BOHOBOCO wypuszcza luksusową linię zapachów© Materiały prasowe

BOHOBOCO wypuszcza luksusową linię zapachów

Aleksandra Nagel
23 września 2016

Givenchy, Comme des Garçons czy Dolce&Gabbana – to tylko kilka z wielu słynnych domów mody, które w ostatnich latach zdecydowały się na wypuszczenie butikowej linii perfum. Teraz dołącza do nich polska marka BOHOBOCO, prowadzona przez Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka.

- Naszym marzeniem od zawsze było stworzenie perfum dla kobiet, które podkreślałyby ich siłę, osobowość i piękno – komentują projektanci. *– Tak powstał pierwszy zapach BOHOBOCO No.1, który finalnie spodobał się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Perfumy okazały się sukcesem i nasz apetyt na tworzenie zapachów urósł. Dwa lata temu zaczęliśmy magiczny proces tworzenia, a miejscem powstania prototypów nowej ósemki była… kuchnia. *

{"width":600,"height":350,"photo":{"id":"1209522051-354997450","url":"https://d.wpimg.pl/1209522051-354997450/bohoboco.jpg","title":"","author":"","source":"bohoboco","width":"3000","height":"1052"}}

8 luksusowych zapachów, inspirowanych niecodziennymi połączeniami przemawiają do wyobraźni. Wśród nich m.in.: czarny pieprz i wanilia, sól morska i karmel czy eukaliptus i paczuli. To niecodzienne kompozycje, które odnajdziecie w poszczególnych propozycjach marki BOHOBOCO.

Obraz
Obraz;
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Cała ósemka powstała w ojczyźnie światowego perfumiarstwa – francuskim Grasse, a nosem, który skomponował ostateczne wersję perfum był sam Gerard Anthony.
* - Zapominając o tym wszystkim, co nas otacza, skupiamy się wyłącznie na tym, co jest w nas, a czego nie da się wyrazić w inny sposób –* podsumowują swoją zapachową podróż projektanci BOHOBOCO.* - Zajmujemy tym, czego nie da się objąć rozumem, ująć spojrzeniem, uchwycić dłonią. Ekscytujemy się tym, co można jedynie poczuć…*

Perfumy zamknięto w bardzo nowoczesnych flakonach zaprojektowanych przez designerski duet. Jak zapewniają twórcy, nowa zapachowa oferta to projekt unikalny, coś czego w Polsce jeszcze nie było, stworzony z dbałością o każdy szczegół i na najwyższym światowym poziomie.

Nowe perfumy BOHOBOCO trafią do sprzedaży już 24 września i dostępne będą zarówno w butikach marki, jak i w sklepie internetowym.

Marta Żmuda-Trzebiatowska w reklamie BOHOBOCO

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe