ModaBurzliwe obrady i słodkie decyzje. Jury wyłoniło laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Burzliwe obrady i słodkie decyzje. Jury wyłoniło laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Tego nikt się nie spodziewał! Liczba projektów nadesłanych na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska mile zaskoczyła zacne jury. Ponad 640 fantastycznych prac - interpretacji śliwkowej elegancji i modnego wzornictwa, oceniały pod przewodnictwem Lidii Kality, między innymi Sonia Bohosiewicz, Paulina Sykut-Jeżyna i Agnieszka Stopyra.

Burzliwe obrady i słodkie decyzje. Jury wyłoniło laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy

11.05.2018 | aktual.: 11.05.2018 15:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Moc emocji, burzliwa dyskusja i słodko-gorzkie decyzje pozwoliły po długich obradach wyłonić szczęśliwą dziesiątkę laureatów. To ich projekty nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowane wyglądem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g, zachwyciły najbardziej.

Obraz
© Materiał prasowy

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, nad którym mecenat objęła projektantka Lidia Kalita, skierowano do projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Nadesłane prace nie tylko spełniały wymogi formalne postawione przed uczestnikami, ale przede wszystkim zaskakiwały kreatywną interpretacją tematu, wysokim poziomem artystycznym i warsztatowym. To wielki sukces Śliwki Nałęczowskiej, która udowadnia, że nie tylko potrafi doskonale odnaleźć się w świecie mody i designu, ale także twórczo go inspirować.

Obraz
© Materiał prasowy

Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w połowie czerwca br. Podczas uroczystej gali laureaci odbiorą przyznane im nagrody finansowe w wysokości, odpowiednio, 10 tys. zł za pierwsze miejsce, 7 tys. złotych za drugie miejsce i 5 tys. za trzecie oraz zestawy pralin.
Już nie możemy doczekać się, by pokazać Wam nagrodzone prace! A zapewniamy, jest co oglądać!

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (0)