Lipton gra z 31. Finałem WOŚP: Poczuj Moc Dobra

Marka Lipton już po raz szósty wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z charakterystycznym czerwonym sercem i wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka oraz kilka aukcji. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk już gości na sklepowej półce w sklepach w całej Polsce.

Źródło zdjęć: © Adobe Stock

01.02.2023 16:14

Współpraca marki Lipton oraz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rozpoczęła się w 2013 roku. Od tego czasu marka po raz 6. wspierać będzie to wyjątkowe przedsięwzięcie, jakim jest Finał WOŚP, które od lat łączy ludzi i pomaga tym, którzy naszej pomocy potrzebują najbardziej. "To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP." – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.

© materiały partnera

Po raz kolejny marka Lipton niosąc dobro jeszcze szerzej podjęła współpracę z kultową i doskonale znaną Polakom organizacją. Działania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy wspiera kampania mediowa "POCZUJ MOC DOBRA", w ramach której zarówno online, jak i w telewizji, zobaczymy specjalnie przygotowany spot reklamowy.

Szczególna edycja Lipton Yellow Label dostępna jest w formatach 25, 50, 88 i 92 torebek. Wzór na opakowaniach herbat oraz identyfikacji wizualnej kampanii zaprojektował sam Jurek Owsiak.

Link do aukcji marki:

Źródło artykułu:Materiał Partnera