GwiazdyKampania "Sekrety życia" dobiega końca

Kampania "Sekrety życia" dobiega końca

Bądź pewna swojej wartości – o tym przez dwie edycje ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia” przypominała jedna z jej ambasadorek, Olga Borys. Dobiega końca trwająca od 2012 roku akcja, dlatego przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Kampania "Sekrety życia" dobiega końca
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

19.06.2013 14:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Bądź pewna swojej wartości – o tym przez dwie edycje ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia” przypominała jedna z jej ambasadorek, Olga Borys. Dobiega końca trwająca od 2012 roku akcja, dlatego przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Kampania rozpoczęła się latem 2012 roku marszem kobiet w Ciechocinku i miała na celu zwiększenie świadomości Polek w zakresie wiedzy na temat własnego zdrowia oraz zachęcenie do wykonywania profilaktycznych badań.

Akcja była wspierana przez 12 znanych, lubianych i szanowanych kobiet, które jako Ambasadorki reprezentowały jeden z „Sekretów życia”:
- Przejmij kontrolę nad swoim życiem – Dorota Gawryluk;
- Kochaj siebie, a będziesz kochaną – Monika Kuszyńska;
- Masz marzenia? Działaj! – Marzena Rogalska;
- Myśl pozytywnie! – Alicja Majewska;
- Każdy dzień witaj uśmiechem – Anna Wyszkoni;
- Jesteś piękna – uwierz w to! – Anna Popek;
- Zasługujesz na miłość i szacunek – Maria Szabłowska;
- Odkryj swoje mocne strony – Agata Młynarska;
- Twoje zdrowie jest najważniejsze – Krystyna Wechmann;
- Świętuj nawet najmniejszy sukces – Katarzyna Cerekwicka;
- Bądź pewna swojej wartości – Olga Borys;
- Pamiętaj: kobiecość to siła! – Olga Bończyk.

Pierwsza odsłona kampanii cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem kobiet oraz mediów. Zapoczątkowała ogólnopolską dyskusję na temat świadomego życia kobiet i doczekała się kontynuacji w 2013, kiedy do grona ambasadorek, jako ambasadorka honorowa dołączyła Beata Tadla, która podkreślała: „Jeśli uda nam się przekonać innych do profilaktyki, do dobrych nawyków, do dbania o zdrowie, to sami stajemy się szczęśliwsi".

Jedna z ambasadorek akcji i prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Krystyna Wechmann, potwierdza, że kampania dotarła do bardzo wielu kobiet w Polsce. "Jednocześnie cieszę, się, że była to kampania pozytywna. Nie straszyliśmy, tylko zachęcaliśmy do profilaktyki, oswajaliśmy kobiety z trudnym tematem raka, choroby. Tłumaczyliśmy, że nie można się bać. Należy się systematycznie badać i żyć świadomie. Zwiększa się liczba kobiet, które zgłaszają się na bezpłatne badania i to jest nasz wspólny sukces!” – podkreśla Krystyna Wechmann.

Partnerami medialnymi kampanii byli: Wirtualna Polska, Kobieta.wp.pl, Super Express, Polskie Radio I Program (2012), Radio Złote Przeboje (2013), Flesz, Party, NK.pl, Przyjaciółka, Pani Domu, Vita, Polki.pl, AMS.

Przez cały okres kampanii w mediach pojawiały się publikacje i audycje związane z „Sekretami Życia”, wywiady z ambasadorkami oraz akcje specjalne: poradnik z okazji Dnia Kobiet, konkursy. W 2012 roku na ulicach w całej Polsce pojawiło się również 300 billboardów z sylwetkami i hasłami ambasadorek.

Sponsorem kampanii była firma Mokate angażująca się w akcję nie tylko jako sponsor i partner strategiczny, lecz także na poziomie kontaktu bezpośredniego z klientem poprzez najpopularniejszy swój produkt Mokate Cappuccino.

W czasie trwania akcji całe portfolio Mokate Cappuccino w torebkach było oznaczone specjalnymi stickerami" „Kupując, wspierasz Kobiety”. Równocześnie z działaniami zewnętrznymi na rynku pojawiły się gadżety akcji – stickery, breloki, lusterka z „Sekretami Życia”. Każdy sklep, który włączył się do akcji jest oznaczany plakatami informującymi o kampanii.

Część dochodu, ze sprzedaży oznaczonych produktów, została przeznaczona na wsparcie Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – organizacji propagującej zdrowy tryb życia i zajmujących się profilaktyką w zakresie raka piersi.

Wsparcie PR zapewniła Agencja ZAZA MEDIA

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (1)