KyShadow czyli paleta cieni do powiek od Kylie Jenner
Piękny biznes
Trwa ładowanie wpisu: instagram
Kylie Jenner ma 19 lat i potężny biznes na swoich barkach. Jej kosmetyczna marka Kylie Cosmetics do tej pory opierała się na linii błyszczyków i płynnych pomadek do ust. Młodsza siostra Kim Kardashian doskonale wie, jak wykorzystać swoją popularność i przekuć ją na ogromny finansowy sukces. Znakiem rozpoznawczym nastolatki stały się jej powiększone, pełne usta. Nastolatki i makijażyści na całym świecie oszaleli na punkcie makijażu a’la Kylie. Dlatego pomadki w ukochanych odcieniach celebrytki, od nude, przez czerwień po czerń sprzedają się na pniu, ilekroć pojawiają się w sklepie internetowym (nie, nie są dostępne non stop, bo zapotrzebowanie jest tak duże, że niewielka fabryka w USA nie jest w stanie wyprodukować większych ilości).
Zobacz również Firma Kylie Jenner pod lupą