Versace zaprezentował kolekcje na sezon jesień-zima 2016
Włoski dom mody Versace zaprezentował właśnie przedsmak kolekcji na sezon jesień-zima 2016. W kampanii prestiżowej marki wzięły udział jedne z najbardziej rozchwytywanych modelek świata – Gigi Hadid i Karlie Kloss - które wystąpiły w nietypowych dla siebie rolach. Kogo zagrały w nowej reklamie?
Kolejna marka stawia na rodzinę
Gigi i Karlie wcieliły się w postaci seksownych mam dumnie kroczących u boku swoich partnerów i dzieci ubranych od stóp do głów w eleganckie propozycje Versace. Za nowym pomysłem marki kryje się głębsza myśl. „Donatella postanowiła usytuować swoje modelki i swoich modeli w realnym świecie – w tym, w którym żyjecie, pracujecie i spędzacie czas z rodziną. Ludzie myślą, że fotografowanie mody to pokazywanie jej. Tak naprawdę to relacjonowanie życia” – mówił w wywiadzie dla „New York Times” autor i fotograf sesji, Bruce Weber.
Kolejna marka stawia na rodzinę
Modele i modelki prezentują w sesji miejski styl z elementami sportowymi – są tu swetry, skórzane minispódniczki i spora liczba torebek Versace. Kampania została zrealizowana w Chicago.
Kolejna marka stawia na rodzinę
Jak myślicie, udział Gigi i Karlie w takim przedsięwzięciu, zapewni marce większy rozgłos?