WP
Artykuł sponsorowany
Fit

Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estēe Lauder Companiesw Polsce – październik 2018

Polski oddział Estēe Lauder Companies od 1993 roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat szerzona jest świadomość o raku piersi oraz zbierane fundusze na naukowe badania medyczne.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estēe Lauder Companiesw  Polsce – październik 2018
(Shutterstock.com)
WP

Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Partnerów włączają się kolejni Partnerzy.

Estée Lauder Companies oraz Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych.

WP

PARTNERZY HANDLOWI

Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są perfumerie Douglas oraz Sephora. Od 1 października 2018 roku perfumerie te będą oferować limitowane edycje produktów marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Origins, GLAMGLOW® oraz Jo Malone London. 20% ceny sprzedaży tych kosmetyków firma Estée Lauder Poland przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi.

Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi będą rozdawane na stoiskach marek i partnerów od 1 października.

PARTNERZY KAMPANII

WP

Z roku na rok rośnie liczba Partnerów włączających się do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Dzięki zaangażowaniu tych firm i ich pracowników, misja Kampanii dotrze do milionów osób i pozwoli szerzyć świadomość o tej chorobie i profilaktyce w jeszcze większym niż dotychczas zakresie. W 2018 Partnerami Kampanii są: Ania Kruk, Restauracja Belvedere, Cardio Bunny, Elixa, Jet Story, Juicy Jar, LAMY, Lourse Warszawa, Medicover, Millefiori Milano, Moleskine, Poczta Kwiatowa, Polskie Linie Lotnicze LOT, Qchnia Artystyczna, RISK Made in Warsaw, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Wittchen, Yankee Candle.

Materiały prasowe
Podziel się

*RÓŻOWA PŁYTA „in PINK8” *

Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób!
Patronami medialnymi płyty są: Avanti, Cinema City, Claudia, Clear Channel, Cosmopolitan, Elle, Empik, Gala, Glamour, InStyle, Joy, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, L’Officiel, Monitor, Olivia, Pani, Twój Styl, Women’s Health.

WP

Oglądaj swoje ulubione programy za darmo na komputerze, telefonie i telewizorze! Sprawdź WP Pilot!

Polub WP Kobieta
WP
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP