Qaqwqwrqw

Emily Skye - fit blogerka, która zainspirowała miliony

Nikt nie rodzi się wysportowany, a nie każdy wysportowany jest pewny siebie. Potwierdza to Emily Skye, która jako nastolatka borykała się z wieloma kompleksami. Do dziś nie wierzy w ideały, ale swoją postawą i nieskazitelną sylwetką daje przykład wszystkim tym, którzy chcą zawalczyć o swoje zdrowie i formę.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Emily Skye to znana blogerka fitness
Emily Skye to znana blogerka fitness (Instagram.com)
Qaqwqwrqw

Kim jest Emily Skye?

Emily Skye to australijska trenerka fitness, która popularność zdobyła w sieci. Dziś cieszy się milionami fanów na całym świecie.

Patrząc dziś na tę piękną i wysportowaną 30-latkę, trudno wyobrazić sobie, że jeszcze kilka lat temu walczyła z niską samooceną, która doprowadziła ją do depresji. Duży wpływ na psychikę Emily Skye miało także doświadczenie przemocy w dzieciństwie. Ta smutna historia sprawia jednak, że słowa trenerki stają się niezwykle wiarygodne i płynące z serca.

Qaqwqwrqw

Jak przyznaje sama Emily Skye, nigdy nie lubiła swojej sylwetki. Chcąc osiągnąć smukła figurę, podejmowała wycieńczające diety, łykała suplementy na odchudzanie i godzinami ćwiczyła na rowerku albo bieżni. Wkrótce jednak zmieniła myślenie na temat swojej figury, diet i treningów. Priorytetem przestała być dla niej szczupła figura, a zaczęło zdrowie organizmu.

W ten sposób Emily Skye przeszła spektakularną metamorfozę i stworzyła fitnessowe imperium desygnowane własnym nazwiskiem. W swojej pracy trenerka próbuje dotrzeć przede wszystkim do osób zakompleksionych, którzy uciekają się do nieprawidłowych i niezdrowych metod. Co najważniejsze, w filozofii Emily Skye nie ma miejsca na promowanie ideałów, ale akceptację siebie i pracę nad swoim ciałem i psychiką.

Emily Skye – ćwiczenia

Autorski program treningowy Emily Skye nosi nazwę F.I.T — Fitness, Inspiration, Transformation. Kosztuje jedynie 8 dolarów, a zawiera nie tylko plan ćwiczeń, ale również jadłospis, listę zakupów i notki motywacyjne.

W uproszeniu trening Emily Skye zakłada różnorodność, która może wyglądać następująco:
• 1 dzień – ćwiczenia na maszynach, przysiady i wykroki,
• 2 dzień – ćwiczenia z wykorzystaniem hantli i tzw. bramy,
• 3 dzień – ćwiczenia na brzuch oraz biceps i triceps (z hantlami),
• 4 dzień – przysiady przy ścianie i wykroki ze sztangą w 10 seriach po 20 powtórzeń,
• 5 dzień – brama, martwy ciąg i ćwiczenia z hantlami na ławeczce,
• 6 dzień – trening obwodowy,
• 7 dzień – relaks i regeneracja.

Emily Skye – dieta

Najważniejsze założenia żywieniowe według Emily Skye to:
• zbilansowana dieta bogata zarówno białka, jak i węglowodany oraz tłuszcze,
• posiłki normalnej wielkości, bez głodzenia się,
• przygotowywanie posiłków samodzielnie, unikanie dań gotowych,
• małe odstępstwa w postaci słodyczy i fast foodów.

Emily Skye – Instagram, Facebook, blog

Emily Skye z powodzeniem znaleźć można w sieci. Jej profil na Instagramie obserwuje niemal 2,5 miliona osób z całego świata. Nie mniejszym powodzeniem cieszy się konto Emily Skye na Facebooku.

Jednak najważniejszy dla osób, które chcą ćwiczyć z trenerką fitness, będzie blog Emily Skye. To za jego pośrednictwem można wykupić plan treningowy. To także skarbnica wiedzy na temat żywienia i zdrowym nawyków, które rekomenduje blogerka.

Polub WP Kobieta
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

Qaqwqwrqw