ModaLet them know - zobacz relację ze szkoleń

Let them know - zobacz relację ze szkoleń

Będąca częścią \"Fashion Week\" seria zamkniętych wykładów i szkoleń \"Let them Know\" obfitowała w różnorodne, ciekawe i unikalne treści. Jak dotąd odbyło się sześć spotkań z ekspertami z rozmaitych dziedzin. Pierwsze z nich, \"Kupuj odpowiedzialnie ubrania\", prowadzone było przez Marię Hamę oraz Zuzannę Zajczenko i dotyczyło problemów ekologicznych i społecznych związanych z produkcją ubrań i światowymi markami.

Let them know - zobacz relację ze szkoleń
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

16.10.2010 | aktual.: 16.10.2010 10:49

Będąca częścią \"Fashion Week\" seria zamkniętych wykładów i szkoleń \"Let them Know\" obfitowała w różnorodne, ciekawe i unikalne treści. Jak dotąd odbyło się sześć spotkań z ekspertami z rozmaitych dziedzin. Pierwsze z nich, \"Kupuj odpowiedzialnie ubrania\", prowadzone było przez Marię Hamę oraz Zuzannę Zajczenko i dotyczyło problemów ekologicznych i społecznych związanych z produkcją ubrań i światowymi markami.\r\n\r\nTen będący częścią europejskiej kampanii \"WearFair\" projekt, współtworzony przez \"Polską Zieloną Sieć\" z organizacjami z Austrii i Niemiec, miał na celu promocję mody ekologicznej oraz poszerzanie wiedzy o łamaniu praw człowieka przy produkcji ubrań. Wszystko to za sprawą rozmów i wykładów, przybliżających problem młodym projektantom.\r\n\r\nDzień później, czyli w środę 13 października, miało miejsce szkolenie \"Sukces - budowanie własnej legendy\" pod kierownictwem doktora psychologii Dariusza Tarczyńskiego. Swym zakresem obejmowało treningi automotywacji, wykształcenie zdolności mobilizowania się, wykorzystywania własnych umiejętności i sytuacji do osiągania osobistego sukcesu. Warsztaty te zakładały udział wszystkich uczestników szkolenia, pod czujnym okiem twórcy \"Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości\".\r\n\r\nChwilę później tego samego dnia rozpoczęło się seminarium szkoleniowców ELLE „Czy publicity może pomóc w karierze projektanta? Fakty, mity, inspiracje\". Anna Proszowska-Sala, Dyrektor Zarządzający Citybell Consulting i ekspert w zakresie public relations w swym wykładzie poruszała kwestię konieczności poznawania i wykorzystywania mediów do tworzenia swej kariery zawodowej, kontaktów z konsumentami, planowania działań w zakresie PR i publicity, czy też kreowania self-brandingu.\r\n\r\nOstatnią odsłoną środowego \"Let them Know\" było spotkanie pt. \"Rynek mody w krajach Unii Europejskiej” prowadzone przez Roberta Meissnera. Dotyczyło ono funkcjonowania rynku na zachodzie Unii Europejskiej, związanych z nimi zadań przedstawiciela handlowego, problemów prawnych i finansowych, czy targów na zachodzie UE.\r\n\r\nDzień kolejny, czwartek 14 października, rozpoczął się od wykładu \"Biznesowa strona projektanta, czyli od pomysłu do klienta” Jego prowadząca, Marlena Woolford - związana do niedawna z WGSN, wybitna specjalistka do spraw światowej mody i trendów, przedstawiła młodym projektantom i studentom wiedzę na temat planowania kariery, prezentowania swych kolekcji i marek, a także poruszania się w świecie mody poprzez kontakty z agentami i mediami.\r\n\r\n* FASHION WEEK NA ŻYWO! KLIKNIJ I OBEJRZYJ!\r\n\r\n Sobota - pokaz Paprockiego i Brzozowskiego. Co jeszcze?\r\n\r\nPOLECAMY:* * Kinga Rusin i Re-Act Fashion Show\r\n\r\nSeminarium zorganizowane zostało przez Akademię Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w ramach projektu \"Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój\". Projekt odbył się w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.\r\n\r\nTuż po nim Akademia Szwalni przygotowała szkolenie „Budowanie relacji między projektantem a przedsiębiorcą”, które prowadzili Piotr Hyży, Marcin Celmerowski i Marzanna Lesiakowska, a Hanna Gajos moderowała włączony w nie panel dyskusyjny. Traktowało ono o istotnych aspektach profesjonalnego przygotowania produkcji materiałów włókienniczych i etapach tworzenia odzieży, dzięki czemu projektanci będą mogli podnieść jakość swych kolekcji.\r\n\r\n\"Szwalnia - tylko dla profesjonalistów\" chciała podzielić się z nimi wiedzą o technicznych aspektach przygotowania kreacji. Szkolenie zorganizowane zostało przez Akademię Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w ramach projektu \"Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój\". Projekt odbył się w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.\r\n\r\nTo, co przed nami, to sobotnie \"Inspiracje Nelly Rodi Wiosna\/Lato 2012\". Justyna Eidrigevicius-Kasprzycka, założycielka firmy \"Fashion&Co.\" poprowadzi socjologiczną analizę autorstwa NellyRodi odnośnie różnorodnych trendów, kultur i zachowań konsumenckich, mogących stanowić inspirację dla projektantów.\r\n\r\nDzień ostatni, niedziela 17 października, to kolejne spotkanie z Marleną Woolford, tym razem zatytułowane „SUKCES W ŚWIECIE MODY”. Przedstawione na nim przykłady i sylwetki słynnych firm, projektantów i osobistości ze świata mody mają zainspirować słuchaczy do osiągania sukcesów na tym polu, przede wszystkim zaś wyposażyć ich w wiedzę niezbędną do realizacji celów ich firm.\r\n\r\n FASHION WEEK NA ŻYWO! KLIKNIJ I OBEJRZYJ!\r\n\r\n Sobota - pokaz Paprockiego i Brzozowskiego. Co jeszcze?\r\n\r\nPOLECAMY:* * Kinga Rusin i Re-Act Fashion Show*\r\n\r\n

Źródło artykułu:Informacja prasowa
fashion weekmodafashion philosophy
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)