Wielkie marki i okazje, które pokocha każdy. Flagowy sklep HalfPrice w centrum Warszawy już otwarty! Na evencie bawili się aktorzy, muzycy i celebryci.
Centrum Warszawy, zatłoczona i głośna ulica Marszałkowska codziennie mijana przez tysiące mieszkańców stolicy. To właśnie tutaj odbyło się huczne otwarcie flagowego sklepu HalfPrice. Nowy pomysł grupy CCC stworzony został z myślą o wielbicielach światowych marek oraz o łowcach okazji. Na evencie bawili się aktorzy, m.in. Kasia Zielińska, Piotr Stramowski, Kasia Warnke i Adam Zdrójkowski, influencerzy: Maffashion, Jessica Mercedes, Zosia Ślotała, Weronika Bielik, czy Modny Tata i Ciocia Lifestyle oraz osoby znane ze szklanego ekranu: Maja Sablewska, Michał Piróg, Klaudia El Dursi, Ola Kot oraz Jakob Kosel.
Rozmowy o najnowszych i przyszłych trendach, a także o letnich kolekcjach topowych polskich i światowych projektantów - to główne tematy, na jakie podczas otwarcia flagowego sklepu HalfPrice w centrum Warszawy, rozmawiali zaproszeni goście.
Gwiazdy zaskoczyły fotoreporterów swoimi odważnymi kreacjami. Było bardzo kolorowo. Szczególną uwagę przykuwała Maffashion, która zjawiła się na czerwonym dywanie w zielonej sukience z odważnymi wycięciami oraz różowej marynarce i Katarzyna Zielińska w żółtym garniturze. Nie zabrakło jednak klasyki: Zofia Ślotała wybrała czarny zestaw, który uzupełniła niebieskimi sandałami na obcasie oraz niewielką torebką, a Kasia Warnke wystąpiła w stylowym grafitowym garniturze. Jessica Mercedes tym razem włożyła dzwony z wysokim stanem w szachownicę oraz białą koszulę. Luźną stylizację wybrał także Michał Piróg i El Dursi, która postawiła na jeansy-rurki i kusy beżowy top.
Wśród gości nie zabrakło jednej z twarzy kampanii wizerunkowej towarzyszącej marce w wejściu na rynek - Ireny Wielochy, znanej jako „kobieta zawsze młoda”, która łamie schematy i pokazuje, że wiek zupełnie nie gra roli. Oprócz - nazywanej przez media „seniorki z powerem” - twarzą nowej sieci sklepów została znana z okładek światowych magazynów top modelka Anna Jagodzińska.
Wyjątkowe i niejednokrotnie robione z przymrużeniem oka zdjęcia do kampanii to dzieło Antona Gottloba - mieszkającego w Londynie fotografa niemieckiego pochodzenia, którego talent doceniły takie marki jak Valentino czy Gucci. Za wykreowanie filmów reklamowych odpowiedzialny był Daniel Jaroszek znany m.in. ze stworzenia doskonałych teledysków dla Dawida Podsiadło czy Quebonafide.
W sklepach HalfPrice znajdziemy prawdziwe perełki od znanych marek i projektantów dostępne w okazyjnych cenach. To rozwiązanie idealne dla trend hunterów. W debiutującej sieci znalazł się asortyment, który zadowoli najbardziej wymagających klientów: od odzieży przez obuwie, kosmetyki i biżuterię, aż po artykuły spożywcze i gospodarstwa domowego. Jak mówi Michał Kniaź, Head of Marketing w HalfPrice – "Oferta marki Half Price dedykowana jest dla wszystkich, którzy kochają zakupy i polowanie na unikatowe produkty w okazyjnych cenach"
Flagowy sklep nowej marki przy Marszałkowskiej to już drugi sklep w Warszawie i trzynasty w Polsce.
Sklepy HalfPrice otwarte są także m.in. w warszawskiej Galerii Północnej, we wrocławskiej Wroclavii, w szczecińskiej Galaxy, w tyskim Gemini Park czy też w polkowickim Parku Handlowym. Do końca roku powstanie ich ponad 60.
Jak zapowiadają twórcy nowego konceptu, ilość marek współpracujących z HalfPrice będzie stale się powiększać. Klienci będą mogli liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę, uzupełnianą kilka razy w tygodniu!
"Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu, będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom" – zapewnia Joanna Czyżewska, Dyrektor Działu Sprzedaży HalfPrice.
Oprócz otwarcia nowych sklepów, HalfPrice planuje także wprowadzić możliwość zakupów on-line. Kupowanie przez internet ma być możliwe od jesieni. Dodatkowo, już od dziś, można dołączyć do HalfPrice Club. Dzięki rejestracji i zapamiętywaniu przez system naszych zakupów - dla każdego, automatycznie, będą tworzone spersonalizowane oferty. Członkowie Klubu mogą liczyć także na dodatkowe rabaty, urodzinowe vouchery, darmowe dostawy czy zaproszenia na eventy.
"Model off-price charakteryzuje się różnorodnością oferty pod względem asortymentu i dostępności marek o zaskakująco niskiej cenie . Jestem pewna, że „łowienie skarbów" stanie się pasją dla wielu nowych oraz od lat lojalnych klientów grupy CCC" - mówi Malwina Winter Dyrektor Komercyjny HalfPrice.
Więcej informacji o nowej sieci sklepów jest na stronie www.halfprice.eu