WAŻNE
TERAZ

Trump zareagował ws. dronów nad Polską

Modelka XXL, body positive i "zmarszczki na pupie". Nowa kampania święci triumfy

Missguided to działająca od 2009 roku marka odzieżowo-obuwnicza dla kobiet. Od niedawna funkcjonuje ona w nurcie Body Positive, promując naturalne, niepoprawiane Photoshopem piękno kobiecego ciała. Do swojej najnowszej kampanii marka zaprosiła modelkę XXL, Felicity Hayward.

Za Felicity Hayward niejeden dałby sobie odciąć rękę. Mimo że waży nieco więcej niż przeciętna kobieta
Źródło zdjęć: © Instagram.com

- Nazywam się Felicity Hayward. Muszę przyznać, zdecydowanie kocham swój tyłeczek. Moje życiowe motto brzmi: miłość do samej siebie przynosi piękno. Jako kobiety musimy wiele przejść – w kwestii naszych ciał, zdrowia psychicznego, w kwestii wszystkiego. Jesteśmy niesamowitymi istotami. To piękne, gdy możemy razem pracować i wspierać się nawzajem – mówi w spocie reklamowym kampanii Felicity Hayward.

Trzeba przyznać, że najszczuplejsza nie jest. Nie jest też wygładzona – na zdjęciach gołym okiem dostrzec można nie tylko cellulit czy fałdkę na brzuchu, ale również to, że ubrania w niektórych miejscach lekko się na modelce marszczą. Dzięki temu wiemy, co kupujemy i możemy domniemywać, jak możemy w danym ciuchu wyglądać.

Felicity nie jest wyjątkiem w kampaniach Missguided. Na Instagramie marki można dostrzec modelkę, której piersiom daleko do sterczącego ideału czy kobietę ze sporymi rozstępami na pośladkach. Nihil novi w naszym świecie, w świecie mody – powiew świeżości. I choć nurt Body Positive jest znany coraz większej ilości osób, to wciąż jako społeczeństwo potrzebujemy tej idei. Potrzebujemy oswoić ją na tyle, żeby już nikt nie mówił, że to "przechodzenie ze skrajności w skrajność". Bo to normalność.

Firma stworzyła także specjalny hasztag, #babesofmissguided, którym można oznaczać zdjęcia na Instagramie i w ten sposób szczycić się swoim prawdziwym "ja".

- Jako marka czujemy dużą odpowiedzialność społeczną, aby wspierać młode kobiety i inspirować je do bycia pewnymi siebie. W związku z tym mamy misję, aby pokazać naszym klientom, że dobrze jest być sobą i celebrować swoje „wady”, indywidualność, i nie dążyć do tego, co świat postrzega jako perfekcyjne. Bo w rzeczywistości perfekcja nie istnieje – mówi Samantha Helligso, szefowa marketingu marki Missguided.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Zrób to we wrześniu. Wiosną chwastów będzie mniej
Zrób to we wrześniu. Wiosną chwastów będzie mniej
Nie zabijaj ich. Jesienią często pojawiają się w domach
Nie zabijaj ich. Jesienią często pojawiają się w domach
Dzięki temu trikowi podkład ma wyglądać jak druga skóra. Postanowiłam to sprawdzić
Dzięki temu trikowi podkład ma wyglądać jak druga skóra. Postanowiłam to sprawdzić
Wsyp do toalety. "Wyżre" cały brud
Wsyp do toalety. "Wyżre" cały brud
"Tata miał rację". Młynarska zabrała głos po zestrzeleniu dronów
"Tata miał rację". Młynarska zabrała głos po zestrzeleniu dronów
Wskoczyła w najmodniejsze jeansy na jesień. Optycznie wydłużają nogi
Wskoczyła w najmodniejsze jeansy na jesień. Optycznie wydłużają nogi
Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Efekt widoczny na rachunku
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Efekt widoczny na rachunku
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Wsadź cebulki we wrześniu. Wiosną sobie podziękujesz
Wsadź cebulki we wrześniu. Wiosną sobie podziękujesz