Pracownica Ikei zdradza ciekawe fakty dotyczące klientów

Pracownica Ikei zdradza ciekawe fakty dotyczące klientów
Źródło zdjęć: © 123RF.COM
Aleksandra Hangel

Liczy 328 sklepów na całym świecie, a liczba katalogów w 2012 roku dwukrotnie przekroczyła liczbę wydanych egzemplarzy Biblii. Ikea. Związane z nią mity obala pracownica jednego z niemieckich oddziałów meblowego giganta. Co powiedziała?

1 / 4

Najbardziej obrzydliwe rzeczy, które klienci robią w sklepie

Obraz
© 123RF.COM

Według Hannah, pracownicy niemieckiego oddziału Ikei, jednym z najobrzydliwszych był moment, w którym klienci mylili ekspozycję sklepu z… prawdziwą toaletą. Jak twierdzi, to dlatego pracownicy Ikei zaczęli zakrywać otwory toalet pleksiglasem.

2 / 4

Najgorsi klienci

Obraz
© 123RF.COM

Hannah skarży się, że jednymi z najgorszych, są klienci nadużywający prawa do zwrotu. Według pracownicy pojawiają się zazwyczaj, kiedy poprzedni dywanik jest już stary i poplamiony. Bywają także tacy, których kobieta nazywa "bankierami”. Często wpadają do sklepu w garniturach, od wejścia się wywyższają, a później podają numery produktów zamiast ich nazw, oczekując, że pracownik będzie te numery pamiętał.

3 / 4

Pokój zabaw Småland jako darmowa opieka nad dzieckiem?

Obraz
© 123RF.COM

Kobieta uważa, że pokój zabaw nie mógłby być darmową opieką, ponieważ obowiązuje tam zasada, że maksymalny czas pobytu dziecka wynosi dwie godziny, a w Polsce godzinę. Gdyby którykolwiek rodzic się spóźnił, pracownicy od razu zadzwoniliby na policję.

4 / 4

Etykieta z niską ceną na drogim produkcie

Obraz
© 123RF.COM

Jak mówi w rozmowie z VICE.COM - "przyklejanie etykiet tanich produktów do tych drogich, to klasyczna strategia” klientów-cwaniaków, która zazwyczaj się nie udaje.

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (109)