BOHOBOCO wypuszcza luksusową linię zapachów© Materiały prasowe

BOHOBOCO wypuszcza luksusową linię zapachów

Aleksandra Nagel
23 września 2016

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Givenchy, Comme des Garçons czy Dolce&Gabbana – to tylko kilka z wielu słynnych domów mody, które w ostatnich latach zdecydowały się na wypuszczenie butikowej linii perfum. Teraz dołącza do nich polska marka BOHOBOCO, prowadzona przez Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka.

- Naszym marzeniem od zawsze było stworzenie perfum dla kobiet, które podkreślałyby ich siłę, osobowość i piękno – komentują projektanci. *– Tak powstał pierwszy zapach BOHOBOCO No.1, który finalnie spodobał się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Perfumy okazały się sukcesem i nasz apetyt na tworzenie zapachów urósł. Dwa lata temu zaczęliśmy magiczny proces tworzenia, a miejscem powstania prototypów nowej ósemki była… kuchnia. *

{"width":600,"height":350,"photo":{"id":"1209522051-354997450","url":"https://d.wpimg.pl/1209522051-354997450/bohoboco.jpg","title":"","author":"","source":"bohoboco","width":"3000","height":"1052"}}

8 luksusowych zapachów, inspirowanych niecodziennymi połączeniami przemawiają do wyobraźni. Wśród nich m.in.: czarny pieprz i wanilia, sól morska i karmel czy eukaliptus i paczuli. To niecodzienne kompozycje, które odnajdziecie w poszczególnych propozycjach marki BOHOBOCO.

Obraz
Obraz;
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Cała ósemka powstała w ojczyźnie światowego perfumiarstwa – francuskim Grasse, a nosem, który skomponował ostateczne wersję perfum był sam Gerard Anthony.
* - Zapominając o tym wszystkim, co nas otacza, skupiamy się wyłącznie na tym, co jest w nas, a czego nie da się wyrazić w inny sposób –* podsumowują swoją zapachową podróż projektanci BOHOBOCO.* - Zajmujemy tym, czego nie da się objąć rozumem, ująć spojrzeniem, uchwycić dłonią. Ekscytujemy się tym, co można jedynie poczuć…*

Perfumy zamknięto w bardzo nowoczesnych flakonach zaprojektowanych przez designerski duet. Jak zapewniają twórcy, nowa zapachowa oferta to projekt unikalny, coś czego w Polsce jeszcze nie było, stworzony z dbałością o każdy szczegół i na najwyższym światowym poziomie.

Nowe perfumy BOHOBOCO trafią do sprzedaży już 24 września i dostępne będą zarówno w butikach marki, jak i w sklepie internetowym.

Marta Żmuda-Trzebiatowska w reklamie BOHOBOCO

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe