Niezbędniki Your KAYA, które odmienią Twoją pielęgnację na lato… i na lata!

Your KAYA, polska marka organicznych produktów menstruacyjnych oraz naturalnych kosmetyków do twarzy i ciała dba o kompletną pielęgnację wrażliwej skóry o każdej porze roku. I choć lato zdaje się nieść największe wyzwania, bestsellerowe produkty marki wychodzą im naprzeciw.

Źródło zdjęć: © Adobe Stock

02.08.2023 11:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Your KAYA od lat odpowiada na potrzeby kobiet, jednocześnie konsekwentnie promując ideę akceptacji swojego ciała takim, jakim jest. Latem, gdy wzrasta presja na idealne kobiece ciało, marka głośno i wyraźnie powtarza "every body is a beach body!". To z włoskami wystającymi spod odpalonego bikini również. Your KAYA apeluje: włosy na ciele są całkowicie naturalne! Można je akceptować, stylizować, albo po prostu zgolić.

Osobom decydującym się na gładką skórę marka podpowiada, jak robić to efektywnie, bezpiecznie i bez efektu "truskawkowej skóry", czyli czerwonych krostek. Your KAYA stworzyła zestaw zwany Kompleksową rutyną golenia, z którym każdy etap zabiegu jest zaopiekowany. Od przygotowania skóry łagodnym peelingiem, który usuwa martwy naskórek, poprzez zapewnienie poślizgu z nawilżającym kremem, aż po gładkie golenie maszynką wszędzie tam, gdzie ciało naturalnie się fałduje, wygina i zaokrągla, zwieńczone ukojeniem i pielęgnacją skóry bestsellerowym olejkiem intymnym.

© materiały partnera

Okres letni to również wyzwanie dla higieny intymnej, szczególnie gdy na wyczekiwany wyjazd czy festiwal zabiera się… miesiączka. Jednak ta pasażerka na gapę nie musi zostać bohaterką wakacyjnych wspomnień. Your KAYA zachęca, aby zamiast środków higienicznych z syntetycznymi włóknami wybierać te ze 100% bawełny – wówczas bez podrażnień i otarć można korzystać z urlopu bezpiecznie i komfortowo.

© materiały partnera

Według prawa firmy nie muszą udostępniać informacji o pełnym składzie tamponów czy podpasek. Z niezależnych badań wynika jednak, że może ukrywać się w nich wiele substancji chemicznych, które przyczyniają się do infekcji, bolesnych podrażnień, odparzeń czy otarć. – tłumaczy Angelika Jankowska, Product Development Coordinator w Your KAYA.

© materiały partnera

Tworząc produkty menstruacyjne, postawiliśmy na pełną przejrzystość. Korzystamy tylko z organicznej bawełny, a wybielanie to skutek uboczny dezynfekowania… wodą utlenioną. Mamy wszystko czarno, a raczej czerwono, na białym! [śmiech].

Środki menstruacyjne Your KAYA zaskakują chłonnością i niezwykłą wygodą. Nie podrażniają wrażliwej skóry – chronią również przed odparzeniami w letnie, upalne dni. Cechuje je niewyczuwalność, bezpieczeństwo i komfortowa aplikacja. Na uwagę zasługuje ich biodegradowalność; nawet owijki tamponów stworzone zostały z kompostowalnego materiału NatureFlex™. W festiwalowych warunkach nieocenione stają się również biodegradowalne chusteczki do higieny intymnej. Z łatwością oczyszczą skórę, nie pozostawiając uczucia lepkości ani resztek brudu czy potu. Spisują się wzorowo w dbaniu o higienę, zwłaszcza podczas miesiączki.

Zestaw Kompleksowa rutyna golenia oraz bestsellerowe produkty menstruacyjne Your KAYA są dostępne na www.yourkaya.pl, również w wygodnej subskrypcji – to idealny sposób na to, by zawsze mieć pod je ręką. Wybierając zakup subskrypcyjny, klientki otrzymują 15% stałej zniżki na wszystkie produkty. Znaleźć je można także w sklepie stacjonarnym na ul. Mokotowskiej 28 w Warszawie.

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.

Komentarze (0)