GwiazdyMeghan Markle prowadzi profil na Instagramie? Miało zdradzić ją jedno słowo

Meghan Markle prowadzi profil na Instagramie? Miało zdradzić ją jedno słowo

Meghan Markle prowadzi profil na Instagramie? Miało zdradzić ją jedno słowo
Źródło zdjęć: © Forum
19.04.2019 16:15

Odcięcie się Meghan i Harry’ego od Williama i Kate oraz utworzenie ich własnego konta na Instagramie odbiło się w mediach szerokim echem. Sympatycy rodziny królewskiej podejrzewają, że za profilem księstwa Sussex stoi sama Meghan.

Meghan Markle przez lata prężnie działała w mediach społecznościowych. Księżna prowadziła bloga i aktywnie udzielała się na Instagramie. Po wstąpieniu do brytyjskiej rodziny królewskiej musiała jednak rezygnować z działalności. Choć miała wielu fanów – jej profil na Instagramie śledziło kilka milionów osób – musiała się z nimi pożegnać.

Zdaniem części fanów Meghan wróciła na Instagram i to ona prowadzi profil Sussex Royal. Co ją zdradziło? Pod jednym z ostatnich zdjęć pojawiło się słowo "diapers", czyli "pieluchy". Rzecz w tym, że tego określenia używają głównie Amerykanie, natomiast Brytyjczycy mówią na pieluchy "nappies". Dociekliwi są pewni, że to wystarczający dowód – Meghan, która jest Amerykanką, z pewnością nie użyłaby słowa innego niż właśnie "diapers",

Rzecznicy rodziny królewskiej nie odnieśli się do tych informacji. Nie wiadomo, czy to rzeczywiście księżna sprawuje pieczę nad profilem, jednak trzeba przyznać – świetnie by się do tego nadawała. Wychodząc za Harry’ego, musiała dostosować się do królewskich reguł, co mogło być dla niej nie lada wyzwaniem. Być może brakuje jej mediów społecznościowych?

Profil Meghan i Harry’ego bije rekordy popularności na Instagramie. W ciągu kilkudziesięciu godzin zaczęło go śledzić ponad 4 miliony internautów. Mimo tego sukcesu profil Kate i Williama wciąż jest popularniejszy. Ich konto obserwuje obecnie ponad 7,7 miliona użytkowników.

Źródło: "The Sun"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (20)
Zobacz także