Prosto z Cannes. Aga Wilk i Radzka już wróciły, ale to nie koniec relacji!
Ekipa Beauty Team L’Oréal Paris – Aga Wilk i Magdalena Kanoniak (Radzka) – wróciły już do Polski z Cannes, gdzie relacjonowały stylizacje na czerwonym dywanie. Teraz biorą się za kręcenie filmów o gwiazdach już na miejscu w siedzibie marki.
Aga Wilk (Make Up Artist L’Oréal Paris) i influencerka beauty&fashion Magdalena Kanoniak znana jako Radzka - od piątku obserwowały gwiazdy i celebrytów w Cannes podczas 72. Festiwalu Filmowego.
Brały również udział w wydarzeniach w strefie beauty, która co roku jest obecna podczas festiwalu. Spotkały się także, podczas jednego z warsztatów, z Val Garland – Globalną Make Up Artist L'Oréal Paris.
Za kulisami
"Cannes Backstage Studio" to projekt, który Radzka przygotowała wraz z Agą Wilk, trwa dwa tygodnie – w Cannes zbierały materiał i relacjonowały na żywo w swoich social mediach. Po powrocie do Polski w siedzibie L’Oréal zaczną zaraz tworzyć filmy, które podsumują ich obserwacje z Cannes (można je śledzić na YouTube).
Aga Wilk zadebiutowała jako Make Up Artist L’Oréal Paris oraz w roli korespondentki Beauty Team L’Oréal Paris. Ma już duże doświadczenie w świecie makijażu. Współpracowała m.in. z : Vogue, Elle, L’Officiel, Harper’s Bazaar, Glamour, Instyle, Twój Styl.
Magdalena Kanoniak znana pod pseudonimem Radzka, od wielu lat doradza i wspiera polskie kobiety w odnalezieniu własnego stylu. Nie straszne są jej stereotypy ani utarte kanony piękna. Autorka książki „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!”, w której jako specjalistka od stylu i wizerunku przedstawia najważniejsze kwestie bliskie współczesnej kobiecie.
Grażyna Torbicka w czerni
W Cannes dziennikarka i Ambasadorka L'Oréal Paris Grażyna Torbicka podczas premiery filmu Pedro Almodóvara "Ból i blask" wystąpiła w pięknej czarnej kreacji od Violi Piekut.
Podczas festiwalu spotkała się m.in. z Evą Longorią, Andie MacDowell i Amber Heard.
Dziennikarka jest również aktywna na Instagramie, gdzie można podglądać jej Instastories.
Grażyna Torbicka już po raz czwarty występuje w roli ambasadorki. Wcześniej nie współpracowała z żadną marką. Powodami, dla których zgodziła się pracować z L'Oréal Paris to długa obecność marki w Cannes podczas festiwalu, a także to, że jest mocno związana z kobiecością i jej siłą, co w każdej kampanii marka podkreśla.
Tegoroczny 72. Festiwal Filmowy w Cannes zainspirowany m.in. ruchem #metoo skupia się na kobiecej sile i równości. To są główne tematy przewijające się podczas trwającej edycji. W tym samym duchu marka L'Oreal Paris, Oficjalny Kreator Makijażu Festiwalu, wykreowała swoją kolejną kampanię "KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ", która jest także obecna podczas festiwalu. Festiwal potrwa do 25 maja.
Partnerem artykułu jest L’Oréal Paris