Koszula, którą książę George miał w Polsce, wyprzedała się w jeden dzień
Książę George nowym trendsetterem
Po efekcie Kate przyszedł czas na efekt George'a. Syn książęcej pary stał się nową wyrocznią mody. Wszystko za sprawą koszuli, którą miał na sobie podczas oficjalnej wizyty w Polsce. Na punkcie tego elementu garderoby oszalały matki pragnące, aby ich dzieci wyglądały jak mały książę. Koszula wyprzedała się w zaledwie 24 godziny od momentu wylądowania brytyjskiego samolotu na Lotnisku Chopina w Warszawie.
Zobacz także: Kate i William z dziećmi wychodzą z samolotu w Warszawie
Kate i William z dziećmi w Polsce
Książęcy "Brexit tour" rozpoczął się w poniedziałek 19 lipca. Samolot z Kate i Williamem oraz ich uroczymi dziećmi wylądował na Lotnisku Chopina krótko po godzinie 13.30. To właśnie wtedy pierwsze miłośniczki stylu książęcych dzieci zauważyły kraciastą koszulę małego George'a. I z miejsca ją pokochały.
Kraciaste cacko
4-letni książę miał na sobie niebiesko-czerwoną koszulę z długim rękawem. Stylizację księcia z tym dwukolorowym cackiem w roli głównej dopełniały krótkie granatowe spodenki oraz lakierki i skarpetki w tym samym kolorze. Początkowo nie wiadomo było jakiej marki jest koszula. W mediach społecznościowych spekulowano, że może pochodzić z kolekcji Barbour. Gdy tylko wyciekła informacja, że to produkt marki Tizzas - strona internetowa hiszpańskiego sklepu El Corte Ingles, gdzie był dostępny w sprzedaży - przeżyła prawdziwe oblężenie.
Koszula znów dostępna
We wtorkowe popołudnie, czyli zaledwie 24 godziny od pojawienia się pierwszych zdjęć George'a w Warszawie - produkt był już niedostępny. Sklep wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientek i obiekt pożądania wielu matek po kilku dniach wrócił do sprzedaży. Co prawda, w tej chwili dostępny jest tylko w jednym rozmiarze, ale jest przeceniony. Kosztuje 15,99 euro, czyli ok 68 złotych. To kolejny dowód na to, że księżna Kate dokonuje zdroworozsądkowych zakupów dla swoich dzieci.
Koszulka z trzecich urodzin
Koszula z wizyty syna książęcej pary w Polsce to nie jedyny, tak rozchwytywany element garderoby. Równo rok temu z podobnym zainteresowaniem spotkał się t-shirt marki Sunuva, który książę George miał na sobie na oficjalnym zdjęciu ze swoich 3 urodzin. Wówczas po godzinie od publikacji fotografii nie było możliwe nawet sprawdzenie rozmiarów. Kosztowała 9 funtów, czyli niespełna 43 złote.
Kostium z chrztu księżniczki Charlotte i słynne crocsy
Efekt księcia George'a dał o sobie znać także po chrzcie księżniczki Charlotty w 2015 roku. Czerwono-biały kostium jej brata, który zaprojektowała Rachel Riley, również wyprzedał się w ciągu jednego dnia. W tym samym roku mały trendsetter spopularyzował także słynne obuwie marki Crocs. Pojawił się w nich na festiwalu Beaufort Polo Club w Gloucestershire. Granatowe crocsy za 26,99 funtów zniknęły ze sklepu w ciągu kilku godzin.
Koszula w paski z 4. urodzin
Koszula w błękitno-białe paski z tegorocznego oficjalnego zdjęcia księcia George również jest już niedostępna na stronie sklepu Amaia. A przypomnijmy, że minął zaledwie jeden dzień od publikacji fotografii solenizanta. Kosztowała 21 funtów, czyli ok. 100 złotych. Bez dwóch zdań - rośnie nam nowa wyrocznia mody. Czy kupilibyście dla swoich dzieci koszulę, którą miał na sobie książę George w Polsce?