BOHOBOCO wypuszcza luksusową linię zapachów
(Materiały prasowe)

BOHOBOCO wypuszcza luksusową linię zapachów

Givenchy, Comme des Garçons czy Dolce&Gabbana – to tylko kilka z wielu słynnych domów mody, które w ostatnich latach zdecydowały się na wypuszczenie butikowej linii perfum. Teraz dołącza do nich polska marka BOHOBOCO, prowadzona przez Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie

- Naszym marzeniem od zawsze było stworzenie perfum dla kobiet, które podkreślałyby ich siłę, osobowość i piękno – komentują projektanci. *– Tak powstał pierwszy zapach BOHOBOCO No.1, który finalnie spodobał się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Perfumy okazały się sukcesem i nasz apetyt na tworzenie zapachów urósł. Dwa lata temu zaczęliśmy magiczny proces tworzenia, a miejscem powstania prototypów nowej ósemki była… kuchnia. *

Trwa ładowanie
.
.
.

8 luksusowych zapachów, inspirowanych niecodziennymi połączeniami przemawiają do wyobraźni. Wśród nich m.in.: czarny pieprz i wanilia, sól morska i karmel czy eukaliptus i paczuli. To niecodzienne kompozycje, które odnajdziecie w poszczególnych propozycjach marki BOHOBOCO.

Źródło: Materiały prasowe

Cała ósemka powstała w ojczyźnie światowego perfumiarstwa – francuskim Grasse, a nosem, który skomponował ostateczne wersję perfum był sam Gerard Anthony.
* - Zapominając o tym wszystkim, co nas otacza, skupiamy się wyłącznie na tym, co jest w nas, a czego nie da się wyrazić w inny sposób –* podsumowują swoją zapachową podróż projektanci BOHOBOCO.* - Zajmujemy tym, czego nie da się objąć rozumem, ująć spojrzeniem, uchwycić dłonią. Ekscytujemy się tym, co można jedynie poczuć…*

Perfumy zamknięto w bardzo nowoczesnych flakonach zaprojektowanych przez designerski duet. Jak zapewniają twórcy, nowa zapachowa oferta to projekt unikalny, coś czego w Polsce jeszcze nie było, stworzony z dbałością o każdy szczegół i na najwyższym światowym poziomie.

Nowe perfumy BOHOBOCO trafią do sprzedaży już 24 września i dostępne będą zarówno w butikach marki, jak i w sklepie internetowym.

Aktorka wystąpiła w kampanii w 2012 r., jej zaangażowanie było dużym sukcesem marki

Zapach no1 to debiut marki w świecie perfum

Zdjęciom Marcina Kempskiego towarzyszył również krótki film jego autorstwa

Źródło: Materiały prasowe
Trwa ładowanie
.
.
.
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne