5 fantastycznych aktorek - Anna Szymańczyk, Marta Dąbrowska, Kamilla Baar, Joanna Trzepiecińska i Magdalena Kumorek dołączyły do grona ambasadorek jubileuszowej 5.edycji znanej kobiecej akcji.
Nowe ambasadorki dołączyły do 5.edycji kampanii #lubiesiebie, aby inspirować inne kobiety w ich drodze do samoakceptacji.
06.11.2024 14:42
5 znanych aktorek dołączyło do grona ambasadorek poprzednich edycji, do Marii Sadowskiej, Doroty Williams, Lidii Popiel, Adrianny Palki, Agnieszki Więdłochy, Kasi Żak, Marty Lech-Maciejewskiej (Superstyler) , Marioli Bojarskiej-Ferenc, Kasi Herman, Jowity Budnik, Joanny Liszowskiej, Małgorzaty Pieczyńskiej i Aleksandry Hamkało.
Bohaterki akcji spotkały się na sesji zdjęciowej, aby opowiedzieć, czym jest dla nich samoakceptacja, za co siebie lubią oraz o tym, że naprawdę warto wykonać nieraz wcale niełatwą pracę nad osiągnięciem tego stanu.
Wszystkie ambasadorki wierzą, że samoakceptacja jest kluczowa w naszym życiu, bo ma wpływ nie tylko na to jak postrzegamy siebie, ale również świat wokół nas.
Ambasadorki tej ważnej i niezwykle potrzebnej inicjatywy przypominają , że warto otworzyć się na temat samoakceptacji, przypomnieć sobie, o tym, co w nasz najlepsze, budować swoją siłę i akceptować najprawdziwszą wersję siebie.
O czym same tak mówią :
Magdalena Kumorek
"Samoakceptacja?
To dla mnie samoświadomość. Im więcej wiem o sobie tym bardziej rośnie szansa, że będę siebie lubić i akceptować to, że nie jestem idealna. Bycie idealną jest nudne! A jeżeli ja zaakceptuje siebie i to że nie jestem idealna -to moja akceptacja wobec nieidealnego świata staje się olbrzymia. Samoakceptacja jest świetna !"
Anna Szymańczyk
"Bardzo cieszę się, że mogłam dołączyć do akcji #lubiesiebie, to jest bardzo ciężka praca, ale kiedy osiągamy ten moment, że patrzymy w lustro i myślimy o sobie dobrze, myślimy , lubię tę osobę i doceniam ją za jej wady i zalety to dostajemy super moc, która nas pcha do przodu. A bez tego nie da się dalej pójść. "
Marta Dąbrowska
"Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję, że zostałam zaproszona do tej kampanii. Temat samoakceptacji wydaje się być dziś szczególnie ważny. Nie mówię, że kiedyś nie był, ale w dobie mediów społecznościowych, jest to coś o czym powinno się dużo mówi ,z czym się walczy i nie mam tu na myśli tylko względów wizualnych, ale też charakteru.
Nie chodzi o to, aby popadać w samozachwyt. Samoakceptacja jest procesem związanym z pracą nad sobą "
Kamilla Baar
" Jestem ciekawa kobiet w każdym wieku. Od małych dziewczynek przez nastolatki do etapu bardzo dojrzałej kobiecości. I jestem bardzo ciekawa siebie- za lat 5,10,15,20. A wiem, że ta ciekawość nie będzie możliwa, jeżeli nie będę lubiła siebie. Więc staram się w to inwestować"
Joanna Trzepiecińska :
"Jestem autorką takiego zdania, wyznania, że z wiekiem bardziej siebie lubię, chociaż futerał się psuje, tam w środku Stardivarius. I jako ambasadorka akcji #lubiesiebie chciałabym Państwa zaprosić do wdrożenia tej zasady w swoim życiu "
"Jest nam niezmiernie miło, że jako marka Sanprobi dołączyliśmy do wyjątkowej kampanii #lubiesiebie. Kampanii, która bardzo podkreśla samoakceptację współczesnej kobiety dokładnie jak nasz produkt Sanprobi premium Akkermansia" – mówi Nina Manduk – Czyżyk .
"Celebrujemy wspaniały jubileusz, 5 edycję kampanii #lubiesiebie. A nasze fantastyczne ambasadorki, wspierają proces samoakceptacji u innych kobiet " – podsumowuje Dr Franciszek Strzałkowski, inicjator akcji .
Zdjęcia: Justyna Dudek
Make up: Iwona Jankowska dla Mary Kay Polska
Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis
1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.