OCHNIK w doborowym towarzystwie. Relacja z otwarcia nowego salonu OCHNIK w Galerii Mokotów
Marka OCHNIK w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez prawie trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. 17 X w warszawskiej Galerii Mokotów, w obecności dziennikarzy i gwiazd, miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego salonu marki, połączone z prezentacją kolekcji jesień–zima 2018/2019.
22.10.2018 | aktual.: 23.10.2018 12:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem. Na evencie pojawili się: Izabela Kuna, Katarzyna Żak, Małgorzata Pieczyńska, Anna Dereszowska, Maria Dejmek, Magda Steczkowska, Dorota Gardias, Beata Chmielowska-Olech, Lidia Popiel, Karolina Szostak, Mariola Bojarska-Ferenc, Odeta Moro, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Tomasz Ciachorowski, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki, Jakub Kucner, Jan Kuroń, Bożydar Iwanow, Ewa Szabatin, Eliza Gwiazda, Vasina Maćkowiak oraz Joanna Sokołowska-Pronobis, która po raz kolejny organizowała event dla marki OCHNIK.
Nie zabrakło również znanych stylistów i przedstawicieli blogosfery, m.in. Michała Będźmirowskiego (Modny Tata), Urszuli Woźniakowskiej (Mymoodbook) i Michała Dudzińskiego. Zaproszeni goście zgodnie uznali, że OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną, a przestronne wnętrze salonu zaprojektowane w nowoczesnym stylu i wygodna ekspozycja asortymentu wpływają na komfort zakupów.
OCHNIK total look w barwach jesieni
W tym sezonie OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną od ciepłych beży i szarości, po butelkową zieleń, turkus, granat i czerń, choć pojawiają się również mocniejsze akcenty kolorystyczne, takie jak soczysta pomarańcza czy oliwka. Projektanci, inspirowani najnowszymi trendami, postanowili sięgnąć po różnego rodzaju tkaniny, formy i faktury. W efekcie powstała barwna i efektowna kolekcja umożliwiająca stworzenie kompletnej stylizacji – zarówno damskiej, jak i męskiej.
- Jestem fanką skórzanych ubrań, zwłaszcza kurtek, które w zależności od dodatków możemy nosić na różne okazje. Wystarczy założyć biały t-shirt, skórzaną ramoneskę i dżinsy i już jesteśmy ubrane. Bardzo podoba mi się ołówkowa, skórzana spódnica, którą można nosić z eleganckimi dodatkami bądź w stylu rockowym. Moje serce skradły oversizowe swetry, idealne na chłodne dni" – przyznała Anna Dereszowska.
- Uważam, że dobra, skórzana ramoneska powinna znaleźć się w szafie każdego mężczyzny – to idealna opcja do stworzenia sportowego i casualowego looku. Cieszę się, że w salonach OCHNIKA można kupić skórzane dodatki i ubrać się od stóp do głów. Dziś zachwyciły mnie również oryginalne puchówki” – mówił Tomasz Ciachorowski.
W kolekcji męskiej nie zabrakło skórzanych kurtek, w tym ekskluzywnej linii inspirowanej filmem „Top Gun”, ale asortyment marki OCHNIK wykracza daleko poza odzież skórzaną
i galanterię. W tekstyliach znajdziemy zarówno koszule, spodnie, marynarki, jak i swetry w najmodniejszych, jesienno-zimowych trendach. W najnowszej kolekcji marki OCHNIK znalazło się także damskie i męskie obuwie – od botków i sztybletów po efektowane kozaki.
OCHNIK to polska firma z prawie 30-letnią tradycją posiadająca sieć 96 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.