Podwójne urodziny, trzy gracje i jeden butik

Ostatni tydzień czerwca zaobfitował w urodzinowe imprezy w branży modowej. 40 lecie pracy świętował wielki piewca lamparcich cętek i złotych dodatków - Roberto Cavalli, a duet Dolce i Gabbana w otoczeniu celebrytów mniejszego i większego formatu uczcił dwudziestolecie kolekcji męskiej. Louis Vuitton natomiast pokazuje, że kryzys minął: marka otworzyła butik w Saint - Tropez i święci potęgę kobiecości.

Obraz
Źródło zdjęć: © AP

Ostatni tydzień czerwca zaobfitował w urodzinowe imprezy w branży modowej. 40 lecie pracy swiętował wielki piewca lamparcich cętek i złotych dodatków - Roberto Cavalli, a duet Dolce i Gabbana w otoczeniu celebrytów mniejszego i większego formatu uczcił dwudziestolecie kolekcji męskiej. Louis Vuitton natomiast pokazuje, że kryzys minął: marka otworzyła butik w Saint - Tropez i święci potęgę kobiecości.

Czterdzieści lat minęło… Nestor włoskiej mody, playboy i uwielbiany przez gwiazdy kreator Roberto Cavalli, 25 czerwca świętował 40 urodziny domu mody. - Te czterdzieści lat jest dla mnie ogromnie ważne - zwierzał się magazynowi „Vogue” Cavalli - przez ten czas stworzyłem własny, niepowtarzalny i trudny do skopiowania styl. Bez niego świat mody byłby pusty i moje życie też byłoby puste - zauważył Roberto.

- Zarówno mój styl i kolekcje ewoluowały: od bardzo zmysłowych, seksownych, do tych romantycznych i delikatnych, jak dzisiaj. Z okazji urodzin marka Cavalli zaprezentowała nowe, jubileuszowe logo, z wielką złotą „czterdziestką” w roli głównej. Męscy Gabbana i Dolce

Duet Domenico Dolce i Stefano Gabbana pozwolili zachwycać się jubileuszem i swoimi pomysłami największym fanom. Na mediolańskich urodzinach męskiej kolekcji pojawili się Morgan Freeman, Matthew McConaughey i Chase Crawford, znany z serialu “Plotkara”. Wszyscy panowie rozpływali się w zachwytach nad krojem marynarek, dopasowaniem spodni i sznytem dodatków.

- Dwadzieścia lat temu nie wyobrażaliśmy sobie, że będziemy mieć tylu przyjaciół i tylu wiernych fanów - zwierzył się Domenico Dolce w urodzinowej przemowie – mieliśmy tylko jednego kolegę w magazynie „L’Uomo”, który powiedział: „Nie sprzedawajcie nikomu licencji, poradzicie sobie”. Miał rację.

Kobiece kobiety

Na fali nostalgii za latami 50-tymi dom mody Louis Vuitton lansuje najnowszą kampanię reklamową. Na zdjęciach promocyjnych nowych modeli torebek widzimy trzy doskonałe piękności, ucharakteryzowane na modłę retro. Natalia Vodianova, Christy Turlington i rudowłosa, świętująca swój come back do modelingu, Karen Elson, pozują Stevenowi Meiselowi.

Branża modowa, która wydaje się być zmęczona „brudnymi” sesjami z niedożywionymi modelkami w futurystycznych dekoracjach, zachwyciła się sesją z trzema gracjami, które na zdjęciach przygotowują się do wyjścia wybieg. Wybór do sesji modelek w różnym przedziale wiekowym - dwudziestolatki, trzydziestolatki i czterdziestolatki - był sprytnym zabiegiem marketingowym, rozszerzającym target marki.

- Czy jest lepszy sposób na uczczenie siły kobiecości niż napawanie się widokiem trzech najpiękniejszych kobiet na świecie? - retorycznie pyta Antoine Arnault, dyrektor ds. komunikacji u Louis Vuitton. Marc Jacobs, dyrektor kreatywny marki twierdzi, że zarówno kolekcja, jak i reklamowe zdjęcia doskonale wpisują się w filozofię Louis Vuitton , który co sezon potrafi się odradzać, prezentując coś nowego.

- W zeszłym sezonie mieliśmy podróże w czasie, z wykorzystaniem ikon różnych epok, w tym roku hołdujemy kobiecości. - Kampania reklamowa w stylu Hollywoodzkiego glamour współgra z najnowszą kolekcją, którą Jacobs przygotował na jesień-zimę 2011. Dopasowane sukienki, wąskie talie, ołówkowe spódnice, klasyczne żakiety - wszystko w subtelnych kolorach pudru, delikatnej zieleni, rozmytych błękitach, szarościach i brązach.

Adres z St.Tropez

Jakby mało było ostatnio zachwytów nad Louis Vuitton, marka, korzystając z rozpoczęcia sezonu letniego, ogłosiła otwarcie butiku, w najbardziej luksusowym wakacyjnym miejscu na świecie, w Saint - Tropez. W pięknej, utrzymanej w śródziemnomorskim stylu willi, przy Rue François Sibilli, otwarty został właśnie sklep, w którym (goszcząc w Saint-Tropez) koniecznie należy się pokazać i zrobić zakupy.

Jeśli szykownych dodatków i kilku strojów z najnowszej kolekcji nie będziesz miała do czego włożyć, u Louis Vuitton zaproponują Ci najnowszy model torby z letniej kolekcji. Odpocząć zaś można w ogrodzie, który przylega do butiku.

Tam, też mieści się replika piłkarskiego pucharu, który otrzyma zwycięska drużyna tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata, w torbie zaprojektowanej przez francuski dom mody.

Wybrane dla Ciebie
"Shrekowanie" to nowy trend w randkowaniu. Oto na czym polega
"Shrekowanie" to nowy trend w randkowaniu. Oto na czym polega
Ma dom w Chorwacji. Mieszkańcy półwyspu zrobili dla niego "ołtarzyk"
Ma dom w Chorwacji. Mieszkańcy półwyspu zrobili dla niego "ołtarzyk"
W takim stroju spotkała się z dyplomatami. Strzał w dziesiątkę
W takim stroju spotkała się z dyplomatami. Strzał w dziesiątkę
Choruje na depresję. Mówi, jak wygląda jej życie
Choruje na depresję. Mówi, jak wygląda jej życie
Pracował w Biedronce. Mówi, co się tam dzieje przed świętami
Pracował w Biedronce. Mówi, co się tam dzieje przed świętami
Pozwała Krzysztofa Stanowskiego i Kanał Sportowy. Sąd wydał właśnie wyrok
Pozwała Krzysztofa Stanowskiego i Kanał Sportowy. Sąd wydał właśnie wyrok
Ile zarabia Jaruś z "Chłopaków do wzięcia"? Padła konkretna kwota
Ile zarabia Jaruś z "Chłopaków do wzięcia"? Padła konkretna kwota
Nie mogła na siebie patrzeć. "Uważałam, że jestem gruba i brzydka"
Nie mogła na siebie patrzeć. "Uważałam, że jestem gruba i brzydka"
Bierzesz Ozempic? Lekarka odradza spożywanie tych potraw
Bierzesz Ozempic? Lekarka odradza spożywanie tych potraw
Fryzura "soft power" powraca do trendów. Inspiracją ikona stylu
Fryzura "soft power" powraca do trendów. Inspiracją ikona stylu
Za chwilę skończy 75 lat. "Jestem bardzo aktywna seksualnie"
Za chwilę skończy 75 lat. "Jestem bardzo aktywna seksualnie"
Polak hitem w sieci. Zaskoczył pasażerów na pokładzie
Polak hitem w sieci. Zaskoczył pasażerów na pokładzie
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥