Blisko ludziPółnagie modelki reklamują trumny. Rosyjski dom pogrzebowy wzbudził kontrowersje

Półnagie modelki reklamują trumny. Rosyjski dom pogrzebowy wzbudził kontrowersje

Rosyjski dom pogrzebowy Horonim zaprezentował w sieci reklamę trumien. Wideo zostało opublikowane na Instagramie i TikToku firmy. W produkcji biorą udział modelki ubrane w skąpą, skórzaną bieliznę. Kobiety przyjmują ponętne pozy, a w tle widać religijne symbole. Niektóre z nich wyłaniają się z otwartej trumny. O produkcji niewielkiego zakładu pogrzebowego jest już głośno.

Rosyjskie modelki reklamują usługi pogrzebowe (Instagram.com)
Rosyjskie modelki reklamują usługi pogrzebowe (Instagram.com)

Jak się okazuje pomysłodawcą kampanii reklamowej jest 29-letni Albert Mazafarow, rosyjski specjalista od mediów społecznościowych. Między innymi na instagramowym profilu firmy możemy obejrzeć wideo zza kulis sesji. Widać na nim modelki w szpilkach i skąpych strojach pozujące przy trumnach. Jedna z kobiet siedzi w środku, inna opiera się o nią. Niektóre z fotomodelek leżą na miejscu spoczynku osób zmarłych. Co najbardziej oburzyło internautów to fakt, że sesja odbyła się w katedrze, miejscu wypełnionym symbolami religijnymi. Jak widać na filmie, w tle są rzeźby, wielowiekowe malowidła i witraże.

Film obejrzano na Tik Toku i Instagramie setki tysięcy razy, od daty jego premiery w sieci minął niespełna miesiąc. Jak zareagowali na taką promocję trumien internauci? Jak podaje "New York Post" wiele osób napisało, że to bluźnierstwo, inni zwrócili uwagę, że wideo jest ponurą reklamą, w której nie powinny uczestniczyć roznegliżowane kobiety, bo śmierć jest doświadczeniem bardzo osobistym.

Modelki pozują w trumnach

Półnagie kobiety reklamujące dom pogrzebowy zszokowały opinię publiczną nie tylko w Rosji, ale również na świecie. Kontrowersyjne zdjęcia zrobione w miejscu kultu niewątpliwie obrażają uczucia religijne. Rosyjski twórca nie jest jednak jedynym, który połączył w reklamie temat pogrzebu i seksualności. Polski producent rajstop, firma Adrian, zareklamował swój produkt w prowokacyjny sposób. Na plakacie umieścił zdjęcie modelki w pończochach przy trumnie i cytat: "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą".

Inny przykład reklamy z funeraliami w tle to kalendarz firmy Linder, producenta trumien, na 2020 rok. Na zdjęciach również pozowały modelki w skąpych ubraniach na tle wyrobów firmowych. Miała to być akcja charytatywna, ponieważ celem było zasilenie organizacji pomocowych z pieniędzy, które zostaną pozyskane ze sprzedaży osobliwych kalendarzy.

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Chętnie poznamy wasze historie, podzielcie się nimi z nami i wyślijcie na adres: wszechmocna_to_ja@grupawp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (10)