Trwa ładowanie...
d1ag8n6

Nowe projekty z okazji 10 - lecia istnienia marki Łukasz Jemioł

Minęło dziesięć lat, od kiedy Łukasz Jemioł zadebiutował w konkursie „Złotej Nitki” kolekcją pt. „Scandinavia”. Od tamtego czasu jego działalność na rynku mody nabrała rozpędu. Polski projektant regularnie prezentuje cztery kolekcje w roku (dwa sezony Premium oraz dwa – Basic). Niedawno otworzył swój butik na ulicy Mokotowskiej 26 w Warszawie, a od końca zeszłego roku jego projekty dostępne są również w sprzedaży online w jego sklepie internetowym. Trzeba przyznać, że tak duża ilość przedsięwzięć, w jakie zaangażowała się jego marka, to całkiem imponujący wynik. Projektant i współpracujący z nim zespół z pewnością nie narzekają na brak zadań – tym bardziej, kiedy na horyzoncie pojawiają się kolejne plany.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Łukasz Jemioł
Łukasz Jemioł (Materiał prasowy)
d1ag8n6

Rok 2015 zaowocował mnóstwem nowych pomysłów przy okazji jubileuszu marki Łukasz Jemioł. Już w kwietniu, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju odbędzie się pokaz kolekcji polskiego projektanta prezentujący propozycje przygotowane specjalnie na rynek zagraniczny. W najbliższym czasie linie Basic oraz Premium zagoszczą na Bliskim i Dalekim Wschodzie. Tego rodzaju współpraca z pewnością otwiera nowe możliwości promocji polskiej mody na światowym rynku.

Co jeszcze polska marka przygotowała na wiosnę? Między innymi półmaraton „Łukasz Jemioł Team” z udziałem gwiazd, dziennikarzy oraz osób związanych z branżą mody w Polsce.

„Trenuję od wielu lat. Jestem na siłowni kilka razy w tygodniu. Mój zespół także dba o zdrowie i uprawia sporty. Postanowiliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym i przerwę w pracy przeznaczać właśnie na krótki trening. Poza tym mamy już cały plan treningowy, który przygotuje nas kondycyjnie do startu w półmaratonie. Czuję, że to będzie duże wyzwanie i właśnie dlatego podjęliśmy decyzję, żeby stworzyć team" - powiedział projektant.

d1ag8n6

Lista przyszłych planów marki Łukasz Jemioł jednak się nie kończy. W maju będzie miała miejsce premierowa odsłona nowej dziecięcej linii Łukasz Jemioł Kids, stworzonej wspólnie z portalem parentingowym Limango. W kolekcji znajdą się ubrania dla dziewczynek i chłopców w wieku od 3 do 7 lat, a jej charakter będzie nawiązywał do stylu znanej już linii Basic.

„Pomysł na kolekcję dla dzieci pojawił się już dawno. Okoliczności 10-lecia są doskonałą okazją, żeby spróbować czegoś nowego" – wyznał projektant.

W tym samym miesiącu odbędzie się również ogólnopolski konkurs dla modeli i modelek #SCOUT_ME, realizowany wspólnie z HOOK Models Agency oraz paryską agencją NEW MADISON. To właśnie w tym czasie, w dziewięciu miastach w Polsce zostaną zorganizowane weekendowe castingi, których celem będzie wyłonienie nowej twarzy modelingu. Poszukiwania zakończą się finałem, który odbędzie się 30 maja w Warszawie – to właśnie podczas tego wydarzenia poznamy nazwiska zwycięzców konkursu, dla których nagrodą będzie udział w kampanii jesienno-zimowej kolekcji 2015 Łukasza Jemioła, debiut na wybiegu u polskiego projektanta oraz kontrakt z paryską agencją.

Zwieńczeniem wszystkich projektów będzie grudniowa premiera albumu poświęconego sylwetce projektanta z okazji jubileuszu marki. Znajdą się w nim archiwalne zdjęcia kolekcji, materiały zza kulis pokazów mody oraz najważniejsze momenty w twórczości Łukasza Jemioła. Nakład albumu to tylko 2.500 egzemplarzy, dlatego warto zapamiętać tę informację i uważnie śledzić, co nowego pojawi się pod koniec roku na rynku wydawniczym w Polsce.

(fot. materiały prasowe)
d1ag8n6

Podziel się opinią

Share
d1ag8n6
d1ag8n6