Plejada gwiazd w kampanii Alexandra Wanga
Córka Cindy Crawford Kaia Gerber, Modelka Roku 2015 Anna Ewers i tancerka Aluna George to tylko niektóre z gwiazd najnowszej kampanii nowojorskiego projektanta Alexandra Wanga. Poznajcie szczegóły!
Najnowszy eksperyment Wanga? Nowojorski projektant ściągnął 21 znanych postaci nie tylko z branży mody i sfotografował je w różnych codziennych sytuacjach. Wśród nich znalazła się ulubienica projektanta Anna Ewers i córka znanej topmodelki Cindy Crawford Kaia Gerber. Jak nastolatka wypadła obok tak doświadczonej koleżanki? Zajrzyjcie do galerii!
Kaia Gerber idzie w ślady matki
Wschodząca gwiazda modelingu coraz lepiej radzi sobie w branży mody, a jej kariera wciąż nie zwalnia tempa. Idealnie sprawdza się tu powiedzenie "Jaka matka, taka córka". Bo w wiosenno-letniej kampanii Alexandra Wanga Kaia Gerber prezentuje się bardzo naturalnie i widać, że praca na planie sprawiła jej ogromną frajdę. Na zdjęciach nastolatka tańczy i je burgera, a ma na sobie stylizacje w miejskim luźnym stylu, które bardzo jej pasują.
Anna Ewers po raz kolejny dla Alexandra Wanga
Cała sesja zdjęciowa została zainspirowana latami 90., a surowe kadry stworzył uznany fotograf mody Steven Meisel. Sesja zdjęciowa zabiera nas w podróż po klimatycznym Manhattanie i Brooklynie. Wraz z Anną Ewers idziemy na imprezę i odkrywamy miasto, które nigdy nie zasypia. Wszystko to doskonale współgra z estetyką marki, którą stworzył Alexander Wang.
Anna Ewers po raz kolejny dla Alexandra Wanga
Praca nad kampanią przebiegała bez żadnego scenariusza i polegała na jeździe samochodem po Nowym Jorku. Jak mówi sam projektant: "Nie było to łatwe, ale jednocześnie bardzo kreatywne i zabawne. Nie wiedzieliśmy, jaki będzie efekt końcowy naszej pracy i jeździliśmy po mieście, by znaleźć odpowiednie miejsca do sesji zdjęciowej. Sprawiło mi to wiele przyjemności." - czytamy na Vogue.com.
Koreańska gwiazda popu CL
Kampania miała premierę w mediach społecznościowych. Zdjęcia, które opowiadają różne historie, zostały opublikowane na profilu Wangsquad na Instagramie. Skąd pomysł na takie rozwiązanie? "Zastanawiałem się, jak mogę kontynuować dialog z publicznością. Pomyślałem o jednym z moich ulubionych filmów "200 papierosów" - jak liczne tam wątki na końcu nabrały wspólnego sensu. Poza tym zależało mi, by pokazać autentyczny charakter marki, nie tylko przez ubrania. Dlatego też pierwsze zdjęcia miały premierę na Instagramie. W ten sposób chciałem udowodnić, że to jest nasza historia".