Romeo Beckham poszedł w ślady ojca... i nie chodzi o piłkę

Syn Victorii i Davida dzieli inną pasję rodziców. Dziesięciolatek wziął udział w swojej pierwszej modowej kampanii reklamowej. Przygodę z modą Romeo zaczął od sesji dla rodzimej – brytyjskiej – marki Burberry.

Obraz
Źródło zdjęć: © Eastnews

Syn Victorii i Davida dzieli inną pasję rodziców. Dziesięciolatek wziął udział w swojej pierwszej modowej kampanii reklamowej. Przygodę z modą Romeo zaczął od sesji dla rodzimej – brytyjskiej – marki Burberry.

Niejeden model mógłby marzyć o takim starcie – Romeo stanął przed obiektywem Mario Testino, a towarzyszyły mu dwie top modelki regularnie pracujące dla Burberry: Eddie Cmpbell i Cara Delevingne (Cara Delevingne jest obecnie jedną z najbardziej popularnych brytyjskich modelek, wiosną tego roku jej „beautiful story” będzie promowała kolekcję Reserved).

Jak powiedział szef marki Christopher Bailey, dziesięcioletni syn Beckhamów skupiał na sobie uwagę całej ekipy zaangażowanej w sesję i naprawdę przyjemnie się z nim pracowało. Jednak nie wszyscy podzielają entuzjazm Bailey'a. Po opublikowaniu pierwszych zdjęć kampanii pod koniec grudnia, odezwały się również głosy krytyki. Nie chodzi bynajmniej o efekt kampanii, chłopiec znakomicie poradził sobie przed obiektywem i pracował z branżowymi mistrzami, krytyka dotyczy przede wszystkim idei zatrudniania dzieci w kampaniach reklamowych dla dorosłych.

Głos w sprawie zabrała między innymi Alexandra Shulman, redaktor naczelna brytyjskiej edycji Vogue'a, która napisała na Twitterze, że kampania z udziałem Romeo kłóci się z inicjatywą redaktor naczelnych światowych edycji „Vogue'a”, by do kampanii nie zatrudniać dzieci. Innego zdania jest między innymi model i bloger David Gandy, cytowany zresztą przez serwis internetowy „Vogue'a”. Gandy zaznaczył, że Romeo wygląda naturalnie i widać że sesja była dla niego zabawą. Podkreśla jednocześnie, że trudno narzucić limit wieku, kiedy większość marek ma w swojej ofercie kolekcję dziecięcą.

Nie inaczej jest z Burberry. To właśnie w dziecięcej kolekcji brytyjskiego domu mody, podczas premiery musicalu Spice Girls „Viva Forever”pojawili się na czerwonym dywanie wszyscy trzej synowie Beckhamów: Romeo, trzynastoletni Brooklyn i siedmiolatek Cruz. W kolekcji Burberry wystąpił także David Beckham.

(nmk/pho)

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
"Zostałam sama". Wyznała, jak budowała relacje
"Zostałam sama". Wyznała, jak budowała relacje
Powiedz to zdanie. Telemarketer będzie miał związane ręce
Powiedz to zdanie. Telemarketer będzie miał związane ręce
Ma dom w lesie. Zapytano ją o koszty budowy
Ma dom w lesie. Zapytano ją o koszty budowy
Media donoszą o rozwodzie z Rosjanką. Tak Rybus mówił o ich początkach
Media donoszą o rozwodzie z Rosjanką. Tak Rybus mówił o ich początkach
Hejt po wpisie Janiny Ochojskiej. Historia psa miała wzruszyć
Hejt po wpisie Janiny Ochojskiej. Historia psa miała wzruszyć
Zamocz w tym korzenie. Storczyk wypuści mnóstwo nowych pąków
Zamocz w tym korzenie. Storczyk wypuści mnóstwo nowych pąków
Zabłysła na evencie. Wybrała suknię z metalicznym połyskiem
Zabłysła na evencie. Wybrała suknię z metalicznym połyskiem
Jest córką słynnego muzyka. Spotyka się z idolem nastolatek
Jest córką słynnego muzyka. Spotyka się z idolem nastolatek
Przyszła do studia "DDTVN". Minispódniczka to jedno, ale patrzcie na buty
Przyszła do studia "DDTVN". Minispódniczka to jedno, ale patrzcie na buty
Budują dom na Teneryfie. Mówią, co z karierą w Polsce
Budują dom na Teneryfie. Mówią, co z karierą w Polsce
Rozmnażają się błyskawicznie. Reaguj, gdy zauważysz w domu
Rozmnażają się błyskawicznie. Reaguj, gdy zauważysz w domu
Nazywali ją "anty-Polką". "Od lat jestem pionkiem w grze politycznej"
Nazywali ją "anty-Polką". "Od lat jestem pionkiem w grze politycznej"
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥