Liczy 328 sklepów na całym świecie, a liczba katalogów w 2012 roku dwukrotnie przekroczyła liczbę wydanych egzemplarzy Biblii. Ikea. Związane z nią mity obala pracownica jednego z niemieckich oddziałów meblowego giganta. Co powiedziała?
Najbardziej obrzydliwe rzeczy, które klienci robią w sklepie
Według Hannah, pracownicy niemieckiego oddziału Ikei, jednym z najobrzydliwszych był moment, w którym klienci mylili ekspozycję sklepu z… prawdziwą toaletą. Jak twierdzi, to dlatego pracownicy Ikei zaczęli zakrywać otwory toalet pleksiglasem.
Najgorsi klienci
Hannah skarży się, że jednymi z najgorszych, są klienci nadużywający prawa do zwrotu. Według pracownicy pojawiają się zazwyczaj, kiedy poprzedni dywanik jest już stary i poplamiony. Bywają także tacy, których kobieta nazywa "bankierami”. Często wpadają do sklepu w garniturach, od wejścia się wywyższają, a później podają numery produktów zamiast ich nazw, oczekując, że pracownik będzie te numery pamiętał.
Pokój zabaw Småland jako darmowa opieka nad dzieckiem?
Kobieta uważa, że pokój zabaw nie mógłby być darmową opieką, ponieważ obowiązuje tam zasada, że maksymalny czas pobytu dziecka wynosi dwie godziny, a w Polsce godzinę. Gdyby którykolwiek rodzic się spóźnił, pracownicy od razu zadzwoniliby na policję.
Etykieta z niską ceną na drogim produkcie
Jak mówi w rozmowie z VICE.COM - "przyklejanie etykiet tanich produktów do tych drogich, to klasyczna strategia” klientów-cwaniaków, która zazwyczaj się nie udaje.