Romeo Beckham poszedł w ślady ojca... i nie chodzi o piłkę

Syn Victorii i Davida dzieli inną pasję rodziców. Dziesięciolatek wziął udział w swojej pierwszej modowej kampanii reklamowej. Przygodę z modą Romeo zaczął od sesji dla rodzimej – brytyjskiej – marki Burberry.

Obraz
Źródło zdjęć: © Eastnews

Syn Victorii i Davida dzieli inną pasję rodziców. Dziesięciolatek wziął udział w swojej pierwszej modowej kampanii reklamowej. Przygodę z modą Romeo zaczął od sesji dla rodzimej – brytyjskiej – marki Burberry.

Niejeden model mógłby marzyć o takim starcie – Romeo stanął przed obiektywem Mario Testino, a towarzyszyły mu dwie top modelki regularnie pracujące dla Burberry: Eddie Cmpbell i Cara Delevingne (Cara Delevingne jest obecnie jedną z najbardziej popularnych brytyjskich modelek, wiosną tego roku jej „beautiful story” będzie promowała kolekcję Reserved).

Jak powiedział szef marki Christopher Bailey, dziesięcioletni syn Beckhamów skupiał na sobie uwagę całej ekipy zaangażowanej w sesję i naprawdę przyjemnie się z nim pracowało. Jednak nie wszyscy podzielają entuzjazm Bailey'a. Po opublikowaniu pierwszych zdjęć kampanii pod koniec grudnia, odezwały się również głosy krytyki. Nie chodzi bynajmniej o efekt kampanii, chłopiec znakomicie poradził sobie przed obiektywem i pracował z branżowymi mistrzami, krytyka dotyczy przede wszystkim idei zatrudniania dzieci w kampaniach reklamowych dla dorosłych.

Głos w sprawie zabrała między innymi Alexandra Shulman, redaktor naczelna brytyjskiej edycji Vogue'a, która napisała na Twitterze, że kampania z udziałem Romeo kłóci się z inicjatywą redaktor naczelnych światowych edycji „Vogue'a”, by do kampanii nie zatrudniać dzieci. Innego zdania jest między innymi model i bloger David Gandy, cytowany zresztą przez serwis internetowy „Vogue'a”. Gandy zaznaczył, że Romeo wygląda naturalnie i widać że sesja była dla niego zabawą. Podkreśla jednocześnie, że trudno narzucić limit wieku, kiedy większość marek ma w swojej ofercie kolekcję dziecięcą.

Nie inaczej jest z Burberry. To właśnie w dziecięcej kolekcji brytyjskiego domu mody, podczas premiery musicalu Spice Girls „Viva Forever”pojawili się na czerwonym dywanie wszyscy trzej synowie Beckhamów: Romeo, trzynastoletni Brooklyn i siedmiolatek Cruz. W kolekcji Burberry wystąpił także David Beckham.

(nmk/pho)

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Schowaj to za kaloryferem. Zdziwisz się, jak spadną rachunki
Schowaj to za kaloryferem. Zdziwisz się, jak spadną rachunki
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Skomentowała rosyjskie drony w Polsce. Zaapelowała w sieci
Skomentowała rosyjskie drony w Polsce. Zaapelowała w sieci
List zawisł na klatce. "Bardzo was wszystkich przepraszam"
List zawisł na klatce. "Bardzo was wszystkich przepraszam"
Wskoczyła w "wystrzępioną" spódnicę. Zadała szyku na koncercie
Wskoczyła w "wystrzępioną" spódnicę. Zadała szyku na koncercie
Od dwóch lat jest sama. "Dla mnie już nie istnieje słowo związek"
Od dwóch lat jest sama. "Dla mnie już nie istnieje słowo związek"
Zakochała się na planie. Dziś żyje u boku 75-letniego reżysera
Zakochała się na planie. Dziś żyje u boku 75-letniego reżysera
Tak wyszła na ulicę. Kozaki to wisienka na torcie
Tak wyszła na ulicę. Kozaki to wisienka na torcie
"Jestem niedocenioną artystką". Żali się na polski show biznes
"Jestem niedocenioną artystką". Żali się na polski show biznes