Limitowana czerwona szminka od Kate Moss z okazji akcji Red Nose Days
Marka Rimmel London wspiera ciekawe projekty. W tym roku jest oficjalnym partnerem brytyjskiej akcji charytatywnej o nazwie Red Nose Days, w którą po raz kolejny zaangażowała się znana topmodelka Kate Moss
03.02.2015 | aktual.: 03.02.2015 15:17
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
* Comic Relief* to organizacja charytatywna wspierająca osoby potrzebujące w Wielkiej Brytanii i Afryce. To właśnie ona powołała do życia słynne Dni Czerwonego Nosa (ang. Red Nose Days), czyli akcję charytatywną, której zwieńczeniem jest uroczyste telewizyjne show. W wydarzeniu biorą udział najbardziej znane osobistości i gwiazdy kultury masowej, a w całe przedsięwzięcie angażują się różne marki.
W ich gronie można wymienić m.in. kosmetyczną markę Rimmel, która właśnie zaprezentowała swoją najnowszą kampanię z okazji Red Nose Days. Jej gwiazdą została brytyjska topmodelka Kate Moss, która przyłączyła się do całej akcji, reklamując limitowaną wersję czerwonej szminki swojego projektu. Pomadka o nazwie Red Nose Red będzie dostępna w brytyjskich sklepach za niecałe 6 GBP, a każdy funt z jej sprzedaży zasili konto organizacji.
Do akcji charytatywnej nawiązuje również plakat reklamowy z białym tłem w charakterystyczne czerwone kropki (logo Red Nose Days zostało zainspirowane sztucznym nosem klauna).
"Limitowana pomadka Rimmel London stworzona przez ikonę stylu, jaką niewątpliwie jest Kate Moss, to idealne odzwierciedlenie jej naturalnego stylu glamour" – powiedział rzecznik kampanii.