Romeo Beckham poszedł w ślady ojca... i nie chodzi o piłkę
Syn Victorii i Davida dzieli inną pasję rodziców. Dziesięciolatek wziął udział w swojej pierwszej modowej kampanii reklamowej. Przygodę z modą Romeo zaczął od sesji dla rodzimej – brytyjskiej – marki Burberry.
10.01.2013 | aktual.: 10.01.2013 16:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Syn Victorii i Davida dzieli inną pasję rodziców. Dziesięciolatek wziął udział w swojej pierwszej modowej kampanii reklamowej. Przygodę z modą Romeo zaczął od sesji dla rodzimej – brytyjskiej – marki Burberry.
Niejeden model mógłby marzyć o takim starcie – Romeo stanął przed obiektywem Mario Testino, a towarzyszyły mu dwie top modelki regularnie pracujące dla Burberry: Eddie Cmpbell i Cara Delevingne (Cara Delevingne jest obecnie jedną z najbardziej popularnych brytyjskich modelek, wiosną tego roku jej „beautiful story” będzie promowała kolekcję Reserved).
Jak powiedział szef marki Christopher Bailey, dziesięcioletni syn Beckhamów skupiał na sobie uwagę całej ekipy zaangażowanej w sesję i naprawdę przyjemnie się z nim pracowało. Jednak nie wszyscy podzielają entuzjazm Bailey'a. Po opublikowaniu pierwszych zdjęć kampanii pod koniec grudnia, odezwały się również głosy krytyki. Nie chodzi bynajmniej o efekt kampanii, chłopiec znakomicie poradził sobie przed obiektywem i pracował z branżowymi mistrzami, krytyka dotyczy przede wszystkim idei zatrudniania dzieci w kampaniach reklamowych dla dorosłych.
Głos w sprawie zabrała między innymi Alexandra Shulman, redaktor naczelna brytyjskiej edycji Vogue'a, która napisała na Twitterze, że kampania z udziałem Romeo kłóci się z inicjatywą redaktor naczelnych światowych edycji „Vogue'a”, by do kampanii nie zatrudniać dzieci. Innego zdania jest między innymi model i bloger David Gandy, cytowany zresztą przez serwis internetowy „Vogue'a”. Gandy zaznaczył, że Romeo wygląda naturalnie i widać że sesja była dla niego zabawą. Podkreśla jednocześnie, że trudno narzucić limit wieku, kiedy większość marek ma w swojej ofercie kolekcję dziecięcą.
Nie inaczej jest z Burberry. To właśnie w dziecięcej kolekcji brytyjskiego domu mody, podczas premiery musicalu Spice Girls „Viva Forever”pojawili się na czerwonym dywanie wszyscy trzej synowie Beckhamów: Romeo, trzynastoletni Brooklyn i siedmiolatek Cruz. W kolekcji Burberry wystąpił także David Beckham.
(nmk/pho)