ModaDla miłośniczek markowych produktów

Dla miłośniczek markowych produktów

Dla miłośniczek markowych produktów
Źródło zdjęć: © membershop.pl
29.04.2014 12:09, aktualizacja: 29.04.2014 12:25

Fashionistki oraz miłośniczki markowych produktów mogą upolować tu skórzaną torebkę Furli, okulary Diora, dodatki Love Moschino, czy piękną sukienkę od Stefanel w okazyjnych cenach. Popularny w Europie klub zakupowy jest już dostępny w Polsce.

Fashionistki oraz miłośniczki markowych produktów mogą upolować tu na przykład skórzaną torebkę Furli, okulary Diora, dodatki Love Moschino, czy piękną sukienkę od Stefanel w okazyjnych cenach. Popularny w Europie klub zakupowy jest już dostępny w Polsce.

Oficjalnie ruszyła sprzedaż klubu zakupowego MemberShop.pl, który zdobył w Europie już ponad 400 000 fanów. Na portalu codziennie pojawiają się setki nowych produktów znanych marek. Dzięki bogatej ofercie każdy znajdzie tu coś dla siebie.

MemberShop.pl na bieżąco śledzi modowe trendy, a dzięki bezpośredniej współpracy z popularnymi, międzynarodowymi markami gwarantuje wysoką jakość i autentyczność towarów oraz niezwykle atrakcyjne ceny z rabatami nawet do 80 procent.

Fashionistki oraz miłośniczki markowych produktów mogą upolować tu na przykład skórzaną torebkę Furli, okulary Diora, dodatki Love Moschino, czy piękną sukienkę od Stefanel w okazyjnych cenach.

W ofercie są dostępne produkty takich marek jak: GF Ferre, Diesel, UGG, Gabor, Morgan, Bagatt, Joop, Guess, Calvin Klein, Clarks, Big Star, Karl Lagerfeld, Miss Sixty, Puma, Bronx, Lacoste, Pilgrim, GANT czy Elizabeth Arden.

Ponadto oprócz modnych ubrań i stylowych dodatków można znaleźć tu również kosmetyki, perfumy, buty, galanterię skórzaną, biżuterię, odzież i akcesoria sportowe, designerskie dodatki do wnętrz, sprzęt elektroniczny, książki i wiele innych artykułów znanych marek.
Członkostwo w klubie jest bezpłatne.

informacja prasowa membershop.pl

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (4)
Zobacz także