GwiazdyAnia Lewandowska prosi internautów o pomoc. Chodzi o dobre imię jej córki

Ania Lewandowska prosi internautów o pomoc. Chodzi o dobre imię jej córki

Ania Lewandowska prosi internautów o pomoc. Chodzi o dobre imię jej córki
Źródło zdjęć: © Instagram.com | Anna Lewandowska
Lidia Pustelnik

23.08.2017 14:55, aktual.: 23.08.2017 22:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Klarę, córeczkę Anny i Roberta Lewandowskich, jeszcze przed narodzinami nazywano "polskim Royal Baby", a tuż po jej przyjściu na świat na Instagramie pojawiło się jej konto. Jak się okazuje, konto było fałszywe – Anna Lewandowska zaapelowała do fanów, by pomogli jej w pozbyciu się konta.
O tym, że fałszywe konto Klary istnieje, Lewandowska dowiedziała się od jednej z użytkowniczek Instagrama.

– Pani Aniu! Ktoś się od dłuższego czasu podszywa pod Pani córkę!! To nazwa tego konta @klara-lewandowska. Ta osoba oszukuje ludzi. Na InstaStory publikuje zdjęcia i do tego jakieś bzdurne napisy, które nie są prawdziwe. Mamy zgłaszać konto?! – zapytała zaniepokojona internautka.

Anna Lewandowska zareagowała błyskawicznie. – Tak, proszę o zgłoszenie – napisała. Z pewnością nie cieszy jej fakt, że ktoś wykorzystuje wizerunek jej i jej córki do promowania własnego konta na Instagramie.

Wspomniane konto powstało 22 czerwca i ma już 16 tys. fanów. Znajdują się na nim zdjęcia Anny Lewandowskiej i jej męża, zaczerpnięte z ich profili. Pojawia się też zdjęcie pewnego tajemniczego bobasa. – Ludzie nie potrafią zrozumieć, że to fikcyjne konto i że ten chłopczyk na zdjęciu to nie Klara – komentuje jedna z internautek.

Nie jest to zresztą jedyne fałszywe konto Klary Lewandowskiej na Instagramie. Kolejne nosi nazwę @klara.lewandowska i zostało założone przez "Fanów Rodziny Lewandowskich". To konto cieszy się jednak znacznie mniejszą popularnością. Jak widać, zawsze znajdą się osoby, które zechcą wykorzystać popularność innych do własnych celów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (161)
Zobacz także