Równowaga stylu i koloru. Kolekcja Office Style marki Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2024

Na nadchodzący sezon wiosna-lato 2024 marka Patrizia Aryton popularyzuje Office Style, który z biur trafia na miejskie ulice. Nowoczesne zasady ubioru biznesowego opiera na trzech fundamentach - jakość, styl i ponadczasowość, które są głównymi cechami nowych projektów. Z pozoru klasyczna kolekcja zaskakuje intensywnymi kolorami i najwyższej klasy tkaninami.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

24.01.2024 12:47

Współczesne kobiety stawiają na autentyczność. Świadomie odchodzą od formalnego ubioru, nie zapominając w stylizacjach biznesowych o klasyce, które wzbogacają o modowe nowości. Nie podążają ślepo za trendami, a świadomie wybierają te, które podkreślą ich indywidualność. To dla nich powstała kolekcja Office Style skupiona wokół najlepszych tkanin, dopracowanych konstrukcji i funkcjonalnych fasonów. Według badań przeprowadzonych wśród kobiet w biznesie, aż 47% ceni w biurze styl "cichego luksusu". W DNA polskiej marki głęboko zakorzeniona jest idea quiet luxury, widoczna w najnowszej kampanii. Stylizacje w stonowanych kolorach wzbogacone są intensywnymi barwami – wyrazistego amarantu i sycylijskiej pomarańczy. Warto zwrócić uwagę na wyraziste zestawy ze skórzanymi elementami garderoby: spodniami czy żakietem. Najmocniejszym projektem jest imponujący amarantowy płaszcz dedykowany wszystkim kobietom, które są pewne siebie oraz cenią oryginalne dodatki. W stylizacjach zastosowano płaskie obuwie, które podkreśla pożądaną w codziennym biegu wygodę.

Casual w skórzanym wydaniu

W tym sezonie skórzane akcenty w szafie nabiorą szczególnego znaczenia, zwłaszcza w kontekście codziennych stylizacji biurowych. Skóra, będąca niezmiennym klasykiem, zachowuje swoją ponadczasową atrakcyjność. W połączeniu z wysokiej jakości koszulą, to zestawienie nie tylko jest bardzo szykowne, ale także gwarantuje niezrównane połączenie elegancji, komfortu i wygody. Dzięki starannie dobranym materiałom, taka stylizacja przyciąga spojrzenia, a jednocześnie zapewnia trwałość na lata. Skórzane elementy w naszej garderobie stają się nie tylko modowym wyborem, ale również inwestycją w przyszłość.

© materiały partnera

Amarant w odważnym wydaniu

Odważną i wyjątkową propozycją będzie amarantowy trencz, który z pewnością przyciągnie uwagę! To połączenie nowoczesności i klasyki zaprojektowane specjalnie dla kobiet, które chcą odświeżyć i wyróżnić swój look. Kolekcja Office Style oferuje szeroką gamę propozycji, łącząc w sobie klasyczne wzory z nowoczesnym podejściem do mody biurowej. Nowatorska interpretacja power looku w trenczu z soczystymi barwami to jeden z kluczowych elementów kolekcji, będący odważnym krokiem w przód. Dodatkowo, trendy w nadchodzącym sezonie wskazują, że koszule z delikatnymi różowymi akcentami, również zyskają na popularności. Różowy, będący kolorem, który funkcjonuje w trendach już kolejny rok z rzędu, doskonale będzie komponował się z klasycznymi fasonami, nadając im charakteru.

Moda na optymizm

Zgodnie z klasyfikacją Instytutu Pantone, pomarańcz jest uważany za najcieplejszy ze wszystkich kolorów. Ta właściwość sprawia, że eksperymentując z nim w naszych codziennych stylizacjach, możemy nadać naszej stylizacji nieco więcej życia, a jednocześnie przyciągnąć uwagę otoczenia. Oferując taką możliwość, nowa kolekcja marki Patrizia Aryton stawia na oryginalność i świeżość. Warto zauważyć, że zestawienie sycylijskiej pomarańczy z camelowym garniturem stanowi doskonałe połączenie. To właśnie taka kombinacja kolorów pozwala na odrobinę szaleństwa w naszym wyglądzie, jednocześnie zachowując szyk i klasę. Kolekcja Patrizia Aryton zainspirowana jest nowoczesnym podejściem do mody, oferując wyjątkowe propozycje dla osób, które cenią sobie indywidualność i chcą wyróżnić się w sposób elegancki i stylowy.

© materiały partnera

Beż dla fanek klasyki

W najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2024, Patrizia Aryton prezentuje nie tylko barwne i odważne propozycje, ale również niezaprzeczalnie uwzględnia potrzeby miłośniczek klasyki. Kultowy trencz, który stanowi swoisty znak rozpoznawczy marki, z pewnością zagości na ulicach miast, emanując stylem i elegancją. Z kolei dopasowana kamizelka stanowi doskonałą alternatywę dla entuzjastek mody, które pragną czuć się swobodnie podczas cieplejszych dni, nie rezygnując przy tym z eleganckiego dress code’u biurowego. Nowa kolekcja SS’24 nie tylko prezentuje zróżnicowane i oryginalne wzory, ale oferuje także klasyczne, ponadczasowe rozwiązania, które z pewnością przypadną do gustu miłośniczkom stylu i komfortu. Wzbogacona o te elementy kolekcja Patrizii Aryton staje się symbolem doskonałego połączenia nowoczesności i tradycji w świecie mody.

Kolekcja Office Style marki Patrizia Aryton oparta jest na doskonałych jakościach tkanin, takich jak jedwab, wełna merino, wełna dziewicza i kaszmir, emanuje luksusem, jednocześnie przynosząc świeży powiew nowoczesności. Nowe produkty są dostępne w salonach stacjonarnych oraz w sklepie online patrizia.aryton.pl od 16 stycznia 2024.

© materiały partnera

PATRIZIA ARYTON to polska marka ekskluzywna, która od ponad 30 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie są starannie wykonany według najwyższych standardów.

Wybrane dla Ciebie