Moda na Polskę – Moda na Pomaganie
W nowy projekt SZLACHETNEJ PACZKI Moda na Polskę włączyło się wiele gwiazd. Wśród nich znani projektanci - Robert Kupisz oraz zwycięzca „Top Model” Patryk Grudowicz. Już wkrótce możesz stać się właścicielem wyjątkowej kolekcji, a jednocześnie pomagać potrzebującym.
Patryk Grudowicz wyznaje zasadę - nigdy nie jest za późno, by zmienić swoje. Od wczesnej młodości musiał ciężko pracować, by wspomóc finansowo swoją rodzinę. Doskonale rozumie, jak ważne jest mądre pomaganie, tak by ludzie uwierzyli w siebie.
‒ Cieszę się, że poprzez modę mogę pomagać. Program „Top Model” dał mi ogromną szansę i pomógł mi. Teraz wierzę, że ja komuś mogę pomóc w tak niecodzienny, modowy sposób ‒ wyznaje.
Bo Moda na Polskę to wyjątkowy projekt, który łączy promocję polskich marek z pomaganiem potrzebującym. Trzynastu wybitnych projektantów z platformy SHOWROOM, m.in. Robert Kupisz, Ania Kuczyńska czy Animal Kingdom, specjalnie dla SZLACHETNEJ PACZKI zaprojektowało limitowaną kolekcję ubrań.
Już teraz możesz stać się ich właścicielem. Sprzedaż potrwa od 30 listopada do 31 grudnia. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na projekty SZLACHETNEJ PACZKI, które nie tylko pomagają biednym, ale dodają im wiary w siebie.
W projekcie Moda na Polskę możesz kupić piękną rzecz, dzięki której się wyróżnisz, ale też promujesz polskich projektantów, a jednocześnie mądrze pomagasz. – SZLACHETNA PACZKA to inicjatywa którą śledzę od początku i bardzo jej kibicuję. Tym bardziej cieszę się, że SHOWROOM.PL zaprosił mnie do tegorocznej akcji Moda na Polskę – mówi Robert Kupisz. W sesji zdjęciowej dla projektu wzięli też udział znani sportowcy: Joasia Jóźwik i Maja Włoszczowska.
‒ Zaangażowaliśmy się we współpracę ze SZLACHETNĄ PACZKĄ, ponieważ doceniamy ich konsekwentną i wieloletnią działalność charytatywną. Uważamy, że wybór konkretnej rodziny, która potrzebuje wsparcia, stawia nas bliżej problemu i przynosi najbardziej efektywną pomoc. SHOWROOM.PL przekazuje SZLACHETNEJ PACZCE cały dochód ze sprzedaży wspólnej kolekcji oraz udziela wsparcia promocyjnego – mówi Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL
Więcej informacji o projekcie na stronie www.szlachetnapaczka.pl.