Gwiazdy znów promują drugie śniadanie

Andrzej Krzywy, Dominika Gwit, Dorota Chotecka, Ania Wyszkoni i Marek Kaliszuk ponownie będą namawiali Polaków do zabierania ze sobą z domu drugiego śniadania! We wrześniu rusza bowiem jesienna odsłona kampanii edukacyjno-informacyjnej „Jem Drugie Śniadanie”.

Gwiazdy znów promują drugie śniadanie
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

08.09.2015 | aktual.: 21.12.2015 12:37

Andrzej Krzywy, Dominika Gwit, Dorota Chotecka, Ania Wyszkoni i Marek Kaliszuk ponownie będą namawiali Polaków do zabierania ze sobą z domu drugiego śniadania! We wrześniu rusza bowiem jesienna odsłona kampanii edukacyjno-informacyjnej „Jem Drugie Śniadanie”.

Celem kampanii jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Zaangażowane w akcję gwiazdy zgodnie przyznają, że drugie śniadanie, to dla nich ważny posiłek, który codziennie zabierają ze sobą do pracy.

Odkąd pamiętam jem drugie śniadanie. Mój organizm przyswaja małe posiłki ale częste. Drugie śniadanie jest u mnie podstawą – mówi Anna Wyszkoni.
Kampanię wspierają także dietetycy, którzy zaznaczają, że regularne spożywanie drugiego śniadania, a także zwracanie uwagi na to, co konkretnie wchodzi w jego skład, sprzyja dobrej kondycji psychicznej i fizycznej, zapobiega otyłości, a co za tym idzie, wszelkim chorobom metabolicznym, układu krwionośnego oraz zaburzeniom gospodarki hormonalnej.
- Uczniom w kółko powtarzam zasadę „Do szkoły po śniadaniu i ze śniadaniem”. Spożywanie drugiego śniadania oraz regularność posiłków, zapewniają prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu, któremu nie serwujemy huśtawek w postaci głodówek lub stanów przejedzenia. Dzięki stałym odstępom między posiłkami pozwalamy harmonijnie działać naszemu organizmowi. A on odwdzięczy nam się smukłą sylwetką i ogólnym dobrym samopoczuciem – mówi Martyna Hnatyszyn - psychodietetyk, praktyk psychoedukacji oraz wsparcia w kształtowaniu nawyków prozdrowotnych, ekspert kampanii edukacyjno-informacyjnej „Jem Drugie Śniadanie”

Sponsorem kampanii jest Z.T. „Bielmar” Sp. z o.o. z Bielska Białej, producent tak popularnych produktów jak margaryna Śniadaniowa i Palma, czy olej Beskidzki. Bielmar od wielu lat bacznie obserwuje nawyki żywieniowe Polaków i stara się przypominać o zasadach prawidłowego odżywiania. Firma postanowiła zaangażować się w akcję, by móc te nawyki kreować i przypominać Polakom o drugim śniadaniu oraz pomóc tym, których na posiłki nie stać. Produkty firmy Bielmar z logo kampanii „Jem Drugie Śniadanie” wspierają także program dożywiania dzieci „Pajacyk”. Dzięki sponsorowi akcji, już we wrześniu ok. 15 tys. ciepłych posiłków trafi do najuboższych dzieci w szkołach na terenie całej Polski.

O jedzeniu drugiego śniadania ma przypomnieć także Ogólnopolski Dzień Drugiego Śniadania, który ustanowiono na drugi poniedziałek września. W tym roku przypada on na 14 września, a do obchodów zapraszają organizatorzy kampanii „Jem Drugie Śniadanie” oraz ambasadorzy akcji.

Patronami medialnymi kampanii „Jem Drugie Śniadanie” są: Wirtualna Polska, AMS, Radio Złote Przeboje, Super Express, Przyjaciółka, Pani Domu, Poradnik Domowy oraz Vita.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.jemdrugiesniadanie.pl

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (0)