Ich sprzęty podbijają polski rynek. "Chcemy zapoczątkować rewolucję"
Cecotec to młoda marka, która narodziła się w Hiszpanii. Jej produkty coraz częściej można jednak znaleźć również w polskich domach. - Chcemy zapoczątkować rewolucję - mówi Wirtualnej Polsce Radek Bartos, Area Manager NCEE, CECOTEC INNOVACIONES S.L.
We wtorek, 21 października, hiszpańska marka Cecotec zaprezentowała swoje bogate portfolio. Nieprzypadkowo goście zostali zaproszeni na 46. piętro jednego z najwyższych wieżowców w Warszawie. Ze SkyfallWarsaw można było bowiem podziwiać zapierający dech w piersiach widok na całą stolicę, który stanowił idealne tło dla nowoczesnych sprzętów brandu. A to był dopiero początek niespodzianek!
Cecotec podbija polski rynek
Firma Cecotec została założona w 1995 r. w Walencji. W Polsce jej produkty zaczęły pojawiać się jednak stosunkowo niedawno, dlatego klienci dopiero zaczynają poznawać jej asortyment. W ofercie brandu można znaleźć m.in. sprzęty kuchenne oraz beauty, takie jak suszarki czy prostownice.
- Dopiero w tym roku zaczęliśmy takie szerokie działania marketingowe, które pomogą nam rozpromować tę markę i pomóc użytkownikom końcowym zapoznać się z jej produktami - mówi Wirtualnej Polsce Radosław Wojtyczka z firmy Upun.
Dlaczego firmie zależy na tym, aby podbić polski rynek? - Chcemy zapoczątkować rewolucję. To oznacza, że oferujemy produkty, które ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu, a przy tym sprawiają, że twoje jedzenie jest lepsze - mówi Radek Bartos, Area Manager NCEE, CECOTEC INNOVACIONES S.L.
- Naszą misją jest dążenie do tego, żeby te urządzenia pojawiły się w każdym domu. Cecotec jest producentem, który oferuje bardzo dobrą jakość w korzystnej cenie, co myślę, będzie miało dobre przełożenie dla polskiego użytkownika - dodaje Wojtyczka.
Na wydarzeniu brandu goście mieli okazję spróbować jeszcze ciepłego popcornu, napić się aromatycznej kawy, a nawet spróbować wypiekanej na miejscu pizzy. A to wszystko dzięki sprzętom Cecotec, których działanie było prezentowane na miejscu.
Oni pokochali sprzęt Cecotec
Zdaniem Conrado Moreno, który poprowadził wydarzenie marki, nie bez powodu sprzęt Cecotec cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością. - Polacy przecież kochają Hiszpanię, a Hiszpanie kochają Polaków. (...) A tu, jak się okazuje, mamy jeszcze taką miłość do urządzeń, które przyczyniają się do tego, że nasze życie jest po prostu przyjemniejsze, łatwiejsze. Możemy sobie umilać czas, dbając np. o swoją dietę, ale także dbać o swoją urodę - mówi Wirtualnej Polsce.
- To jest sprzęt, który ci ułatwia życie, zwłaszcza w takie zabiegane dni, które każdy ma - zaznasza szef kuchni, David Gaboriaud.
Klaudia Nieścior, ambasadorka marki Cecotec, szczególną uwagę zwraca na produkty do stylizacji włosów. - Bardzo fajne jest to, że suszarka ma też opcję chłodzenia. Dzięki temu nie musi być ten włos ciągle poddawany temu mocnemu, gorącemu powietrzu, tylko też możemy go sobie troszeczkę ochłodzić, domknąć tę łuskę włosa i to jest dla mnie równie ważne.
Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.