Odważ się mówić: Kocham
Walentynki to coroczne święto miłości, które popularne jest niemal na całym świecie. Wśród dominujących serduszek, kwiatów i czekoladek warto jednak zastanowić się, do czego można wykorzystać prawdziwą siłę miłości. Miłości, która napędza do działania i daje możliwość – mówiąc nieco poetycko – burzenia murów. Także tych, które pojawiają się w naszej codzienności.
14 lutego to idealna data do tego, by przypomnieć, że miłość nie wie, czym jest płeć, pochodzenie, sprawność fizyczna czy kolor skóry. Miłość niejedno ma imię – pojawia się pomiędzy osobami o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia czy relacji – za każdym razem stanowiąc piękny przykład, że miłość… to po prostu miłość. Nie można jej oceniać ani tym bardziej – deprecjonować.
Porównanie do burzenia murów nie jest przypadkowe. Kampania "Odważ się mówić: Kocham" Wyjątkowego Prezentu podkreśla, jak ważna jest swoboda wyrażania miłości i zachęca do tego, by o uczuciach mówić na co dzień i otwarcie.
"Wierzymy, że miłość to wielkie uczucie. Nie chcemy, by ktokolwiek był z niej wykluczony czy też bał się lub wstydził o niej mówić. Zamieściliśmy komunikat >>Odważ się mówić: Kocham<< na siatce w centrum Warszawy, by jasno pokazać, że stoimy na stanowisku, że miłość jest dla każdego. Jeżeli ktoś, widząc go, zadzwoni do drugiej osoby i powie: >>kocham Cię<<, to wiem, że spełniliśmy naszą wyjątkową misję" – mówi Jakub Matuszewski, CEO Wyjątkowego Prezentu.
"Prowadzenie biznesu to ogromna odpowiedzialność – także, a raczej przede wszystkim, za kwestie społeczne" – dodaje Matuszewski. Według badań PwC obszar różnorodności i inkluzywności jest integralną wartością dla większości organizacji. Niestety przełożenie strategii na realne działania nadal stanowi pewnego rodzaju wyzwanie[1]. "Jako wyjątkowy zespół uznaliśmy, że walentynki to dobry czas na manifest różnorodności. To wartość, która jest nam bliska i znajduje się w DNA naszej marki" – dodaje CEO.
"Miłość, co daje siłę wszystko znieść, za wszystko też może wystarczyć" (J.W. Goethe). To piękne uczucie, które daje siłę do działania i przysłowiowego "przenoszenia gór", dlatego swobodne wyrażanie miłości powinno być czymś naturalnym. Nie tylko przez słowa, ale także gesty. Przez codzienny uśmiech i radość płynącą z przebywania w gronie najbliższych. Polki i Polacy uwielbiają spędzać czas razem, co tylko pokazuje, jak ważne są chwile, które możemy dzielić z ukochaną osobą. Przeżycia, które możemy podarować w formie Vouchera, pozwalają celebrować uczucia w niezwykły, często wymarzony sposób.
Kolacja, przygotowana przez ukochaną osobę, kawa, którą wypijemy razem na balkonie, powiedzenie czułego "kocham Cię", wspólne realizowanie pasji czy spełnianie marzeń – miłość objawia się w tak różny sposób, że nie można zmieścić jej w żadnych ramach. Seniorzy w parku z wnuczkami, osoby różnego pochodzenia spacerujące w centrum miasta, para LGBT w kinie, rodzice odbierający dziecko z przedszkola… każda osoba to zupełnie inna, choć równie piękna historia uczucia. Walentynki to idealny moment, by głośno mówić "kocham Cię", nie zważając na okoliczności – czy może być coś ważniejszego od miłości?
W ramach celebrowania miłości Wyjątkowy Prezent przygotował "bezcenny", czyli bezpłatny do pobrania i wręczenia voucher na romantyczny walentynkowy wieczór. Możesz go pobrać TUTAJ.
Wręczając go, wyraź swoją miłość!
Kampania walentynkowa Wyjątkowego Prezentu ma dwie linie kreatywne "Odważ się mówić: kocham" oraz "Podaruj prezenty pełne miłości". Działania obejmujące offline oraz social media realizowane są w ramach Emoti Group, na pięciu różnych rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. Kampania jest kontynuacją kampanii z zeszłego roku "Powiedz: Kocham Cię".
Wyjątkowy Prezent, współtworzący Emoti Group, to pierwsza w Polsce firma oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. W jej ofercie znajduje się ponad 8000 ekscytujących przeżyć, które sprawdzają się jako prezenty na każdą okazję, w tym również na walentynki.
[1] źródło: raport "Diversity & Inclusion Benchmarking Survey. European Sheet", PwC, 2021 rok
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent