Nagie piersi kobiet w kampanii sportowej marki. Internauci podzieleni
Do sieci trafiła właśnie najnowsza kampania marki Adidas, która wyjątkowo podzieliła internautów. To w niej możemy zobaczyć nieocenzurowane, nagie piersi kobiet, bo tematem głównym stała się "różnorodność". Tym samym marka chce wspierać ruch ciałopozytywny.
09.02.2022 | aktual.: 10.02.2022 14:41
Choć nowa kampania marki Adidas pod hasłem "Wsparcie to podstawa" miała swoją premierę dosłownie chwilę temu, w sieci wywołała już naprawdę spore emocje. Internauci na całym świecie są podzieleni widokiem nieocenzurowanych, nagich piersi kobiet, a część z nich uważa nawet, że takie zdjęcia nie powinny pojawiać się w kampaniach czy reklamach. Czy mają racje? Marka ma na ten temat własne zdanie.
Nagie piersi kobiet w kampanii
Kampania z nagimi piersiami kobiet jest widoczna na stronie głównej marki.
"Chcemy celebrować ciała w całej ich okazałości i z dumą pokazywać, że jesteśmy różni" - tłumaczy marka w poście udostępnionym na Twitterze.
Całość powstała oczywiście nie bez powodu. Z racji tego, że coraz więcej kobiet uprawia sport i z większą chęcią kupuje biustonosze sportowe, marka zdecydowała się stworzyć specjalną kolekcję. Idąc tropem promowania ciałopozytywności, wystawiła na zdjęcie główne kampanii nieocenzurowane, nagie piersi. I choć natura nie powinna być dla nikogo żadnym wstydem, część internautów uznała, że jest to dla nich "niesmaczne".
Internauci podzieleni
Zdania na tak i nie można by określić teraz wynikiem 50/50. W komentarzach na profilu Adidasa na Twitterze, gdzie podzielono się zdjęciami z kampanii, zebrano na ten temat setki opinii. W nich słowa, że z jednej strony to świetnie, że marka angażuje się w pomoc w akceptowaniu siebie i swojego ciała. Z drugiej natomiast, że takie zdjęcia nie powinny trafiać do sieci, a być widokiem prywatnym.
"Czy wy sobie żartujecie? Wiecie, ile dzieci wchodzi na waszą stronę? Nic już od was nie kupię po tej kampanii", "Brawo Adidas. Takimi rzeczami się trzeba chwalić" - czytamy.
Nie inaczej było także na Instagramie, choć tam odbiór był znacznie bardziej pozytywny.
"Jesteście wspaniali", "Nareszcie", "O tak, dziękuję wam za to!" - piszą internauci.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.