Nowości PURE by Clochee w nowej odsłonie? Be Pure. Be Young. Be colourful

Marka Clochee od lat znana jest ze skutecznych formuł i wysokiej jakości swoich produktów. Jednak nawet najlepsze kosmetyki potrzebują czasem przebudzenia aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów, Clochee wprowadza nowości w linii PURE, które nie tylko zaskakują swoją efektywnością, ale również nowym, kolorowym wyglądem.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

19.06.2024 10:23

Nowy look dla lepszej codzienności

Linia PURE by Clochee zawsze cieszyła się ogromnym uznaniem dzięki swojej skuteczności i wykorzystaniu składników pochodzenia naturalnego. Teraz, dzięki kolorowej przemianie, marka postanowiła jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich klientów, oferując produkty, które nie tylko pielęgnują skórę, ale także cieszą oko. Nowe opakowania produktów z linii PURE przyciągają wzrok swoim świeżym, kolorowym designem, który odzwierciedla energię i radość, jaką można czerpać z codziennej pielęgnacji.

Zmiana wyglądu opakowań to jednak nie tylko kwestia estetyki. Nowa, kolorowa identyfikacja wizualna to także manifestacja filozofii marki Clochee, która pragnie dostarczać swoim klientom produkty, które są nie tylko skuteczne, ale również przynoszą radość z ich codziennego użytkowania. Barwne, nowoczesne opakowania sprawiają, że każdy poranek z produktami PURE staje się przyjemniejszy i bardziej energetyzujący.

© materiały partnera

W trosce o mikrobiom skóry

Pure by Clochee postanowiło dogłębniej zadbać o mikrobiom skóry wprowadzając dwa kremy prebiotyczne: HYDROBIOME Kojący krem prebiotyczny i NORMABIOME Seboregulujący krem prebiotyczny.

HYDROBIOME z ceramidem NP i algami morskimi dogłębne zadba o skórę suchą, napięta, która mocno reaguje na czynniki zewnętrzne i przywróci jej funkcjonowanie na dobre tory. Zadaniem kremu jest zapewnienie skórze balansu wodno-lipidowego, który zadba zarówno o nawodnienie jak i odżywienie cery. A dzięki wzmocnieniu mikrobiomu, skóra stanie się wyciszona, mniej reaktywna i bardziej odporna na niekorzystne działanie czynników zewnętrznych.

© materiały partnera

NORMABIOME Samoregulujący krem prebiotyczny z niacynamidem i biofermentem z aceroli, dzięki odpowiedniemu połączeniu składników aktywnych zadziała zarówno normalizująco, jak i nawilżająco. Tak, tak, skóra mieszana/tłusta również potrzebuje nawilżenia, ale nie należy obawiać się jej obciążenia, bo krem ma lekką konsystencję, a także matowo-satynowe wykończenie, dzięki któremu (szczególnie w ciągu dnia) skóra nie będzie się nadmiernie świeciła. Krem NORMABIOME to nie tylko wzmocniony mikrobiom, to również ograniczone wydzielanie sebum i zdecydowanie mniejsze ryzyko powstawania niedoskonałości.

© materiały partnera

Superbohaterowie ochrony przeciwsłonecznej

Trafiając w najlepszy czas marka wprowadziła również dwa produkty do ochrony przeciwsłonecznej: SPF 30 AGENT Krem protektor – wygładzenie i SPF 50 HERO Krem protektor – nawilżenie, które nie tylko zabezpieczają skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVB/UVA, ale także ograniczają wpływ niebieskiego światła (HEV) i podczerwieni (IR), dodatkowo opóźniają procesy starzenia się skóry i dbają o jej pielęgnację. Obydwa kremy oparte są na 4 organicznych filtrach przeciwsłonecznych. Krem SPF 30 AGENT nadaje skórze satynowe wykończenie, pozostawiając ją gładką, zrewitalizowaną i gotową na każde wyzwanie dnia. A krem SPF 50 HERO dodaje jej blasku, koi i wzmacnia barierę ochronną.

© materiały partnera

Na swojej stronie https://www.clochee.com, marka przypomina, że o produktach do ochrony przeciwsłonecznej należy pamiętać codziennie i przez cały rok, niezależnie od pogody i ma rację, bo kremy z filtrem są najlepszymi kremami anti-age. Także biegnijcie do nich, by cieszyć się zdrową i piękną skórą!

Przyszłość jest kolorowa z PURE by Clochee

Clochee poprzez kolorową przemianę linii PURE pokazuje, że rozwój może być czymś pozytywnym. Nowy, odświeżony look to nie tylko zmiana wizualna, ale także krok ku jeszcze lepszej komunikacji z klientami i podkreślenie, że marka dba o każdy aspekt doświadczenia swoich użytkowników. PURE to teraz nie tylko nazwa linii produktów, ale także symbol nowoczesnej, kolorowej pielęgnacji, która dodaje energii i radości każdego dnia.

Zobacz także