Świat celebrytów przypomina kalejdoskop: jedno poruszenie powoduje, że zmieniają się kolorowe szkiełka, a uwaga tłumów i zainteresowanie mediów kierowane są na kogoś innego. Niektóre gwiazdki wypadają z obiegu na zawsze, a ich miejsce zajmują debiutanci, głodni spacerów po czerwonym dywanie i okładek w kolorowych czasopismach. Przedstawiamy świeży narybek celebrytów - tych, o których mówi się ostatnio najczęściej.
Świat celebrytów przypomina kalejdoskop: jedno poruszenie powoduje, że zmieniają się kolorowe szkiełka, a uwaga tłumów i zainteresowanie mediów kierowane są na kogoś innego. Niektóre gwiazdki wypadają z obiegu na zawsze, a ich miejsce zajmują debiutanci, głodni spacerów po czerwonym dywanie i okładek w kolorowych czasopismach. Przedstawiamy świeży narybek celebrytów – tych, o których mówi się ostatnio najczęściej.
Patrycja Pająk
„Spider Woman” to ambitna mieszkanka Łowicza, która sławę zdobyła tym, że nie chciała oddać byłem narzeczonemu pieniędzy za powiększenie piersi. Polsatowskie „Interwencje” zrobiły o niej program, sprawą zainteresowały się media plotkarskie. Patrycja trafiła do telewizji, zagrała w serialu, i w teledyskach: jej przyszłość maluje się w różowych barwach. Podobno obrotna Łowiczanka ma nawet dostać od telewizji nowe piersi. Mówi się, że Patrycja depcze po piętach Natalii Siwiec i bezceremonialnie planuje jej detronizację. Królowa (silikonów) może być tylko jedna.
Tekst: Zuzanna Menkes
(alp/sr), kobieta.wp.pl
Marta Wierzbicka
Jak nie wierzyć w to, że damskie piersi mają wielką siłę sprawczą? Marta Wierzbicka jest gwiazdeczką jednego serialu „Na Wspólnej” i początkującą blogerką. Serialowa Ola studiuje na warszawskiej ASP i od czasu do czasu uczęszcza na celebryckie spędy. Gdy Marta pożaliła się publicznie, że ma kłopot ze swoimi dużymi piersiami, że ich nie lubi i nie akceptuje – szybko awansowała do drugiej ligi celebrytów. Posypały się zaproszenia na imprezy, do programów telewizyjnych, w tym show Kuby Wojewódzkiego. „Playboy”, w ramach terapii, zaproponował Wierzbickiej rozbieraną sesję w magazynie. Teraz Marta jest „hot” i chyba przeprosi się ze swoimi piersiami, które utorowały jej drogę do celebryckiego nieba.
Piotr Kukulski alias Pikej
Dawno już w polskim show biznesie nie było czarnej owcy, wyzwalającej tak dużo negatywnych emocji. O Pikeju mówi się tylko źle – roztrwonił ojcowiznę Jarosława Kukulskiego na drogie gadżety, ma za nic siostrę, uważa się za Mesjasza polskiego hip-hopu, jest butny i bardzo pewny siebie. Media już ochrzciły Piotra polskim Kanye Westem – brakuje mu tylko złotego zęba, marketingowej smykałki oraz miłości fanów. Ale Kukulski wychodzi z założenia, że czego nie można załatwić, można kupić.
Joanna Moro
To paradoks na celebryckiej scenie. Zagrała jedną znaczącą rolę w serialu o życiu Anny German i nagle w kraju zapanował szał. O Moro się mówi, Moro ma poprowadzić festiwal w Opolu, Moro jest zapraszana do licznych programów, udziela wywiadów, pozuje do okładkowych zdjęć, a przy tym broni jak lwica swojej prywatności i udziela szczątkowych informacji na temat swojego życia osobistego. Jak długo?
Natalia Klimas
Natalia jest znana z tego, że jest córką swojej mamy, projektantki Joanny Klimas, oraz narzeczoną Macieja Woźniaka-Starak, dziedzica grubych milionów. Jest też początkującą aktorką i nawet zagrała epizod u boku Sarah Jessiki Parker. Trzeba przyznać, że panna Klimas błyszczy na salonach – już dawno nie było w celebryckim kręgu tak ślicznej dziewczyny. Skoro Anna Czartoryska, wychodząc za maż za Michała Niemczyckiego, wypadła z rynku, kandydatką na jej miejsce jest urocza Natalia. Nic tak nie dodaje smaku celebryckiej imprezie, jak narzeczona miliardera.
Margaret
Jak ma się tupet, długie blond włosy i nakręci się klip, w którym roi się od naturystów w średnim wieku, to trzeba odnieść sukces. Margaret była zwyczajną szafiarką, dla której napisano chwytliwą, prostą piosenkę z odważnym teledyskiem pełnym nagich ludzi. Małgosia Jamoroży szybko awansowała na skandalistkę, jej wideo usunięto z Youtube’a, a ona planuje dalszą karierę. „Kawałek Thank You Very Much”, zaczął już zdobywać fanów w Europie. Hit, który słychać w przerywnikach telewizji Polsat, wszedł również na listę 200 najczęściej odtwarzanych piosenek w Europie. Niewielu polskim artystom to się udało.
Nicole Soszyńska
Pięknym i bogatym płazem uchodzi wszystko – nawet gdy swoją bytność w mediach zaczynają od krytykowania innych. Jakiś czas temu Nicole Soczyńska, dziedziczka imperium kosmetycznego swoich rodziców, otworzyła w stolicy snobistyczny butik z ubraniami z Paryża. Założyła też bloga lifestyleowego, którego prowadzi z mamą. Niestety jej dotychczasowa działalność nie wywoływała poruszenia, więc śliczna Nicole zaczęła wygłaszać opinie modowe, chętnie pochwytywane przez plotkarskie media. Ostatnio skrytykowała T-shirt Dody, stwierdzając, że duże logo świadczy o braku gustu. Nicole ma przed sobą karierę modowej krytyczki oraz schedę po Horodyńskiej i Tusk.
Tekst: Zuzanna Menkes
(alp/sr), kobieta.wp.pl