Ostatnie przygotowania do drugiej edycji Fashion Philosophy Fashion Week
Od rozpoczęcia drugiej edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland (Łódź 7-11 maja) dzielą nas zaledwie godziny . Trwają ostatnie przygotowania przed inauguracją tego wydarzenia.
04.05.2010 | aktual.: 20.04.2011 10:59
Od rozpoczęcia drugiej edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland (Łódź 7-11 maja) dzielą nas zaledwie godziny . Trwają ostatnie przygotowania przed inauguracją tego wydarzenia. Ekipy scenograficzne kończą przygotowania w Hali Expo, w której w najbliższy piątek 7 maja wystartują pokazy konkursowe Złotej Nitki a w trakcie kolejnych dni będziemy śledzić kolekcje uczestników Alei Projektantów.
W tym roku na łódzkich wybiegach będzie pracować ponad 40 modelek z polskich i europejskich agencji, sztab 12 makijażystów Rouge Bunny Rouge , oraz niewiele mniejszy zespół fryzjerów . Zaprezentowanych zostanie 25 kolekcji Alei Projektantów oraz 12 kolekcji części offowej. Honorowymi gośćmi Fashion Week będą Kenzo Takada i Patrizia Gucci, prawnuczka założycieli domu mody Gucci. Swoją obecność zapowiedzieli m.in. zaprzyjaźniona z łódzkim Tygodniem Mody Agatha Ruiz de la Prada z Hiszpanii, Nuno Gama z Portugalii i Eymeric Francoise z Francji.
Wśród polskich kolekcji pojawią się tak znane marki jak: Paprocki & Brzozowski, MMC, Natalia Jaroszewska, Joanna Klimas, Łukasz Jemioł, Marcin Giebułtowski. W ramach off-owej części imprezy, będzie można obejrzeć kolekcje: Ani Kuczyńskiej, NUNC, Ani Orskiej, Cock and bull's Story, Oluhi, Maldoror'a, Jagody Piekarskiej, Sylwii Rochala, Asi Wysoczyńskiej, Basi Marek, Konrada Parola i UEG.
W trakcie łódzkiego Fashion Week odbędą się również seminaria prowadzone przez modowych ekspertów, wystawy fotografii mody oraz warsztaty Concept Store organizowane przy współpracy z londyńską agencją WGSN. Będzie miała miejsce polska premiera „Dinner In the sky”.
Łódzki Fashion Week stawia sobie za cel dołączenie do grupy Tygodni Mody o znaczeniu światowym . Pokazywanie trendów , promocja zjawisk artystycznych związanych z modą, odkrywanie młodych zdolnych projektantów lecz również tworzenie płaszczyzny komunikacji artystów z przedstawicielami świata biznesu to wyzwania , którym już po raz drugi impreza będzie stawiać czoło.