Nowe projekty z okazji 10 - lecia istnienia marki Łukasz Jemioł
Minęło dziesięć lat, od kiedy Łukasz Jemioł zadebiutował w konkursie „Złotej Nitki” kolekcją pt. „Scandinavia”. Od tamtego czasu jego działalność na rynku mody nabrała rozpędu. Polski projektant regularnie prezentuje cztery kolekcje w roku (dwa sezony Premium oraz dwa – Basic). Niedawno otworzył swój butik na ulicy Mokotowskiej 26 w Warszawie, a od końca zeszłego roku jego projekty dostępne są również w sprzedaży online w jego sklepie internetowym. Trzeba przyznać, że tak duża ilość przedsięwzięć, w jakie zaangażowała się jego marka, to całkiem imponujący wynik. Projektant i współpracujący z nim zespół z pewnością nie narzekają na brak zadań – tym bardziej, kiedy na horyzoncie pojawiają się kolejne plany.
Rok 2015 zaowocował mnóstwem nowych pomysłów przy okazji jubileuszu marki Łukasz Jemioł. Już w kwietniu, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju odbędzie się pokaz kolekcji polskiego projektanta prezentujący propozycje przygotowane specjalnie na rynek zagraniczny. W najbliższym czasie linie Basic oraz Premium zagoszczą na Bliskim i Dalekim Wschodzie. Tego rodzaju współpraca z pewnością otwiera nowe możliwości promocji polskiej mody na światowym rynku.
Co jeszcze polska marka przygotowała na wiosnę? Między innymi półmaraton „Łukasz Jemioł Team” z udziałem gwiazd, dziennikarzy oraz osób związanych z branżą mody w Polsce.
„Trenuję od wielu lat. Jestem na siłowni kilka razy w tygodniu. Mój zespół także dba o zdrowie i uprawia sporty. Postanowiliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym i przerwę w pracy przeznaczać właśnie na krótki trening. Poza tym mamy już cały plan treningowy, który przygotuje nas kondycyjnie do startu w półmaratonie. Czuję, że to będzie duże wyzwanie i właśnie dlatego podjęliśmy decyzję, żeby stworzyć team" - powiedział projektant.
Lista przyszłych planów marki Łukasz Jemioł jednak się nie kończy. W maju będzie miała miejsce premierowa odsłona nowej dziecięcej linii Łukasz Jemioł Kids, stworzonej wspólnie z portalem parentingowym Limango. W kolekcji znajdą się ubrania dla dziewczynek i chłopców w wieku od 3 do 7 lat, a jej charakter będzie nawiązywał do stylu znanej już linii Basic.
„Pomysł na kolekcję dla dzieci pojawił się już dawno. Okoliczności 10-lecia są doskonałą okazją, żeby spróbować czegoś nowego" – wyznał projektant.
W tym samym miesiącu odbędzie się również ogólnopolski konkurs dla modeli i modelek #SCOUT_ME, realizowany wspólnie z HOOK Models Agency oraz paryską agencją NEW MADISON. To właśnie w tym czasie, w dziewięciu miastach w Polsce zostaną zorganizowane weekendowe castingi, których celem będzie wyłonienie nowej twarzy modelingu. Poszukiwania zakończą się finałem, który odbędzie się 30 maja w Warszawie – to właśnie podczas tego wydarzenia poznamy nazwiska zwycięzców konkursu, dla których nagrodą będzie udział w kampanii jesienno-zimowej kolekcji 2015 Łukasza Jemioła, debiut na wybiegu u polskiego projektanta oraz kontrakt z paryską agencją.
Zwieńczeniem wszystkich projektów będzie grudniowa premiera albumu poświęconego sylwetce projektanta z okazji jubileuszu marki. Znajdą się w nim archiwalne zdjęcia kolekcji, materiały zza kulis pokazów mody oraz najważniejsze momenty w twórczości Łukasza Jemioła. Nakład albumu to tylko 2.500 egzemplarzy, dlatego warto zapamiętać tę informację i uważnie śledzić, co nowego pojawi się pod koniec roku na rynku wydawniczym w Polsce.