Kampania Burberry wiosna-lato 2016

Wiosenno-letnia kampania Burberry miała swój debiut na Snapchacie. Na zdjęciach pojawiają się najbardziej obiecujące, wschodzące gwiazdy modelingu. Wśród nich Dylan Brosnan.

Obraz
Źródło zdjęć: © Burberry/ materiały prasowe

/ 5Nowa kampania Burberry na sezon wiosna-lato 2016

Obraz
© Burberry/materiały prasowe

Choć słynie z umiłowania klasyki i ponadczasowych form, marka Burberry w najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2016 udowadnia, że idzie z duchem czasu i nie obce jej nowe technologie. Najpierw Christopher Bailey - dyrektor kreatywny marki - wprowadził w londyńskim butiku interaktywne reklamy, a teraz przy pomocy jednego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych Snapchata, powstała jedna z odważniejszych kampanii marki. Na zdjęciach pojawiają się wschodzące gwiazdy modelingu, wśród nich syn Pierce'a Brosnana - Dylan Brosnan.

/ 5Dylan Brosnan wschodzącą gwiazdą modelingu

Obraz
© Burberry/materiały prasowe

Dylan Brosnan wciela się w kampanii w niepokorną gwiazdę rocka, a jego młody wiek i energia nadają zupełnie nowego charakteru kultowemu trenczowi, który jest wizytówką marki. Syn słynnego aktora w odważny sposób pozuje na zdjęciach w czarnych dżinsach i płaszczu, pod którym nic więcej się nie znajduje.

/ 5Odważna kampania marki Burberry

Obraz
© Burberry/materiały prasowe

To nie pierwszy raz, gdy Dylan Brosnan pojawia się w roli modela. Odkrył go dom mody Saint Laurent dając mu szansę wystąpić w jednej ze swych kampanii. Mogliśmy go także oglądać na wybiegu pokazu Ready to Wear tej francuskiej marki na sezon wiosna-lato 2016 w trakcie Paryskiego Tygodnia Mody.

W kampanii Burberry oglądamy także inne, najlepiej zapowiadające się gwiazdy modelingu.

/ 5Idzie nowe - nowe pokolenie gwiazd modelingu

Obraz
© Burberry/materiały prasowe

Nowy sezon Burberry promuje także inne wschodzące gwiazdy modelingu - bliźniacze siostry Bell - May Bell i Ruth Bell, Mishę Hart oraz Bellę Yentob. Za obiektywem aparatu stanął niezastąpiony Mario Testino, który od lat współpracuje z brytyjską marką. Efektem są studyjne i nieco surowe zdjęcia, na których widzimy stylizacje stworzone wyłącznie z kultowych płaszczy, nowoczesnych plecaków i szalików w słynną kratę.

/ 5Te zdjęcia to tylko namiastka całej kampanii

Obraz
© Burberry/materiały prasowe

Jest to jednak tylko namiastka całej sesji zdjęciowej. W kampanii ma się pojawić aż 11 bohaterów, których zdjęcia stopniowo będą publikowane w mediach społecznościowych i Internecie. Co ciekawe, premierę kampania miała na Snapchacie, z którego - zgodnie z filozofią aplikacji - zdjęcia zniknęły po 24 godzinach. Burberry wie, jak budować emocje.

Aleksandra Wołejsza/ Kobieta WP

Wybrane dla Ciebie

Poczuła prawdziwą jesień. Jej buty to hit wśród stylowych kobiet
Poczuła prawdziwą jesień. Jej buty to hit wśród stylowych kobiet
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Zrobiłem coś strasznie złego". To nagranie złamało mu karierę
"Zrobiłem coś strasznie złego". To nagranie złamało mu karierę
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
Zaśniesz ekspresowo. Naukowcy znaleźli sposób
Zaśniesz ekspresowo. Naukowcy znaleźli sposób
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Są widywane w całej Polsce. Ich pojawienie się to dobry znak
Są widywane w całej Polsce. Ich pojawienie się to dobry znak
Ile powinien spać kot? Takie zachowanie to sygnał alarmowy
Ile powinien spać kot? Takie zachowanie to sygnał alarmowy
Tajemnicze oznaczenia w Lidlu. Dzięki nim zaoszczędzisz pieniądze
Tajemnicze oznaczenia w Lidlu. Dzięki nim zaoszczędzisz pieniądze
Spodziewają się dziecka. Pokazała brzuch
Spodziewają się dziecka. Pokazała brzuch
Komfortowa jesień. Z tymi bestsellerami nie mogę się rozstać
Komfortowa jesień. Z tymi bestsellerami nie mogę się rozstać