ModaWłoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

KŻ/WP Kobieta

1 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

2 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

3 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

4 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

5 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

6 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

7 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

8 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

9 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

10 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

11 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

12 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

13 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

14 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

15 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

16 / 16

Włoska rodzina w jesienno-zimowej kampanii 2015/2016 Dolce & Gabbana

Obraz
© materiały prasowe

Domenico Dolce i Stefano Gabbana od zawsze promowali tradycyjne wartości rodzinne, czego wyrazem była niemal każda sesja wizerunkowa prezentująca kolekcję ich marki.

Konserwatywne poglądy włoskich projektantów są na tyle silne, że zdążyły się już spotkać z miażdżącą falą krytyki ze strony bardziej liberalnych środowisk. Nic dziwnego. Opinie na temat tego, że wychowywanie dzieci przez pary homoseksualne jest całkowicie sprzeczne z naturą, a jedyną prawdziwą rodziną jest związek kobiety i mężczyzny nie mogły zostać zignorowane - szczególnie w otwartym środowisku branży mody. Stały się one tym bardziej kontrowersyjne, że poglądy na ten temat wyraziła para zdeklarowanych gejów.

Niedawno światło dzienne ujrzała ich kolejna kampania na jesienno-zimowy sezon 2015/2016. Bez zaskoczenia, sesja prezentująca najnowsze propozycje z kolekcji włoskiej marki nie różni się przekazem od pozostałych produkcji. Modele, którzy pojawili się przed obiektywem Domenico Dolce, stali się wielopokoleniową włoską rodziną - szanującą tradycję (spożywają włoskie potrawy), a zarazem "tolerancyjną" (w kampanii pojawiają się przedstawiciele różnych ras, choć oczywiście nie zobaczymy w niej par homoseksualnych) i otwartą na nowości (młodzi ludzie używają swoich telefonów do robienia selfie).

W kampanii w towarzystwie modeli i modelek pojawiła się włoska aktorka Monica Bellucci, którą już nie raz mieliśmy okazję zobaczyć w sesjach wizerunkowych marki.

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)