Modelka XXL, body positive i "zmarszczki na pupie". Nowa kampania święci triumfy

Missguided to działająca od 2009 roku marka odzieżowo-obuwnicza dla kobiet. Od niedawna funkcjonuje ona w nurcie Body Positive, promując naturalne, niepoprawiane Photoshopem piękno kobiecego ciała. Do swojej najnowszej kampanii marka zaprosiła modelkę XXL, Felicity Hayward.

Za Felicity Hayward niejeden dałby sobie odciąć rękę. Mimo że waży nieco więcej niż przeciętna kobieta
Źródło zdjęć: © Instagram.com

- Nazywam się Felicity Hayward. Muszę przyznać, zdecydowanie kocham swój tyłeczek. Moje życiowe motto brzmi: miłość do samej siebie przynosi piękno. Jako kobiety musimy wiele przejść – w kwestii naszych ciał, zdrowia psychicznego, w kwestii wszystkiego. Jesteśmy niesamowitymi istotami. To piękne, gdy możemy razem pracować i wspierać się nawzajem – mówi w spocie reklamowym kampanii Felicity Hayward.

Trzeba przyznać, że najszczuplejsza nie jest. Nie jest też wygładzona – na zdjęciach gołym okiem dostrzec można nie tylko cellulit czy fałdkę na brzuchu, ale również to, że ubrania w niektórych miejscach lekko się na modelce marszczą. Dzięki temu wiemy, co kupujemy i możemy domniemywać, jak możemy w danym ciuchu wyglądać.

Felicity nie jest wyjątkiem w kampaniach Missguided. Na Instagramie marki można dostrzec modelkę, której piersiom daleko do sterczącego ideału czy kobietę ze sporymi rozstępami na pośladkach. Nihil novi w naszym świecie, w świecie mody – powiew świeżości. I choć nurt Body Positive jest znany coraz większej ilości osób, to wciąż jako społeczeństwo potrzebujemy tej idei. Potrzebujemy oswoić ją na tyle, żeby już nikt nie mówił, że to "przechodzenie ze skrajności w skrajność". Bo to normalność.

Firma stworzyła także specjalny hasztag, #babesofmissguided, którym można oznaczać zdjęcia na Instagramie i w ten sposób szczycić się swoim prawdziwym "ja".

- Jako marka czujemy dużą odpowiedzialność społeczną, aby wspierać młode kobiety i inspirować je do bycia pewnymi siebie. W związku z tym mamy misję, aby pokazać naszym klientom, że dobrze jest być sobą i celebrować swoje „wady”, indywidualność, i nie dążyć do tego, co świat postrzega jako perfekcyjne. Bo w rzeczywistości perfekcja nie istnieje – mówi Samantha Helligso, szefowa marketingu marki Missguided.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Rekruterka zdradza "test jabłka". Mówi, jak reagują kandydaci
Rekruterka zdradza "test jabłka". Mówi, jak reagują kandydaci
Steczkowska opiekuje się teściową. "Choroba, z którą trzeba się pogodzić"
Steczkowska opiekuje się teściową. "Choroba, z którą trzeba się pogodzić"
Kurier pokazał list, który znalazł za wycieraczką. Treść obiegła sieć
Kurier pokazał list, który znalazł za wycieraczką. Treść obiegła sieć
"Zostałam sama". Nie ukrywa, jaki błąd popełniała w każdym związku
"Zostałam sama". Nie ukrywa, jaki błąd popełniała w każdym związku
Jak wygląda poza kortem? Tak ubrała się na konferencję
Jak wygląda poza kortem? Tak ubrała się na konferencję
Powiedz to zdanie. Telemarketer będzie miał związane ręce
Powiedz to zdanie. Telemarketer będzie miał związane ręce
Ma dom w lesie. Zapytano ją o koszty budowy
Ma dom w lesie. Zapytano ją o koszty budowy
Lewandowska wrzuciła zdjęcie z mężem. Tylko spójrzcie, co miał na sobie
Lewandowska wrzuciła zdjęcie z mężem. Tylko spójrzcie, co miał na sobie
Stanęła na ściance w legginsach. To już nie jest faux pas
Stanęła na ściance w legginsach. To już nie jest faux pas
Rybus rozwodzi się z Rosjanką. Tak mówił o ich początkach
Rybus rozwodzi się z Rosjanką. Tak mówił o ich początkach
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇