Pokaz kolekcji Dolce & Gabbana dedykowany wszystkim matkom

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Obraz
Źródło zdjęć: © Getty Images
Kamila Żyźniewska

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

10 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

11 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

12 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

13 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

14 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

15 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

16 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

17 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

18 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

19 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

20 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

21 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© Getty Images

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

Wybrane dla Ciebie

Wysmarkuj kostki przed wyjściem do lasu. Kleszcze nawet się nie zbliżą
Wysmarkuj kostki przed wyjściem do lasu. Kleszcze nawet się nie zbliżą
Co daje obrzezanie? Lekarze wymieniają korzyści
Co daje obrzezanie? Lekarze wymieniają korzyści
Wskoczyła w bikini. Aż trudno oderwać od niej wzrok
Wskoczyła w bikini. Aż trudno oderwać od niej wzrok
Ma trudny okres za sobą? "Zaczynam oddychać pełną piersią"
Ma trudny okres za sobą? "Zaczynam oddychać pełną piersią"
Najgorszy owoc dla psów. Pod żadnym pozorem mu go nie podawaj
Najgorszy owoc dla psów. Pod żadnym pozorem mu go nie podawaj
"Było u mnie naprawdę krucho". Musiał zastawiać kolejne przedmioty
"Było u mnie naprawdę krucho". Musiał zastawiać kolejne przedmioty
Miał ją zdradzać z koleżanką z planu. Tak zachował się po rozstaniu
Miał ją zdradzać z koleżanką z planu. Tak zachował się po rozstaniu
Zrób to we wrześniu. Wiosną chwastów będzie mniej
Zrób to we wrześniu. Wiosną chwastów będzie mniej
Już mogą wchodzić do domów. To dlatego lepiej ich nie zabijać
Już mogą wchodzić do domów. To dlatego lepiej ich nie zabijać
Ten trik robi furorę w sieci. Sprawdziłam, czy naprawdę działa
Ten trik robi furorę w sieci. Sprawdziłam, czy naprawdę działa
Wsyp dwie łyżki do toalety. Po 15 minutach wyżre cały brud
Wsyp dwie łyżki do toalety. Po 15 minutach wyżre cały brud
"Tata miał rację". Młynarska zabrała głos po zestrzeleniu dronów
"Tata miał rację". Młynarska zabrała głos po zestrzeleniu dronów