Tak prezentuje się kolekcja Heidi Klum dla Lidla. Sprawdziłyśmy, do czego ustawi się kolejka
Na modę wysokiej jakości może sobie pozwolić każdy? Tak twierdzą przedstawiciele Lidla. Do współpracy zaprosili Heidi Klum - supermodelkę, która próbowała już swoich sił jako projektantka. Tym razem Klum zaprojektowała nową kolekcję Esmara. Na prezentacji w Nowym Jorku można było zobaczyć, po jakie ubrania już za kilka dni prawdopodobnie ustawi się kolejka przed każdym Lidlem w Polsce.
Zobacz też: Heidi Klum promuję swoją linię bielizny
W kolorach dyskontu
Kolejna kolekcja ubrań w Lidlu to niespodzianka dla miłośniczek mody i nie tylko. Podczas nowojorskiej prezentacji uwagę fotoreporterów przykuła oczywiście Heidi Klum. Tego wieczoru postawiła na idealnie skrojony garnitur w kolorze kojarzącym się od razu z sieciówką. Ale tym razem nie o samą supermodelkę chodzi, a o ubrania, które już 18 września będą dostępne w polskich sklepach. Ciekawi, jak się prezentują?
Miejski szyk
"Heidi & The City" – tak brzmi nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez przepiękną Heidi Klum dla sieci Lidl. Co ciekawego można będzie znaleźć w "Heidi & The City"? Między innymi blezer w panterkę, królujące ostatnio w modzie bomberki, dopasowane jeansy, w których chętnie pokazuje się sama Klum czy delikatne topy. Cena tych produktów będzie wahać się w granicach od 25 do 200 złotych. Kolekcja będzie dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce.
Wygodnie i stylowo
Choć pierwsze zdjęcia produktów mogliśmy oglądać jeszcze w sierpniu, dopiero teraz możemy zobaczyć, jak prezentują się na modelkach. Na pierwszy rzut oka widać, że Klum postawiła na wygodę. Dopasowane spodnie, luźne, jeansowe kombinezony, sukienki z dzianiny, obszerne bluzy z kapturem i swetry – te elementy zdominowały kolekcję.
Zwierzęcy print
A skoro miasto, to i trochę miejskiej dżungli musiało się wkraść. Polki będą więc mogły wybierać spośród koszulek, bluz, trenczów, szali, spodni i spódniczek w beżowy, zwierzęcy print.
Niebiesko i jesiennie
O szerokiej palecie barw nie ma co marzyć. Klum postawiła na jesienne kolory. Brązowe, zamszowe kurtki i dodatki, czarne sukienki, ciemnogranatowe bomberki (dla jednej już zacieramy ręce). Nie mogło jednak zabraknąć niebieskości. W tym kolorze dostępne będą zarówno sukienki, jak i swetry.
Będziesz błyszczeć
Ile ludzi, tyle opinii. Jednym kolekcja może wydawać się zbyt prosta, innym z kolei za bardzo krzykliwa i kiczowata. Zwierzęce wzory to jedno. Klum zaprojektowała m.in. bomberkę obszytą w całości czarnymi cekinami. Takich projektów widziałyśmy już mnóstwo. Podobnie jak czarnych sukienek z koronkowymi zdobieniami. Faktem jest jednak to, że Lidl to nie dom mody. Ubrania mają spodobać się i nastolatkom, i studentkom, i trochę starszym kobietom.
Różne sylwetki
I po tym względem kolekcja dziś wypada pozytywnie. Ubrania zaprojektowane przez supermodelkę przypadną do gustu dziewczynom w rozmiarze 34, ale i tym, które noszą większe rzeczy. Tak też pokazano to na wybiegu – można więc było podziwiać kolekcję na kobietach w różnych rozmiarach.
Będzie efekt "WOW"?
- Pragnę kreować modę z "efektem WOW". Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie – komentowała pracę nad projektem Heidi. Na reakcję klientek z Polski będzie musiała poczekać. Ubrania będą dostępne od 18 września.