Blisko ludziPółnagie modelki reklamują trumny. Rosyjski dom pogrzebowy wzbudził kontrowersje

Półnagie modelki reklamują trumny. Rosyjski dom pogrzebowy wzbudził kontrowersje

Rosyjskie modelki reklamują usługi pogrzebowe (Instagram.com)
Rosyjskie modelki reklamują usługi pogrzebowe (Instagram.com)
09.02.2022 16:40, aktualizacja: 09.02.2022 17:06

Rosyjski dom pogrzebowy Horonim zaprezentował w sieci reklamę trumien. Wideo zostało opublikowane na Instagramie i TikToku firmy. W produkcji biorą udział modelki ubrane w skąpą, skórzaną bieliznę. Kobiety przyjmują ponętne pozy, a w tle widać religijne symbole. Niektóre z nich wyłaniają się z otwartej trumny. O produkcji niewielkiego zakładu pogrzebowego jest już głośno.

Jak się okazuje pomysłodawcą kampanii reklamowej jest 29-letni Albert Mazafarow, rosyjski specjalista od mediów społecznościowych. Między innymi na instagramowym profilu firmy możemy obejrzeć wideo zza kulis sesji. Widać na nim modelki w szpilkach i skąpych strojach pozujące przy trumnach. Jedna z kobiet siedzi w środku, inna opiera się o nią. Niektóre z fotomodelek leżą na miejscu spoczynku osób zmarłych. Co najbardziej oburzyło internautów to fakt, że sesja odbyła się w katedrze, miejscu wypełnionym symbolami religijnymi. Jak widać na filmie, w tle są rzeźby, wielowiekowe malowidła i witraże.

Film obejrzano na Tik Toku i Instagramie setki tysięcy razy, od daty jego premiery w sieci minął niespełna miesiąc. Jak zareagowali na taką promocję trumien internauci? Jak podaje "New York Post" wiele osób napisało, że to bluźnierstwo, inni zwrócili uwagę, że wideo jest ponurą reklamą, w której nie powinny uczestniczyć roznegliżowane kobiety, bo śmierć jest doświadczeniem bardzo osobistym.

Modelki pozują w trumnach

Półnagie kobiety reklamujące dom pogrzebowy zszokowały opinię publiczną nie tylko w Rosji, ale również na świecie. Kontrowersyjne zdjęcia zrobione w miejscu kultu niewątpliwie obrażają uczucia religijne. Rosyjski twórca nie jest jednak jedynym, który połączył w reklamie temat pogrzebu i seksualności. Polski producent rajstop, firma Adrian, zareklamował swój produkt w prowokacyjny sposób. Na plakacie umieścił zdjęcie modelki w pończochach przy trumnie i cytat: "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą".

Inny przykład reklamy z funeraliami w tle to kalendarz firmy Linder, producenta trumien, na 2020 rok. Na zdjęciach również pozowały modelki w skąpych ubraniach na tle wyrobów firmowych. Miała to być akcja charytatywna, ponieważ celem było zasilenie organizacji pomocowych z pieniędzy, które zostaną pozyskane ze sprzedaży osobliwych kalendarzy.

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Chętnie poznamy wasze historie, podzielcie się nimi z nami i wyślijcie na adres: wszechmocna_to_ja@grupawp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (10)
Zobacz także