Trwa ładowanie...

Wrocław Fashion Meeting – fascynujące kolekcje polskich projektantów

W dniach 22 i 23 listopada odbyła się 5. edycja Wrocław Fashion Meeting – największej imprezy modowej w południowej Polsce, prezentującej bogactwo trendów i autorską modę od polskich oraz zagranicznych projektantów.

Wrocław Fashion Meeting – fascynujące kolekcje polskich projektantówŹródło: piotrthread.com
d3fuo50

W dniach 22 i 23 listopada odbyła się 5. edycja Wrocław Fashion Meeting – największej imprezy modowej w południowej Polsce, prezentującej bogactwo trendów i autorską modę od polskich oraz zagranicznych projektantów. W trakcie 25 pokazów mody zaprezentowano wyjątkowe kolekcje, a na ponad 120 stoiskach z ofertą ubrań, obuwia, biżuterii, dodatków i akcesoriów można było zrobić oryginalne zakupy. Imprezę, która tradycyjnie odbyła się w nowoczesnym wnętrzu Klubu Biznesowego Stadionu Wrocław, odwiedziło kilka tysięcy osób i po raz kolejny poprowadził ją znany z ekranów telewizyjnych Conrado Moreno.

Na spektakularnym wybiegu 5. edycji WFM uczestnicy podziwiali najnowsze propozycje projektantów, prezentujących różnorodne style, zarówno debiutujących na wybiegu, jak również cieszących się uznaniem i ugruntowaną pozycją w branży mody. Doskonała oprawa świetlna i muzyczna była godna modowych wydarzeń najwyżej klasy. Pokazy mody damskiej i męskiej odbyły się w trzech blokach: Parada Projektantów i Wielka Gala Wrocław Fashion Meeting w sobotę oraz Pokazy Finałowe w niedzielę. Drugiego dnia odbyły się również pokazy kolekcji dziecięcych.

Mocnym motywem obecnym w prezentowanych kolekcjach damskich były pawie pióra zdobiące efektowne, wieczorowe kreacje Ewy Jobko i Majki Sajdy, które zgrabnie łączyły hollywoodzki szyk z dziewczęcą lekkością. Wzrok przyciągały również kamizelki w stylu oversize w wydaniu damskim i męskim, które pojawiły się u Jarosława Ewerta i marki Roh’an. Ich kolekcje były również jednymi z najbardziej spójnych i kompleksowych, dzięki czemu cieszyły się dużym powodzeniem wśród publiczności. Warto dodać, że pokazowi Jarosława Ewerta towarzyszyła ścieżka dźwiękowa skomponowana specjalnie na tę okazję. Kolekcja Basi Olearki utrzymana w stylu glamour, przyciągała wzrok bogactwem materiałów, od futer przez skórę po koronki, a złote detale błyszczały w blasku fleszy tłumnie zgromadzonych fotoreporterów. Podczas wszystkich weekendowych pokazów swoje kolekcje zaprezentowało w sumie 25 marek i projektantów z polskiej czołówki, w tym, poza wspomnianymi: UFUFU by Michał Starost, IKI, UFUFU by Katarzyna Kmiecik, Aleksandra Markowska,
Anna Drabczyńska, Ottaviano Dominika Młyńczak, Anna Feledyk, AS Look, Madisso, Jakubczak, Laponette, Wzoor, Szept M, Sweel, Trzciński Only Linen, a także butikowej marki Szafa i polskiej firmy odzieżowej PAWO.

d3fuo50

Wspólnym mianownikiem dla pokazów i oferty handlowej była oryginalność i pasja twórców oraz niezwykła atmosfera zakupów, pełna wymiany poglądów oraz rozmów z projektantami, którzy przybyli specjalnie na Wrocław Fashion Meeting nawet z najdalszych części Polski.

Wrocław Fashion Meeting jest jedynym w Polsce wydarzeniem modowym najwyższej klasy, podczas którego na wybiegu można zobaczyć także kolekcje dla najmłodszych. Swoje propozycje mody dziecięcej na wybiegu przedstawiły projektantki z LOFF LOFF i Collection EL. Nie zabrakło również kolekcji dziecięcych w strefie wystawienniczej KIDS Fashion, zgrabnie łączących oryginalne kroje i barwne materiały z wygodą niezbędną w ubiorze maluchów.

Stylowy weekend był niezwykłą okazją do modnych zakupów dla kobiet i mężczyzn na ponad 120 stoiskach zorganizowanych w części wystawienniczej. W tymczasowych butikach projektantów koktajlowe sukienki przeplatały się z kolekcjami w stylu urban, a minimalistyczna szarość z awangardowymi nadrukami pełnymi barw, różnorodnością faktur i tkanin. Coś dla siebie znaleźć mogły również fanki biżuterii i rękodzieła w różnym stylu – od szlachetnych sreber po projekty z włókna węglowego i mechanizmów zegarkowych, a także miłośnicy projektów z przymrużeniem oka, takich jak ekstrawaganckie bluzy czy torby ze zwierzęcymi motywami. W strefie modnych smaków pojawiły się między innymi oryginalne morawskie wina i polskie lemoniady, a w Strefie Piękna eksperci od urody i wizażu udzielali konsultacji chętnym gościom WFM.

W niedzielę organizatorzy oddali pole miłośnikom mody i blogerom, którzy mogli zaprezentować swoje stylizacje na profesjonalnym wybiegu w ramach konkursu „Stylowy Wrocław i FASHION.WP.PL”.

d3fuo50

Ich stylizacje oceniło Jury, które po raz kolejny musiało wybierać spośród kilkudziesięciu wyjątkowych propozycji, w pełni oddających kreatywność stylistów. Dla uczestników konkursu przygotowano blisko 100 nagród od projektantów i firm kosmetycznych, a główna, czyli prezent z kolekcji Jarosława Ewerta, trafiła w ręce uczestnika Nabila Abu Bakera, który przybył na wydarzenie aż ze Szczecina. Laureatem plebiscytu internetowego konkursu został Dawid Mazurek.

(fot. piotrthread.com)
Źródło: (fot. piotrthread.com)

Sponsorem 5. edycji Wrocław Fashion Meeting była marka Original Source, która po raz kolejny ufundowała kosmetyki dla pierwszych 1500 gości Wrocław Fashion Meeting. Wszyscy uczestnicy WFM mogli również wziąć udział w konkursie i wygrać stylowe upominki od firm: Nelia Biżuteria, Kandara Salon Urody, MMSilver, Madisso oraz samochód Lexus na weekend.

Piąta, jubileuszowa edycja Wrocław Fashion Meeting zdecydowanie potwierdziła wysoki poziom organizacyjny i mocną pozycję imprezy na modowej mapie Polski. Wrocławskie wydarzenie regularnie gromadzące ponad setkę topowych marek i projektantów konkuruje z najlepszymi imprezami typu fashion, jednocześnie wyznaczając trendy nie tylko na wybiegach.

Sponsor: Original Source

d3fuo50
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3fuo50