Cindy Crawford znów kusi w jeansach. RE/DONE odświeża kultowe spodnie
Jeśli dorastaliście w latach 80. i 90., z pewnością pamiętacie reklamę Cindy Crawford dla Pepsi. Co ciekawe, większość z nas bardziej niż sam napój, zapamiętała seksowną pupę modelki w jeansach. Dziś 51-letnia gwiazda znów powraca na billboardy. Biorąc pod uwagę tamte wspomnienia, co może być głównym tematem reklamy, jeśli nie jeansy!
Kampania dla RE/DONE
25 lat po słynnej reklamie Pepsi Cindy Crawford znów wskakuje w jeansy i kusi swoich idealnym ciałem.
_- Cindy Crawford rozpowszechniła look, który jest DNA marki RE/DONE – _mówi współzałożycielka firmy Sean Barron, która stworzyła ją wraz z Jamiem Mazurem – prywatnie mężem Alessandry Ambrosio.
Vintage Levi's
RE/DONE to bardzo ciekawy koncept. Znaczną część ich biznesu stanowią projekty produkowane z jeansu, którego przed laty używała marka Levi’s. Tak powstają jeansowe ubrania vintage Levi’s, a kto – jeśli nie Cindy Crawford – powinna je reklamować?
"The Crawford"
Warto dodać, że oprócz jeansów, w kolekcji "The Crawford” pojawią się bluzy, które na plecach mają namalowaną Cindy Crawford. To dzieło Marco Glavino.
Topless po 50-tce
Wspomnianą bluzę, a także inne projekty, oglądać możecie w lookbooku, który zrealizował fotograł Sebastian Faena.
- Nikt inny nigdy wcześniej nie wyglądał tak sexy w jeansach jak Cindy Crawford – skomentował artysta, a wśród zdjęć, które zrobił legendarnej supermodelce, pojawiło się to w samych jeansach. Cindy Crawford jest na nim topless.
Cindy - przyszłość i przeszłość
Nowa kampania RE/DONE z udziałem Cindy Crawford to powrót do przeszłości, ale jednocześnie spojrzenie w przyszłość. Legendarna supermodelka lat 90. łączy bowiem w sobie te dwa aspekty. Jest gwiazdą przeszłości, ale jednocześnie wciąż jest na topie.
Dojrzała Cindy i młoda Kaia
Być może to także kwestia jej dorastającej i coraz piękniejszej, ale też coraz popularniejszej, córki Kai Gerber. Jak sądzicie, czy godnie zastąpi swoją matkę w branży modowej, a może Cindy Crawford (i jej seksownych jeansów) po prostu nie da się zastąpić?