Pod płaszczem ukrywała piękny żakiet. Wiemy, czyj to projekt
Krążą już plotki, że Agata Duda zmieniła stylistów. Trudno się w sumie dziwić. Wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze kilka miesięcy temu. Nudne garsonki zamieniła na te kolorowe i wzorzyste. Właśnie w takim wydaniu możemy oglądać pierwszą damę tym razem.
Z wizytą u sąsiadów
Pod koniec tygodnia para prezydencka wyjechała z wizytą na Węgry. Andrzej Duda wraz z małżonką wziął udział we mszy św. w katedrze świętego Michała. Złożyli również wieńce przed tablicą upamiętniającą księdza Béle Varga oraz zwiedzili wystawę poświęconą bohaterom trzech narodów: polskiego, węgierskiego i żydowskiego. Pary prezydenckie miały też okazję odwiedzić wystawę poświęconą bohaterom trzech narodów, m.in. Henrykowi Sławikowi. Pierwsza dama pierwszego dnia zaprezentowała się w długim, różowym płaszczu. Stylizację uzupełniła drobnymi dodatkami, a uwagę przykuwał nie tylko ogromny szal. Na pierwszy plan wysuwają się oczywiście zgrabne nogi Agaty Dudy.
Ulubione dodatki
Róż się sprawdził, ale to drugiego dnia wizyty pokazała, jak świetnie potrafi się ubrać.
Płaszcz ukrywał piękną spódnicę
Drugiego dnia Agata Duda postawiła na beż. Ten płaszcz mogliśmy zobaczyć już wcześniej, na przykład podczas wizyty pary prezydenckiej w Norwegii. Podobnie też zestawiła wysokie kozaki. Andrzej Duda i Agata Kornhauser-Duda, w towarzystwie Pierwszej Pary Węgier, odwiedzili słynną Fabrykę Porcelany w Herend. To dopiero tam mogliśmy zobaczyć, jak ubrana jest pierwsza dama. Plisowana spódnica w kratę od razu przyciąga wzrok, podobnie jak czerwony żakiet. Przypomina wam coś?
Góralskie motywy, góralski biznes
Pierwsza dama po raz kolejny postawiła na projekt pracowni Gorsecik. To założona przez Katarzynę Buńdę firma, która tworzy stroje regionalne lub inspirowane klimatem i kulturą Podhala. Gorsecik gościł już w garderobie pierwszej damy kilkukrotnie. Stylizację pracowni wybrała m.in. podczas ostatniej wizyty w Krakowie i na wyjazd do Korei Południowej, na spotkanie ze sportowcami. Świetnie, że pierwsza dama wspiera lokalne marki. Trudno o lepszą promocję regionu, strojów i kultury.