Kampania "Sekrety życia" dobiega końca

Bądź pewna swojej wartości – o tym przez dwie edycje ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia” przypominała jedna z jej ambasadorek, Olga Borys. Dobiega końca trwająca od 2012 roku akcja, dlatego przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Bądź pewna swojej wartości – o tym przez dwie edycje ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia” przypominała jedna z jej ambasadorek, Olga Borys. Dobiega końca trwająca od 2012 roku akcja, dlatego przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Kampania rozpoczęła się latem 2012 roku marszem kobiet w Ciechocinku i miała na celu zwiększenie świadomości Polek w zakresie wiedzy na temat własnego zdrowia oraz zachęcenie do wykonywania profilaktycznych badań.

Akcja była wspierana przez 12 znanych, lubianych i szanowanych kobiet, które jako Ambasadorki reprezentowały jeden z „Sekretów życia”:
- Przejmij kontrolę nad swoim życiem – Dorota Gawryluk;
- Kochaj siebie, a będziesz kochaną – Monika Kuszyńska;
- Masz marzenia? Działaj! – Marzena Rogalska;
- Myśl pozytywnie! – Alicja Majewska;
- Każdy dzień witaj uśmiechem – Anna Wyszkoni;
- Jesteś piękna – uwierz w to! – Anna Popek;
- Zasługujesz na miłość i szacunek – Maria Szabłowska;
- Odkryj swoje mocne strony – Agata Młynarska;
- Twoje zdrowie jest najważniejsze – Krystyna Wechmann;
- Świętuj nawet najmniejszy sukces – Katarzyna Cerekwicka;
- Bądź pewna swojej wartości – Olga Borys;
- Pamiętaj: kobiecość to siła! – Olga Bończyk.

Pierwsza odsłona kampanii cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem kobiet oraz mediów. Zapoczątkowała ogólnopolską dyskusję na temat świadomego życia kobiet i doczekała się kontynuacji w 2013, kiedy do grona ambasadorek, jako ambasadorka honorowa dołączyła Beata Tadla, która podkreślała: „Jeśli uda nam się przekonać innych do profilaktyki, do dobrych nawyków, do dbania o zdrowie, to sami stajemy się szczęśliwsi".

Jedna z ambasadorek akcji i prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Krystyna Wechmann, potwierdza, że kampania dotarła do bardzo wielu kobiet w Polsce. "Jednocześnie cieszę, się, że była to kampania pozytywna. Nie straszyliśmy, tylko zachęcaliśmy do profilaktyki, oswajaliśmy kobiety z trudnym tematem raka, choroby. Tłumaczyliśmy, że nie można się bać. Należy się systematycznie badać i żyć świadomie. Zwiększa się liczba kobiet, które zgłaszają się na bezpłatne badania i to jest nasz wspólny sukces!” – podkreśla Krystyna Wechmann.

Partnerami medialnymi kampanii byli: Wirtualna Polska, Kobieta.wp.pl, Super Express, Polskie Radio I Program (2012), Radio Złote Przeboje (2013), Flesz, Party, NK.pl, Przyjaciółka, Pani Domu, Vita, Polki.pl, AMS.

Przez cały okres kampanii w mediach pojawiały się publikacje i audycje związane z „Sekretami Życia”, wywiady z ambasadorkami oraz akcje specjalne: poradnik z okazji Dnia Kobiet, konkursy. W 2012 roku na ulicach w całej Polsce pojawiło się również 300 billboardów z sylwetkami i hasłami ambasadorek.

Sponsorem kampanii była firma Mokate angażująca się w akcję nie tylko jako sponsor i partner strategiczny, lecz także na poziomie kontaktu bezpośredniego z klientem poprzez najpopularniejszy swój produkt Mokate Cappuccino.

W czasie trwania akcji całe portfolio Mokate Cappuccino w torebkach było oznaczone specjalnymi stickerami" „Kupując, wspierasz Kobiety”. Równocześnie z działaniami zewnętrznymi na rynku pojawiły się gadżety akcji – stickery, breloki, lusterka z „Sekretami Życia”. Każdy sklep, który włączył się do akcji jest oznaczany plakatami informującymi o kampanii.

Część dochodu, ze sprzedaży oznaczonych produktów, została przeznaczona na wsparcie Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – organizacji propagującej zdrowy tryb życia i zajmujących się profilaktyką w zakresie raka piersi.

Wsparcie PR zapewniła Agencja ZAZA MEDIA

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Takie nagranie w dniu ślubu byłej żony. "Komentarz" bez słów
Takie nagranie w dniu ślubu byłej żony. "Komentarz" bez słów
Drugi raz żegna męża. Powtórny pogrzeb po ekshumacji
Drugi raz żegna męża. Powtórny pogrzeb po ekshumacji
Świeże kwiaty na grobie? Ten trik sprawi, że będą stały jeszcze dłużej
Świeże kwiaty na grobie? Ten trik sprawi, że będą stały jeszcze dłużej
Kiedyś Polacy się zajadali, dziś niewielu ma odwagę. To błąd
Kiedyś Polacy się zajadali, dziś niewielu ma odwagę. To błąd
Nie lekceważ, gdy zauważysz w domu. Ich obecność to sygnał alarmowy
Nie lekceważ, gdy zauważysz w domu. Ich obecność to sygnał alarmowy
Odszedł z teatru w atmosferze skandalu. Dziś spełnia się w warsztacie
Odszedł z teatru w atmosferze skandalu. Dziś spełnia się w warsztacie
Nikt jej nie pomógł, bo myśleli, że jest pijana. Zmarła 20 lat temu
Nikt jej nie pomógł, bo myśleli, że jest pijana. Zmarła 20 lat temu
Trafiła na odwyk w wieku 14 lat. Tak wspomina pobyt
Trafiła na odwyk w wieku 14 lat. Tak wspomina pobyt
O finansach mówi otwarcie. Tak żyje na emeryturze
O finansach mówi otwarcie. Tak żyje na emeryturze