Relacja z konferencji Sukces Pisany Szminką: szkoła asertywności
Ostatnia konferencja przed wakacjami zebrała w hotelu Sheraton ponad 120 pań. Już na wejściu, uśmiech na twarzach uczestniczek wywołał poczęstunek od firmy Haagen Dazs. Lodowa przekąska smakowała w tak upalny dzień jeszcze lepiej niż zawsze.
Ostatnia konferencja przed wakacjami zebrała w hotelu Sheraton ponad 120 pań. Już na wejściu, uśmiech na twarzach uczestniczek wywołał poczęstunek od firmy Haagen Dazs. Lodowa przekąska smakowała w tak upalny dzień jeszcze lepiej niż zawsze.
Część merytoryczna spotkania poświęcona została wyrażaniu swoich uczuć, myśli, ale w taki sposób, by nie odczuwać wewnętrznego dyskomfortu, a jednocześnie nie lekceważyć naszego rozmówcy. W pracy jak i w życiu codziennym niezbędna jest nam asertywność. „Jest to cecha nabyta, której KAŻDA z nas może się nauczyć”- przekonywała uczestniczki konferencji Sukcesu Pisanego Szminką Dr Joanna Heidtman.
Zrozumienie, że każdy człowiek jest inny, unikalny jest pierwszym krokiem. Kolejnym jest akceptacja różnic z tego wynikających. Potwierdziło to pytanie skierowane do uczestniczek: co oznacza dla was asertywność? Dla każdej z pań było to co innego. Dzięki krótkim ćwiczeniom uczestniczki przekonały się, jaką osobowość prezentują i jak mogą pracować nad swoją asertywnością. Przedstawione zostały również sposoby, mówienie NIE w sposób uprzejmy i stanowczy. Pod koniec wystąpienia nikt nie miał już wątpliwości, że postawa asertywna to szacunek i przekonanie, że JA jestem OK i TY jesteś OK.
Spotkanie ze specjalnym gościem Dorotą Zawadzką również poruszyło kwestie asertywności, ale w rozmowach z dziećmi. Jak wychować dziecko, a jednocześnie czerpać satysfakcje z wykonywanej pracy zawodowej? Jak rozmawiać z dzieckiem, by zrozumiało ono swoje złe zachowanie i wyciągnęło z tego wnioski? Na te i wiele innych pytań odpowiedź mogły usłyszeć Panie zgromadzone w restauracji The Olive hotelu Sheraton.
„Superniania” podzieliła się również swoimi wspomnieniami z rodzinnego domu, prowadzonego głównie przez kobiety. „Wywarły one wielki wpływ na moją życiową postawę i ten sposób bycia starałam się przekazać moim dwóm wspaniałym synom”. Ekspresyjna rozmowa z Dorotą Zawadzką, wypełniona licznymi anegdotami i mocą pozytywnej energii, pozwoliła udać się paniom w fantastycznych humorach na kolację przygotowaną przez Mistrzów Kuchni hotelu Sheraton przy akompaniamencie Carlo Rossi.
Przed losowaniem nagród Dr Magdalena Opadczuk zaprezentowała efekty zabiegu zaffiro wykonanego przy użyciu Face Labu, który zdobył w tym roku Nagrodę Prix De Beaute Cosmopolitan.
Zgodnie z tradycją na zakończenie każdej z konferencji rozlosowywano nagrody. Tym razem nagrodą główną w loterii był Biznesowy tydzień z Nissanem Juke ufundowany przez salon Nissan Zaborowski.
Partnerzy strategiczni: Oriflame, Häagen-Dazs, Radio Pin
Partnerzy:
Nissan Zaborowski, Tajemniczy Ogród