Nagie piersi kobiet w kampanii sportowej marki. Internauci podzieleni
Do sieci trafiła właśnie najnowsza kampania marki Adidas, która wyjątkowo podzieliła internautów. To w niej możemy zobaczyć nieocenzurowane, nagie piersi kobiet, bo tematem głównym stała się "różnorodność". Tym samym marka chce wspierać ruch ciałopozytywny.
09.02.2022 | aktual.: 10.02.2022 14:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Choć nowa kampania marki Adidas pod hasłem "Wsparcie to podstawa" miała swoją premierę dosłownie chwilę temu, w sieci wywołała już naprawdę spore emocje. Internauci na całym świecie są podzieleni widokiem nieocenzurowanych, nagich piersi kobiet, a część z nich uważa nawet, że takie zdjęcia nie powinny pojawiać się w kampaniach czy reklamach. Czy mają racje? Marka ma na ten temat własne zdanie.
Nagie piersi kobiet w kampanii
Kampania z nagimi piersiami kobiet jest widoczna na stronie głównej marki.
"Chcemy celebrować ciała w całej ich okazałości i z dumą pokazywać, że jesteśmy różni" - tłumaczy marka w poście udostępnionym na Twitterze.
Całość powstała oczywiście nie bez powodu. Z racji tego, że coraz więcej kobiet uprawia sport i z większą chęcią kupuje biustonosze sportowe, marka zdecydowała się stworzyć specjalną kolekcję. Idąc tropem promowania ciałopozytywności, wystawiła na zdjęcie główne kampanii nieocenzurowane, nagie piersi. I choć natura nie powinna być dla nikogo żadnym wstydem, część internautów uznała, że jest to dla nich "niesmaczne".
Internauci podzieleni
Zdania na tak i nie można by określić teraz wynikiem 50/50. W komentarzach na profilu Adidasa na Twitterze, gdzie podzielono się zdjęciami z kampanii, zebrano na ten temat setki opinii. W nich słowa, że z jednej strony to świetnie, że marka angażuje się w pomoc w akceptowaniu siebie i swojego ciała. Z drugiej natomiast, że takie zdjęcia nie powinny trafiać do sieci, a być widokiem prywatnym.
"Czy wy sobie żartujecie? Wiecie, ile dzieci wchodzi na waszą stronę? Nic już od was nie kupię po tej kampanii", "Brawo Adidas. Takimi rzeczami się trzeba chwalić" - czytamy.
Nie inaczej było także na Instagramie, choć tam odbiór był znacznie bardziej pozytywny.
"Jesteście wspaniali", "Nareszcie", "O tak, dziękuję wam za to!" - piszą internauci.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.