Kate Moss i Lara Stone w jesienno - zimowej kampanii 2015 Balenciaga
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
W zdobywaniu najlepszych zleceń nie przeszkodził im nawet ich trudny charakter. Obie nigdy nie należały do grupy tych grzecznych i ułożonych dziewczyn. Moss przez swoje ekscesy i przygody z narkotykami, doczekała się pseudonimu "cocaine Kate". Stone jako nastolatka została wyrzucona ze szkoły za złe zachowanie, a w czasie swojej kariery zmagała się z alkoholizmem.
Nigdy nie miały jeszcze szansy stanąć razem przed obiektywem. Zmieniła to jednak najnowsza kampania marki Balenciaga, autorstwa Stevena Kleina. Zdjęcia idealnie oddają estetykę, znaną z innych prac amerykańskiego fotografa.
Zmysłowe modelki zostały zaprezentowane w dwuznacznych i prowokacyjnych pozach, co jeszcze bardziej podkreśliło chłodny i tajemniczy charakter całej sesji.
"Dla mnie, jesienna kampania prezentuje prawdziwe kobiety marki Balenciaga - kobiety złożone i posiadające wiele twarzy. Silne i zmysłowe, zimne i zagadkowe" - skomentował efekty sesji dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga, Alexander Wang. "Chciałem, aby zdjęcie otwierające kampanię pokazywało Kate i Larę w trakcie tajemniczej rozmowy" - dodał projektant.
Stylizacje to dzieło Panosa Yiapanisa, który regularnie współpracuje ze znanym fotografem. Za fryzury modelek odpowiadał Anthony Turner, a makijaż został wykonany przez Val Garland.
Kate Moss i Lara Stone w jesienno – zimowej kampanii 2015 Balenciaga
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
W zdobywaniu najlepszych zleceń nie przeszkodził im nawet ich trudny charakter. Obie nigdy nie należały do grupy tych grzecznych i ułożonych dziewczyn. Moss przez swoje ekscesy i przygody z narkotykami, doczekała się pseudonimu "cocaine Kate". Stone jako nastolatka została wyrzucona ze szkoły za złe zachowanie, a w czasie swojej kariery zmagała się z alkoholizmem.
Nigdy nie miały jeszcze szansy stanąć razem przed obiektywem. Zmieniła to jednak najnowsza kampania marki Balenciaga, autorstwa Stevena Kleina. Zdjęcia idealnie oddają estetykę, znaną z innych prac amerykańskiego fotografa.
Zmysłowe modelki zostały zaprezentowane w dwuznacznych i prowokacyjnych pozach, co jeszcze bardziej podkreśliło chłodny i tajemniczy charakter całej sesji.
"Dla mnie, jesienna kampania prezentuje prawdziwe kobiety marki Balenciaga - kobiety złożone i posiadające wiele twarzy. Silne i zmysłowe, zimne i zagadkowe" - skomentował efekty sesji dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga, Alexander Wang. "Chciałem, aby zdjęcie otwierające kampanię pokazywało Kate i Larę w trakcie tajemniczej rozmowy" - dodał projektant.
Stylizacje to dzieło Panosa Yiapanisa, który regularnie współpracuje ze znanym fotografem. Za fryzury modelek odpowiadał Anthony Turner, a makijaż został wykonany przez Val Garland.
Kate Moss i Lara Stone w jesienno – zimowej kampanii 2015 Balenciaga
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
W zdobywaniu najlepszych zleceń nie przeszkodził im nawet ich trudny charakter. Obie nigdy nie należały do grupy tych grzecznych i ułożonych dziewczyn. Moss przez swoje ekscesy i przygody z narkotykami, doczekała się pseudonimu "cocaine Kate". Stone jako nastolatka została wyrzucona ze szkoły za złe zachowanie, a w czasie swojej kariery zmagała się z alkoholizmem.
Nigdy nie miały jeszcze szansy stanąć razem przed obiektywem. Zmieniła to jednak najnowsza kampania marki Balenciaga, autorstwa Stevena Kleina. Zdjęcia idealnie oddają estetykę, znaną z innych prac amerykańskiego fotografa.
Zmysłowe modelki zostały zaprezentowane w dwuznacznych i prowokacyjnych pozach, co jeszcze bardziej podkreśliło chłodny i tajemniczy charakter całej sesji.
"Dla mnie, jesienna kampania prezentuje prawdziwe kobiety marki Balenciaga - kobiety złożone i posiadające wiele twarzy. Silne i zmysłowe, zimne i zagadkowe" - skomentował efekty sesji dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga, Alexander Wang. "Chciałem, aby zdjęcie otwierające kampanię pokazywało Kate i Larę w trakcie tajemniczej rozmowy" - dodał projektant.
Stylizacje to dzieło Panosa Yiapanisa, który regularnie współpracuje ze znanym fotografem. Za fryzury modelek odpowiadał Anthony Turner, a makijaż został wykonany przez Val Garland.
Kate Moss i Lara Stone w jesienno – zimowej kampanii 2015 Balenciaga
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
W zdobywaniu najlepszych zleceń nie przeszkodził im nawet ich trudny charakter. Obie nigdy nie należały do grupy tych grzecznych i ułożonych dziewczyn. Moss przez swoje ekscesy i przygody z narkotykami, doczekała się pseudonimu "cocaine Kate". Stone jako nastolatka została wyrzucona ze szkoły za złe zachowanie, a w czasie swojej kariery zmagała się z alkoholizmem.
Nigdy nie miały jeszcze szansy stanąć razem przed obiektywem. Zmieniła to jednak najnowsza kampania marki Balenciaga, autorstwa Stevena Kleina. Zdjęcia idealnie oddają estetykę, znaną z innych prac amerykańskiego fotografa.
Zmysłowe modelki zostały zaprezentowane w dwuznacznych i prowokacyjnych pozach, co jeszcze bardziej podkreśliło chłodny i tajemniczy charakter całej sesji.
"Dla mnie, jesienna kampania prezentuje prawdziwe kobiety marki Balenciaga - kobiety złożone i posiadające wiele twarzy. Silne i zmysłowe, zimne i zagadkowe" - skomentował efekty sesji dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga, Alexander Wang. "Chciałem, aby zdjęcie otwierające kampanię pokazywało Kate i Larę w trakcie tajemniczej rozmowy" - dodał projektant.
Stylizacje to dzieło Panosa Yiapanisa, który regularnie współpracuje ze znanym fotografem. Za fryzury modelek odpowiadał Anthony Turner, a makijaż został wykonany przez Val Garland.
Kate Moss
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
W zdobywaniu najlepszych zleceń nie przeszkodził im nawet ich trudny charakter. Obie nigdy nie należały do grupy tych grzecznych i ułożonych dziewczyn. Moss przez swoje ekscesy i przygody z narkotykami, doczekała się pseudonimu "cocaine Kate". Stone jako nastolatka została wyrzucona ze szkoły za złe zachowanie, a w czasie swojej kariery zmagała się z alkoholizmem.
Nigdy nie miały jeszcze szansy stanąć razem przed obiektywem. Zmieniła to jednak najnowsza kampania marki Balenciaga, autorstwa Stevena Kleina. Zdjęcia idealnie oddają estetykę, znaną z innych prac amerykańskiego fotografa.
Zmysłowe modelki zostały zaprezentowane w dwuznacznych i prowokacyjnych pozach, co jeszcze bardziej podkreśliło chłodny i tajemniczy charakter całej sesji.
"Dla mnie, jesienna kampania prezentuje prawdziwe kobiety marki Balenciaga - kobiety złożone i posiadające wiele twarzy. Silne i zmysłowe, zimne i zagadkowe" - skomentował efekty sesji dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga, Alexander Wang. "Chciałem, aby zdjęcie otwierające kampanię pokazywało Kate i Larę w trakcie tajemniczej rozmowy" - dodał projektant.
Stylizacje to dzieło Panosa Yiapanisa, który regularnie współpracuje ze znanym fotografem. Za fryzury modelek odpowiadał Anthony Turner, a makijaż został wykonany przez Val Garland.
Lara Stone
Należą do grona najbardziej rozpoznawalnych modelek. Zrobiły zawrotną karierę, pojawiając się w najsłynniejszych kampaniach i na okładkach popularnych magazynów. O pracę z nimi starają się najważniejsze nazwiska w modowej branży.
W zdobywaniu najlepszych zleceń nie przeszkodził im nawet ich trudny charakter. Obie nigdy nie należały do grupy tych grzecznych i ułożonych dziewczyn. Moss przez swoje ekscesy i przygody z narkotykami, doczekała się pseudonimu "cocaine Kate". Stone jako nastolatka została wyrzucona ze szkoły za złe zachowanie, a w czasie swojej kariery zmagała się z alkoholizmem.
Nigdy nie miały jeszcze szansy stanąć razem przed obiektywem. Zmieniła to jednak najnowsza kampania marki Balenciaga, autorstwa Stevena Kleina. Zdjęcia idealnie oddają estetykę, znaną z innych prac amerykańskiego fotografa.
Zmysłowe modelki zostały zaprezentowane w dwuznacznych i prowokacyjnych pozach, co jeszcze bardziej podkreśliło chłodny i tajemniczy charakter całej sesji.
"Dla mnie, jesienna kampania prezentuje prawdziwe kobiety marki Balenciaga - kobiety złożone i posiadające wiele twarzy. Silne i zmysłowe, zimne i zagadkowe" - skomentował efekty sesji dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga, Alexander Wang. "Chciałem, aby zdjęcie otwierające kampanię pokazywało Kate i Larę w trakcie tajemniczej rozmowy" - dodał projektant.
Stylizacje to dzieło Panosa Yiapanisa, który regularnie współpracuje ze znanym fotografem. Za fryzury modelek odpowiadał Anthony Turner, a makijaż został wykonany przez Val Garland.