FitnessKampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi 2019. Nadzieja na odkrycie leku jednoczy nas wszystkich

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi 2019. Nadzieja na odkrycie leku jednoczy nas wszystkich

Co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z kobiet diagnozowany jest rak piersi. Dane statystyczne są przerażające, dlatego trzeba na nie zwrócić uwagę. W tym roku symbolem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest 15 różowych wstążek.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi 2019. Nadzieja na odkrycie leku jednoczy nas wszystkich
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Od 1992 r. Estée Lauder Companies nie szczędzi wysiłków na ratowanie ludzkiego życia, jednocząc i inspirując ludzi z całego świata do walki o wyeliminowanie raka piersi z naszego życia – realizacji celu, który przyświeca naszej Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.

Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.

Estée Lauder Companies oraz Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

„W minionym roku kontynuowaliśmy prace w ramach programu leczenia kobiet z rakiem piersi i mutacjami BRCA1/BRCA2 za pomocą cis-platyny. Do chwili obecnej łącznie w programie leczonych było 190 pacjentek. U około 70 proc. z nich uzyskano kompletne cofnięcie się zmian” – tłumaczy prof. Jan Lubiński z Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Głównym osiągnięciem jak i celem Kampanii Różowej Wstążki, która ma zasięg międzynarodowy jest to, że kobiety naprawdę zwróciły uwagę na problem, jakim jest rak piersi.

„Niby wszyscy wiedzą o konieczności badań, ale nie mam wrażenia, że to temat, który na co dzień gości w naszej świadomości i rozmowach. Nie jest naturalny. Unikając tematu nie unikamy problemu. Dlatego o znaczeniu badań warto na każdym kroku komunikować.

Pamiętajmy o tym, rozmawiajmy i wspierajmy się nawzajem – mówi Olivier Janiak, który w tym roku przyłączył się do Kampanii na rzecz walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Poland.

Tegoroczną Kampanię organizowaną przez Estee Lauder Poland wspierają również:

Magda Boczarska, Joanna Przetakiewicz, Sandra Kubicka, Roma Gąsiorowska, Urszula Dębska, Martyna Wojciechowska, Agnieszka Sienkiewicz, Małgorzata Guzowska, Zosia Slotała, Cleo Ćwiek, Karolina Malinowska, Marta Dyks, Lara Gessler, Julia Kamińska i wielu innych. Autorką zdjęć jest znana fotogafka i aktywistka – Zuza Krajewska. Czarno- białe zdjęcia łączy różowa wstążka symbolizująca siłę, nadzieję i zjednoczenie w walce z rakiem.

#CzasPokonaćRakaPiersi

Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2019 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer, Bobbi Brown, a także OraGLAMGLOW®. %20 ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder Poland Sp. z o.o. przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2019 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.

Kampanię Różowej Wstążki wspierają również:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Ania Kruk, Cardio Bunny, Jet Story, LAMY, Lourse Warszawa, Medicover, Millefiori Milano, Moleskine, Polskie Linie Lotnicze LOT, Qchnia Artystyczna, RISK Made in Warsaw, Wittchen, Wood Wick oraz Yankee Candle.

Avanti, Elle, Glamour, Harpers Bazaar, Joy, Pani, Twój Styl i Women’s Health.

Źródło artykułu:WP Kobieta
kobiece zdrowierak piersiróżowa wstążka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)