Nagie zdjęcia Kate Moss w nowej kampanii Calvina Kleina
Kate Moss była jedną z najsłynniejszych muz Calvina Kleina. Takie supermodelki jak ona, nie muszą już pozować, by zarabiać pieniądze i jednocześnie wpływać na horrendalne zarobki światowych gigantów. Zdjęcia nastoletniej modelki, na których pozuje zupełnie nago zostały wykonane 24 lata temu. Obecny dyrektor artystyczny marki postanowił je odświeżyć. Zobaczcie efekty.
Zobacz także: Anię Jagodzińską w kampanii Calvina Kleina:
Kultowa współpraca
Kate Moss miała zaledwie 18 lat, kiedy jej chłopak Mario Sorrenti, zaprosił ją do wzięcia udziału w sesji do kampanii perfum "Obsession" Calvina Kleina. Para dzięki tej współpracy zyskała światową rozpoznawalność i ugruntowaną pozycję w świecie mody. Sorrenti spotkał Moss podczas pracy nad kampanią "Levi's For Girls". Para nadal się przyjaźni.
Naga Kate Moss
Sesja Moss i Sorrentiego odbyła się w 1993 roku na Wyspach Dziewiczych, gdzie polecieli tylko we dwójkę. Owocem ich współpracy były zdjęcia ociekające nagością i naturalnym pięknem. - Obudziłam się o poranku i zobaczyłam, że robi mi zdjęcia. Leżałam tak nago przez 10 dni, a on nie mógł przestać - opowiadała Moss. Fotograf uchwycił subtelną urodę i niewinny urok młodziutkiej modelki, która wpatrywała się w obiektyw swoim hipnotyzującym spojrzeniem.
Mario Sorrenti w obiektywie Kate Moss
Modelka nie tylko pozowała, ale także zabawiła się w wytrawnego fotografa i zrobiła kilka zdjęć swojemu 20-letniemu partnerowi. Tym samym w kampanii najnowszych perfum "Obsessed" zobaczymy również młodego Mario Sorrentiego. - To było wspaniałe. Byliśmy młodzi i zakochani i fotografując ją kochałem - tak wspominał współpracę fotograf.
Niewinna Kate Moss
- Te zdjęcia to zapis głęboko osobistej i prawdziwie ludzkiej historii miłosnej i niezwykłych chwil pomiędzy fotografem, a jego modelką, które są nie do powtórzenia - wyznał Raf Simons, obecny dyrektor artystyczny Calvina Kleina. Projektant był pod wrażeniem autentyczności i naturalności zdjęć i nie zastanawiając się ani sekundy, postanowił wykorzystać je w nowej kampanii.