ModaSieciówka na ostro, Dita klasycznie i perfumy

Sieciówka na ostro, Dita klasycznie i perfumy

Sieciówka na ostro, Dita klasycznie i perfumy
Źródło zdjęć: © AP
31.10.2011 13:45, aktualizacja: 05.07.2018 12:58

Rzadko zdarza się, aby zdarzeniu w cukierni poświęcono miejsce w rubrykach portali i gazet modowych na całym świecie. W piątek wybuchł pożar w Ladurée, paryskiej kultowej cukierni, której słynne makaroniki są synonimem stylu glamour. Są pewne zniszczenia, lecz produkcja ciasteczek ma ruszyć niebawem. Poza tym filmowo u H&M, nowości perfumeryjne oraz Dita – projektantka.

Rzadko zdarza się, aby zdarzeniu w cukierni poświęcono miejsce w rubrykach portali i gazet modowych na całym świecie. W piątek wybuchł pożar w Ladurée, paryskiej kultowej cukierni, której słynne makaroniki są synonimem stylu glamour. Są pewne zniszczenia, lecz produkcja ciasteczek ma ruszyć niebawem. Poza tym filmowo u H&M, nowości perfumeryjne oraz Dita – projektantka.

Fashioniści aktualnie oczekują dnia, w którym w szwedzkiej sieciówce odzieżowej pojawi się kolekcja od Versace. Tymczasem H&M szykuje kolejną modową bombę, inspirowaną filmem „The Girl with the Dragon Tattoo”. Na 21 grudnia przewidziana jest światowa premiera wyreżyserowanej przez Davida Finchera amerykańskiej wersji „Millenium”, na kanwie bestsellera Stiega Larssona. Tydzień wcześniej do sklepów H&M trafi kolekcja inspirowana stylem głównej bohaterki książki, Lisbeth Salander. Kto czytał książkę (i oglądał szwedzki film) wie, jak wyrazisty i charakterystyczny styl reprezentowała charyzmatyczna hakerka.

Trish Summerville, która zaprojektowała kostiumy do amerykańskiej wersji thrillera, stworzyła ostrą punk – gotycką kolekcję, którą Lisbeth kupiłaby z pewnością. Będą tam motocyklowe buty, skórzane kurtki, dużo podartych dżinsów i szare bluzy z kapturem. „Lisbeth ma mocny styl. Nosi rzeczy wiernie i długo i naprawdę w nich żyje. Zależało mi, żeby rzeczy z kolekcji były autentyczne. Każdy z 30 elementów kolekcji jest do końca przemyślany, nie ma miejsca tam na przypadkowe wybory. To esencja stylu bohaterki” mówi Summervill, która wcześniej zaprojektowała kostiumy do „Przerwanej lekcji muzyki”. „Moim celem było stworzenie ubrań, które z ochotą kupi każda kobieta i które będą łatwo komponowały się z tym, co ma już w garderobie.” zachęca projektantka.

Dom mody Louis Vuitton planuje wypuszczenie na rynek własnych perfum. Stworzeniem unikalnej kompozycji zapachowej zajmie się Jacques Cavallier-Belletrud ze znamienitego rodu perfumiarzy z Grasse, który pracę nad esencją dla LV rozpocznie na początku przyszłego roku. Francuz ma już na swoim koncie współpracę z markami: Yves Saint Laurent, Christian Dior, Stella McCartney i Jean Paul Gaultier. Nie jest to debiut domu mody na tym polu, bo już w latach 20-tych można było nabyć perfumy marki. Ponoć do powrotu do perfumiarskiego świata zachęcał szefostwo LV dyrektor kreatywny marki, Marc Jacobs, który swoje zapachy wypuszcza systematycznie, co rok. Nie boi się konkurencji?

Jesień to najwidoczniej doskonała pora na ogłaszanie kosmetycznych newsów. Kultowy w USA show, America Next Top Model (czyli nasze „Top Model. Zostań Modelką”) wypuszcza swoje własne perfumy. Tak, jeden z najpopularniejszych w Stanach Zjednoczonych show telewizyjnych będzie miał swój własny zapach, który promować będzie zwyciężczyni następnej edycji. My czekamy na perfumy „Taniec z Gwiazdami”.

Dita von Teese to bardzo pracowita osoba i kobieta wielu talentów. Gwiazda burleski jest też doskonałą bizneswoman, która obliczyła, że panie czekają na stroje jej projektów. Kobiece, lekko wyuzdane, ale cały czas w doskonałym guście. Już w listopadzie kolekcja sukien i płaszczy, inspirowanych modą z lat 40-tych i 50-tych trafi do sklepów Davida Jonesa w Australii. Właśnie od antypodów Dita rozpocznie modowy podbój świata, bo już w przyszłym roku następna kolekcja tancerki, aktorki i modelki będzie do kupienia w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. Ceny pojedynczych egzemplarzy rozpoczynają się od 400 dolarów. Szykowny glamour nie może być tani…

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także