James Franco reżyserem filmu z Gigi Hadid
Znany aktor i reżyser podjął się realizacji najnowszego spotu reklamowego „Do It Right” dla marki Stuarta Weitzmana. Gwiazdą produkcji jest amerykańska modelka Gigi Hadid. Zobaczcie efekty!
W filmowej branży znany jest przede wszystkim jako aktor, reżyser, producent i scenarzysta, ale w swoim napiętym harmonogramie znajduje jeszcze czas na inne zajęcia. Pisze, maluje, zajmuje się video artem, jak również kręci teledyski. Może pochwalić się imponującym wykształceniem (studiował m.in. poezję, literaturę angielską, sztukę mediów i reżyserię). Lata edukacji nie poszły na marne, bo James Franco jest również wykładowcą akademickim.
Nie ma co do tego wątpliwości, że mocno zapracowany hollywoodzki gwiazdor kocha podejmować się nowych wyzwań. Co ciekawe, w branży mody zaznaczył swoją obecność nie tylko jako ambasador marki Gucci. Ostatnio został reżyserem spotu reklamowego kolekcji Gigi Hadid dla marki obuwniczej Stuarta Weitzmana.
Poniżej film:
Zobacz także:
Kolekcja obuwia Gigi Hadid dla marki Stuart Weitzman
W kolekcji „Gigi Boot”, zaprojektowanej specjalnie przez Gigi Hadid, pojawiły się trzy modele obuwia – srebrne, w metalicznym odcieniu brązu oraz czarne o fakturze krokodylej skóry. Buty nie należą do najtańszych, bo ich cena wynosi od 565 do 598 dolarów.
Gigi Hadid przez dwa sezony była twarzą kampanii Stuarta Weitzmana, a własna kolekcja to pierwszy tego rodzaju wspólny projekt amerykańskiej modelki i obuwniczej marki.
Gigi Hadid na planie sportu reklamowego
- Kiedy tworzyłam te pomysły, myślałam o sobie biegającej po Nowym Jorku, zarówno w dzień, jak i w nocy – wyznała Gigi Hadid w rozmowie z pismem „Vogue”.
- Te projekty mogą być zarazem seksowne i sportowe. Są dobrze przemyślane i jednocześnie pełne wdzięku – dodała.
Gigi Hadid na planie sportu reklamowego
Charakter spotu reklamowego wpisuje się w zainteresowania amerykańskiej modelki, bo Gigi Hadid to nie tylko gwiazda wybiegów, ale również była sportsmenka, która w przeszłości trenowała siatkówkę i jazdę konną. Jak przyznała, jest również wielką entuzjastką boksu.
Gigi Hadid i James Franco na planie sportu reklamowego
Rola w nowym filmie reklamowym nie należała do najprostszych. W trakcie realizacji spotu, modelka spędziła aż 12 godzin na ringu.
- Oczywiście byłam bardzo zmęczona pod koniec zdjęć, ale James ma w sobie mnóstwo pozytywnej energii. Mówił mi, żebym wyrażała dokładnie to, co czuję w danym momencie.
Energetyczna muzyka i atrakcyjne zdjęcia tworzą w całości bardzo ciekawy spot reklamowy. Czekamy zatem na więcej produkcji Jamesa Franco.