Kate Moss i Daria Werbowy w kampanii Equipment
Daria Werbowy po raz kolejny została twarzą francuskiej marki Equipment. W kampanii na wiosnę-lato 2016 towarzyszy jej ikona modelingu Kate Moss. Poznajcie szczegóły!
Daria Werbowy to australijska modelka polskiego pochodzenia, która od jesieni 2014 roku nieprzerwanie pozostaje twarzą francuskiej marki Equipment. W kampanii na sezon wiosna-lato 2016 towarzyszy jej nie byle kto, bo ikona światowego modelingu, prywatnie przyjaciółka, Kate Moss. Czarno-białe kadry tworzą klimatyczną historię o dwóch kobietach, które łączy bliska relacja.
Sensualne, romantyczne i nieco prowokujące ujęcia - taka jest najnowsza sesja zdjęciowa marki. Za obiektywem aparatu stanęła sama Daria Webowy, której fotografie stworzyły zmysłową historię dwóch kobiet spędzających wspólnie wakacje. Na kadrach możemy oglądać Darię Werbowy i Kate Moss w intymnych sytuacjach, na których są one ze sobą bardzo blisko. Wszystko zostało jednak wykonane ze smakiem, a zdjęcia zdradziły niezwykły talent Darii Werbowy do fotografowania.
Kadry powstały na rajskiej plaży, w pokoju hotelowym, sypialni i łące. Kate ma na nich zarzucone na siebie koszule i bluzeczki w charakterystyczne wzory. Natomiast Daria prezentuje się na zdjęciach w samej bieliźnie. Obie pojawiają się w kampanii w bardzo naturalnej i jednocześnie zmysłowej odsłonie. Bez makijażu, z potarganymi wiatrem włosami i jakby właśnie wyszły spod prysznica.
Daria Werbowy jest jedną z najbardziej utalentowanych modelek polskiego pochodzenia. Gdy miała 4 lata zamieszkała wraz z rodzicami w Toronto, gdzie w wieku 14 lat rozpoczęła karierę jako modelka. To jednak nie wszystko. Werbowy poza ogromnymi sukcesami w modelingu, pasjonuje się fotografią i organizowaniem sesji zdjęciowych. Popis jej możliwości można oglądać przy efektach tej kampanii. To właśnie ona była dyrektorem kreatywnym całego przedsięwzięcia.
Co ciekawe, marka Equipment należy do Christiana Restoina, męża byłej naczelnej francuskiego "Vogue’a" Carine Roitfeld , która znana jest z odważnych sesji zdjęciowych. Możliwe, że to ona przekonała męża do prowokującej kampanii promującej nową kolekcję.
Zobaczcie wszystkie zdjęcia z kampanii!