Najmłodsza marka Inditexu Uterqüe już w Polsce
Uterqüe to najmłodsze dziecko Inditexu, które wyszło spod jego skrzydeł w 2008 roku. Marka, która głównie skupia się na wysokiej jakości akcesoriach, właśnie wkroczyła do Polski. Na razie tylko online.
Jest synonimem elegancji, wyrafinowania i klasyki, a tworzone przez nią akcesoria mają nam służyć przez lata. Mowa o Uterqüe, najmłodszym dziecku giganta odzieżowego Inditex, która powstało w 2008 roku. Marka właśnie wkroczyła do Polski, a jej produkty od 4 lutego można kupić w sklepie internetowym. Estetyka projektów z pewnością spodoba się tym, którzy cenią wysoką jakość i ponadczasową klasykę.
Uterqüe - najmłodsza marka Inditexu
Zaczęło się od wysokiej jakości dodatków w postaci torebek, portfeli czy butów wykonanych z najwyższej jakości materiałów. W Uterqüe na próżno szukać ekologicznych skór czy sztucznych tkanin. Ich miejsce zastąpiły skóry i jedwabie, stąd też znacznie wyższe ceny niż te, które możemy znaleźć w Zarze czy Stradivariusie.
Uterqüe - najmłodsza marka Inditexu
Uterqüe tworzy minimalistyczne i ponadczasowe formy, będące uosobieniem współczesnej klasyki. Po stworzeniu kolekcji dodatków marka nieśmiało wkroczyła na rynek także z linią prostych ubrań, które są absolutnym niezbędnikiem każdej kobiecej szafy. Kaszmirowe swetry, białe koszulki, czarne spodnie czy jasny trencz doskonale wpisały się w filozofię marki, która chciała stworzyć ponadczasową modę. Choć na półkach sklepowych marki możemy już znaleźć pełną kolekcję ubrań, wciąż najważniejszą rolę odgrywają stylowe akcesoria.
Uterqüe - najmłodsza marka Inditexu
Słowo "uterqüe" pochodzi z łaciny i oznacza "jedno i drugie". Nazwa ta ma symbolizować jedność, jaką jest odpowiednie zestawienie dodatków i ubrań, które ma komunikować nasz styl i pozwalać go wyrażać. Dodatkowo marka Uterque tworzy kolekcje dostępne często w bardzo ograniczonej liczbie egzemplarzy, a projekty powstaje ręcznie zgodnie z poszanowaniem tradycyjnego rzemiosła.
Uterqüe - najmłodsza marka Inditexu
Grupa Inditex to gigant w branży odzieżowej, którego strategię wielokrotnie omawia się na zajęciach z marketingu. Hiszpańska firma w swym portfolio skupia takie marki jak Zara, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear i Oysho. Każda z nich zwrócona jest do innego segmentu odbiorców, dzięki czemu Inditex z łatwością podbija rynki i trafia w zróżnicowane gusta klientów o różnej zasobności portfela.
W przypadku tej firmy idea fast fashion, koncepcje sklepów i brak tradycyjnej reklamy stają się atutem, który pomaga w prowadzeniu coraz dalej posuniętej ekspansji nie tylko na rynku europejskim.
Aleksandra Wołejsza/ Kobieta WP