Kampania "Sekrety życia" dobiega końca

Bądź pewna swojej wartości – o tym przez dwie edycje ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia” przypominała jedna z jej ambasadorek, Olga Borys. Dobiega końca trwająca od 2012 roku akcja, dlatego przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Kampania "Sekrety życia" dobiega końca
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Bądź pewna swojej wartości – o tym przez dwie edycje ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia” przypominała jedna z jej ambasadorek, Olga Borys. Dobiega końca trwająca od 2012 roku akcja, dlatego przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Kampania rozpoczęła się latem 2012 roku marszem kobiet w Ciechocinku i miała na celu zwiększenie świadomości Polek w zakresie wiedzy na temat własnego zdrowia oraz zachęcenie do wykonywania profilaktycznych badań.

Akcja była wspierana przez 12 znanych, lubianych i szanowanych kobiet, które jako Ambasadorki reprezentowały jeden z „Sekretów życia”:
- Przejmij kontrolę nad swoim życiem – Dorota Gawryluk;
- Kochaj siebie, a będziesz kochaną – Monika Kuszyńska;
- Masz marzenia? Działaj! – Marzena Rogalska;
- Myśl pozytywnie! – Alicja Majewska;
- Każdy dzień witaj uśmiechem – Anna Wyszkoni;
- Jesteś piękna – uwierz w to! – Anna Popek;
- Zasługujesz na miłość i szacunek – Maria Szabłowska;
- Odkryj swoje mocne strony – Agata Młynarska;
- Twoje zdrowie jest najważniejsze – Krystyna Wechmann;
- Świętuj nawet najmniejszy sukces – Katarzyna Cerekwicka;
- Bądź pewna swojej wartości – Olga Borys;
- Pamiętaj: kobiecość to siła! – Olga Bończyk.

Pierwsza odsłona kampanii cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem kobiet oraz mediów. Zapoczątkowała ogólnopolską dyskusję na temat świadomego życia kobiet i doczekała się kontynuacji w 2013, kiedy do grona ambasadorek, jako ambasadorka honorowa dołączyła Beata Tadla, która podkreślała: „Jeśli uda nam się przekonać innych do profilaktyki, do dobrych nawyków, do dbania o zdrowie, to sami stajemy się szczęśliwsi".

Jedna z ambasadorek akcji i prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Krystyna Wechmann, potwierdza, że kampania dotarła do bardzo wielu kobiet w Polsce. "Jednocześnie cieszę, się, że była to kampania pozytywna. Nie straszyliśmy, tylko zachęcaliśmy do profilaktyki, oswajaliśmy kobiety z trudnym tematem raka, choroby. Tłumaczyliśmy, że nie można się bać. Należy się systematycznie badać i żyć świadomie. Zwiększa się liczba kobiet, które zgłaszają się na bezpłatne badania i to jest nasz wspólny sukces!” – podkreśla Krystyna Wechmann.

Partnerami medialnymi kampanii byli: Wirtualna Polska, Kobieta.wp.pl, Super Express, Polskie Radio I Program (2012), Radio Złote Przeboje (2013), Flesz, Party, NK.pl, Przyjaciółka, Pani Domu, Vita, Polki.pl, AMS.

Przez cały okres kampanii w mediach pojawiały się publikacje i audycje związane z „Sekretami Życia”, wywiady z ambasadorkami oraz akcje specjalne: poradnik z okazji Dnia Kobiet, konkursy. W 2012 roku na ulicach w całej Polsce pojawiło się również 300 billboardów z sylwetkami i hasłami ambasadorek.

Sponsorem kampanii była firma Mokate angażująca się w akcję nie tylko jako sponsor i partner strategiczny, lecz także na poziomie kontaktu bezpośredniego z klientem poprzez najpopularniejszy swój produkt Mokate Cappuccino.

W czasie trwania akcji całe portfolio Mokate Cappuccino w torebkach było oznaczone specjalnymi stickerami" „Kupując, wspierasz Kobiety”. Równocześnie z działaniami zewnętrznymi na rynku pojawiły się gadżety akcji – stickery, breloki, lusterka z „Sekretami Życia”. Każdy sklep, który włączył się do akcji jest oznaczany plakatami informującymi o kampanii.

Część dochodu, ze sprzedaży oznaczonych produktów, została przeznaczona na wsparcie Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – organizacji propagującej zdrowy tryb życia i zajmujących się profilaktyką w zakresie raka piersi.

Wsparcie PR zapewniła Agencja ZAZA MEDIA

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Masz taki PIN do karty? Czym prędzej go zmień
Masz taki PIN do karty? Czym prędzej go zmień
Nie możesz pozbyć się trądziku? Sprawdź, czy nie popełniasz tego popularnego błędu
Nie możesz pozbyć się trądziku? Sprawdź, czy nie popełniasz tego popularnego błędu
Pod żadnym pozorem nie sadź w ogrodzie. Jest śmiertelnie niebezpieczny
Pod żadnym pozorem nie sadź w ogrodzie. Jest śmiertelnie niebezpieczny
Wyjątkowe imię wraca do łask. Jego popularność stale rośnie
Wyjątkowe imię wraca do łask. Jego popularność stale rośnie
Pokruszyły ci się rzęsy? Smaruj codziennie na noc, a je uratujesz
Pokruszyły ci się rzęsy? Smaruj codziennie na noc, a je uratujesz
Dodaj łyżeczkę do szamponu. Włosy natychmiast odbiją od nasady
Dodaj łyżeczkę do szamponu. Włosy natychmiast odbiją od nasady
Grzeszczak pokazała nagranie z wakacji. Spacerowała w komplecie z mini
Grzeszczak pokazała nagranie z wakacji. Spacerowała w komplecie z mini
Wyjeżdżasz na urlop? Nie zapomnij włożyć złotówki do zamrażarki
Wyjeżdżasz na urlop? Nie zapomnij włożyć złotówki do zamrażarki
Wyszeptała coś do Kate Middleton. Ekspert wyczytał z ruchu warg
Wyszeptała coś do Kate Middleton. Ekspert wyczytał z ruchu warg
Czy można spać na działce ROD? Prawo "mówi" jasno
Czy można spać na działce ROD? Prawo "mówi" jasno
Trik z reklamówką zna niewielu. Wrzuć do pralki, będziesz zachwycony
Trik z reklamówką zna niewielu. Wrzuć do pralki, będziesz zachwycony
Pokazała już najmodniejsze spodnie na jesień? Oto propozycja Halejcio
Pokazała już najmodniejsze spodnie na jesień? Oto propozycja Halejcio