Kampania Burberry wiosna-lato 2016
Wiosenno-letnia kampania Burberry miała swój debiut na Snapchacie. Na zdjęciach pojawiają się najbardziej obiecujące, wschodzące gwiazdy modelingu. Wśród nich Dylan Brosnan.
Choć słynie z umiłowania klasyki i ponadczasowych form, marka Burberry w najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2016 udowadnia, że idzie z duchem czasu i nie obce jej nowe technologie. Najpierw Christopher Bailey - dyrektor kreatywny marki - wprowadził w londyńskim butiku interaktywne reklamy, a teraz przy pomocy jednego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych Snapchata, powstała jedna z odważniejszych kampanii marki. Na zdjęciach pojawiają się wschodzące gwiazdy modelingu, wśród nich syn Pierce'a Brosnana - Dylan Brosnan.
Dylan Brosnan wschodzącą gwiazdą modelingu
Dylan Brosnan wciela się w kampanii w niepokorną gwiazdę rocka, a jego młody wiek i energia nadają zupełnie nowego charakteru kultowemu trenczowi, który jest wizytówką marki. Syn słynnego aktora w odważny sposób pozuje na zdjęciach w czarnych dżinsach i płaszczu, pod którym nic więcej się nie znajduje.
Odważna kampania marki Burberry
To nie pierwszy raz, gdy Dylan Brosnan pojawia się w roli modela. Odkrył go dom mody Saint Laurent dając mu szansę wystąpić w jednej ze swych kampanii. Mogliśmy go także oglądać na wybiegu pokazu Ready to Wear tej francuskiej marki na sezon wiosna-lato 2016 w trakcie Paryskiego Tygodnia Mody.
W kampanii Burberry oglądamy także inne, najlepiej zapowiadające się gwiazdy modelingu.
Idzie nowe - nowe pokolenie gwiazd modelingu
Nowy sezon Burberry promuje także inne wschodzące gwiazdy modelingu - bliźniacze siostry Bell - May Bell i Ruth Bell, Mishę Hart oraz Bellę Yentob. Za obiektywem aparatu stanął niezastąpiony Mario Testino, który od lat współpracuje z brytyjską marką. Efektem są studyjne i nieco surowe zdjęcia, na których widzimy stylizacje stworzone wyłącznie z kultowych płaszczy, nowoczesnych plecaków i szalików w słynną kratę.
Te zdjęcia to tylko namiastka całej kampanii
Jest to jednak tylko namiastka całej sesji zdjęciowej. W kampanii ma się pojawić aż 11 bohaterów, których zdjęcia stopniowo będą publikowane w mediach społecznościowych i Internecie. Co ciekawe, premierę kampania miała na Snapchacie, z którego - zgodnie z filozofią aplikacji - zdjęcia zniknęły po 24 godzinach. Burberry wie, jak budować emocje.
Aleksandra Wołejsza/ Kobieta WP