Pokaz kolekcji Dolce & Gabbana dedykowany wszystkim matkom

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Obraz
Źródło zdjęć: © Getty Images
Kamila Żyźniewska

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

10 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

11 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

12 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

13 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

14 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

15 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

16 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

17 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

18 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

19 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

20 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

21 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© Getty Images

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

Wybrane dla Ciebie
Wsyp do pojemnika na proszek. Skończy się problem fetorku
Wsyp do pojemnika na proszek. Skończy się problem fetorku
Cechy, które zdradzają psychopatę. "Są mistrzami manipulacji"
Cechy, które zdradzają psychopatę. "Są mistrzami manipulacji"
Niezwykły list na komendzie. "Ona zaczęła się dusić"
Niezwykły list na komendzie. "Ona zaczęła się dusić"
Ukraiński manicure robi furorę. Lepszy niż tradycyjny french
Ukraiński manicure robi furorę. Lepszy niż tradycyjny french
Można jeść surowe parówki? Eksperci nie mają wątpliwości
Można jeść surowe parówki? Eksperci nie mają wątpliwości
Grażyna Wolszczak została wdową z synkiem. "Moje dziecko mi znalazło chłopaka"
Grażyna Wolszczak została wdową z synkiem. "Moje dziecko mi znalazło chłopaka"
Koszyczki z PRL-u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Koszyczki z PRL-u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Po rumuńsku imię oznacza "pijaną". Nosi je wiele Polek
Po rumuńsku imię oznacza "pijaną". Nosi je wiele Polek
Prosty trik na usunięcie pnia bez koparki. Działa szybko i kosztuje grosze
Prosty trik na usunięcie pnia bez koparki. Działa szybko i kosztuje grosze
Damięcki przeszedł spektakularną metamorfozę. "Należy się Oscar"
Damięcki przeszedł spektakularną metamorfozę. "Należy się Oscar"
Wrzuć jedną tabletkę do odpływu. "Wyżre" cały brud
Wrzuć jedną tabletkę do odpływu. "Wyżre" cały brud
Anna Wendzikowska mówi o wstydzie. "Nawet w samotności nie podziwiamy swojego ciała"
Anna Wendzikowska mówi o wstydzie. "Nawet w samotności nie podziwiamy swojego ciała"